Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkoholkko
profiilit
mikkoholkko
mikkoholkko
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
HEI !
Maanviljelijät eivät ole keksineet tukia...kyllä ne on päättäjät, l.aivan muut henkilöt !
Jos tukia ei tulisi meille maanviljelijöille, homma loppuisi siihen...sovitaanko niin, että kaupungeissa
ei liioin maksettaisi asumistukia, leikattaisiin eläkkeet alle tonniin kuussa kakilta, sosiaaliluukut kiinni...
Tietullit käyttöön, koska valtio on tiukilla...saataisiin tiestön hoitoon jotakin...Vanhukset omien lasten
hoidettaviksi, ei yhteiskunnan holhoukseen, kuten nyt...Onhan näitä tukia paljonkin, me emme vain osaa
koostaa asioita ! Tietysti olen samaa mieltä isojen pamppujen tuensaannista, mutta siellä on sitten taval-
lisia palkansaajia nauttimassa ison talon työllistäminä...niitä renkiä siis...he joutuvat työttömiksi ja tilat
lopettavat kannattamattomina toimintansa ! Jo nyt on tilanne sen verran hankala, että täytyy tehdä
jotakin toista työtä maksaakseen laskut ! Maksuja on koneista ja kiinteistöistä....kokeilkaapa laskea...
Ostat 100 000 e traktorin, saman verran puimuriin, rakennat tuotantotiloja 300 000 e, saat satoa 10 000 e
verran, koska ei ole pinta-alaa riitävästi...sitten lähdet ostamaan lisää peltoa a´ 10 000e/ha=50 ha x
10 000 =500 000...jos sato lisääntyy...lisääntyy myös työntarve...on palkattava lisää porukkaa...no kökällä
eivät ihmiset tee nykyään paljon mitään...ja taas lasku lisääntyy....ONKO SINULLA KANTTIA MOISEEN...?
Maanviljely on tänä päivänä rinnastettava TAITEILIJAN TYÖHÖN ! Ei sekään kannata...vasta kuoleman
jälkeen on nimeä ja kun ei uusia taiteita synny...nousee myös arvostus ! Samoin on myös maanviljelijän
tilanne...onhan se tietysti helppo ratkaisu lopettaa kaikki tuenanto...SITTEN EI KYLLÄ SYÖDÄ, JOS EI
TUOTETA RUOKAA ! KAUPUKILAISTEN ON ITSE LÖYDETTÄVÄ RUOKANSA JOSTAKIN ! Kaupoissa ei välttä-
mättä sitä jatkossa tule olemaan...jotta siinä teille tukiasisia ! Palstaviljely käyttöön ! Kyllä kaupunkien
laitamilla on aivan hyviä peltoja...sinne vain ruista kasvamaan...porkkanaa ja perunaa...jne...Eihän siitä
ole pitkäkään aika, kun oli nälänhätää...siksi on vaikea käsittää tuottajan kurittaminen, siis että täytyy
lähes ilman hintaa tuottaa...ja siitä huolimatta teeemme väärin....TUOTTAKAA SIIS ITSE !
03.08.2010 11:49
HEI !
Mikä on mennyt nykyajan naisiin ? Tasa-arvoko on tavoitteena nytkin ? Kyllä te voitte kokeilla...vaikkapa
keikkavuoroja....nainen tekee viikon sovitut "miehen" jutut ja mies taasen "naisen " jutut...Kyllä teille
pian selviää, kummalta onnistuu mikäkin...Jos esim on talvirenkaiden vaihto kysymyksessä...en kyllä
suostuisi lähtemään autolla naisen huollon jälkeen ilma pyöränpulttien tarkistusta ! Ellei ole sitten
siihen kouluttautunut nainen....ja taitaa olla siellä kodissakin sama juttu ! Äidit ovat jostakin kumman
syystä hyvin tarkkoja omista pesistään...ei sinne ole poijanklopeilla juuri asiaa siivoilemaan , saati kok-
kailemaan...tiskit koneeseen ja oma huone järjestykseen...siinä kaikki ! Miksi sitten oletetaan, että
nuori mies "itsestään" osaisi, tai edes oikein halaisikaan siivoilla...siitä on tullut poikana jo niin monta
arvostelua, että jos nuori nainen yhteiselon alkumetreillä yrittää laittaa tossun alle...taitaa tulla
vaikeuksia ! Itselläni on sopimus kokki-koulutuksen saaneen vaimoni kanssa ; jos häntä ei huvita
laittaa ruokaa...ei tarvitse...olen luvannut silloin käydä jääkaapilla ! Tästä seurauksena olen alkanut
tekemään salaatteja...ja muutakin...eikä ole koulutusta, eikä kokemusta ! Ei väkipakolla miehiä kouluteta !
31.07.2010 09:57
HEI !
Tervetuloa maalle ! Täällä maalla voi ihan oikeasti asua, mutta on pidettävä menot kurissa...
L. on yksinkertaisesti vältettävä liiallista velkaantumista...tämä on seurausta kalliista elämänmenosta
muuaallakin, siis kaupungeissa ! Itse yrittäjänä olen pärjännyt maalla...velka vaan tuppaa lisääntymään !
Kouluissa on tilaa hyville opettajille...ei pätevyys ole ainoa kriteeri ! Riittää, kun lupaat lisätä asukkaiksi
vähintään puolisosi ja 7:n mukulaa (niin jos ne ovat tullakseen), kuntaan ! Väestökato on yksi maaseudun
kirouksista...nuoret eivät viihdy maalla...ruoho on aidan takana vihreämpää, heidän mielestään !
Pientiloja on saatavana koneineen 100 000 e:n seutuvilla...siis traktori+puimuri+kärryt+maata 10 ha+talo !
Saako kaupungista muutakuin jonkun parin neliön luukun sillä rahalla...missä siellä on se kasvimaa, entäs
luonto, poluista voi olla rippeitä jäljellä...no onhan siellä niitä kauppoja ja kuppiloita sitten kasapäin...!
Jos haluat maalle, ota asioista selvää tuttujen kautta...KYSELE TÖITÄ VALMIIKSI ! Vielä voit keritä syksyn
peruutuksia paikkaamaan...siis eivät kaikki opettajiksi valitut mene töihin sinne , minne he ovat valittuja !
Paljon on muutoksia Suomessa tapahtumassa ! Kannattaa tehdä lyhyempiä työjaksoja, kyllä ne eläke-etuu-
det ja ikälisät siitäkin karttuvat ! Kokemus ja RIKAS ELÄMÄ ON ELÄMISEN ARVOISTA !
Maatiloilla on kysyntää jatkajista...eihän sitä tietenkään tarvitse 1000 ha olla...siinä on höylänterä liian
pitkällä...tihkaisee kaupukilaispoijalla !
29.07.2010 16:52
HEI !
Kolikossa on aina kaksi puolta...itse eronneena isänä, ja epäonnistuneena , sellaisena, kirjoitan nyt sinulle,
joka luulet että kaikki aidan toisella puolella on ihanampaa...Ei kyllä ole, ja mitä tulee sinun isäsi poisolemi-
seen...oletko tietoinen, kuka on asettanut hänelle ehtoja, miten tulisi käyttäytyä ! Pysyäkkö pois elämäs-
tänne, vai vaatimus kaiken muuttumisesta "äidin" ehdoilla...Kun aikaa kuluu ja kypsytte, tulette kerran
tietämään, miten on totuus ! Nyt tämä minun ehdotukseni on olettamusta....ei tietoa ! Koska itse olen
joutunut tilanteeseen, jossa en ole pärjännyt...oletan muillakin olevan vaikeuksia ! Isä on tosi vaikeuksissa
silloin, kun hänen "pitää" kohdata entinen vaimonsa ja lapsensa ilman minkäänlaista tukea...Nainen on
verbaalisempi, useimmiten, siis puhekykyisempi kuin mies, joten mies useimmiten ottaa tähän "ongelmaan"
troppia....ja taas meni pilalle ! Siitähän se myrkyn lykkäs...Onko tuttua ? Siis paree on pysyä poissa,
kuin olla haavoittuvainen...ja tätähän me miehet olemme ! Sen tunnustaminen on vaan niin vaikeaa !
Jos kaikki perheenäidit tajuaisivat tämän perheen ollessa vielä ehjänä...olisi toiveita eheytymiseen !
Nainen on monesti paljon miestään kypsempi...mies vaan esittää...
26.07.2010 15:22
HEI !
Jokainen näky on tulkittava, onko se Sanan mukainen...l.pohjautuuuko se Raamatun ilmoitukseen !
Nähdä voi, vaikka olisi täysi pakana...tulkinta vain silloin "heittää" . Kun lähdetään Sanasta lukemaan
sen ensilehdeltä, päädytään samanlaisiin kuviin, kuin oli tässä kuvassa uudesta mantereesta....
Sitten mennään J:Lan lupaukseen ihmiskunnalle : Sateenkaarihan on merkki meille ihmisille, ettei
J:La enää hukuta koko kansojen "merta" , kuten Sana puhuu meistä ihmisistä...1.Moos.9:13-17
Sitten tuli kielten sekoitus, ja kaikki kansat hajaantuivat, kuka minnekin....1.Moos.11:1-9
Siiten Sanassa puhutaan jälleen uudesta taivaasta ja maasta Ilm.21:1-3 siinä ovat vanha taivas ja
vanha maa kadonneet...on uuden aika ! Tämä paikka löytyy Sanasta loppulehdiltä...
Ja muutenkin on lopun aika käsillä NYT ! Oletko jo pelastettu...onko syntisi pois pesty Karitsan
verellä ? Tänään on pelastuksen päivä, ota Jeesus vastaan syntiesi sovittajana ja Vapahtajana !
Hän poistaa pelon ! Hän antaa levon, vaikka mitä tapahtuisi ! Hän on VOITTAJA !
25.07.2010 09:57
HEI !
Sisareni nuorimmainen...on nyt kakskymppinen oli puhumatta muistaakseni melkein 4 v....
siinä tuli kanssa tämä viittomakehoitus...mutta sisareni kävi esirukous-palvelussa, ja siitä oli
APUA ! Tyttö alkoi melkein heti puhumaan...hänellä on kuitenkin kehityksessä ollut puutteita,
erityiskoulu ja vastaavaa...kiltti tyttö oli kyllä ! Olen koulukyydityksen yhteydessä, joka on ammattini...
nähnyt monenlaisia puutteita lasten puhumisessa...on kolmekkin kirjainta kateissa, ja sitä puhetta ei
vieras enää ymmärrä ! Tämäkin 7 vuotias poika löyti kaikki kirjaimet, kun kävivät silloin Jalovaaran ja
Juntusen rukoiltavana paikallisessa kirkossa...nämä esimerkit eivät ole ainoita minullakaan , saati sitten
muilla...JOTEN MENKÄÄ RUKOILTAVAKSI, TE JA LAPSENNE ! HERRA VOI AUTTAA ! Hätää ei ole, mutta
mitä pikemmin , sen parempi, ettei kehitys jäisi jälkeen ! Muistamme rukouksin !
14.07.2010 19:56
HEI !
Monenlaista kommenttia on tullut...ei kuitenkaan taksareilta...minä olen yksi niistä...
Olen ajanut yli 30 vuotta Toyotalla, sekä bensa, että dieselillä...ennen oli enemmän käryjä
ja ääniä dieselissä, mutta nykyään, esim Corollan 1,4 D on aivan vertaansa vailla..4,3 l. matkalla,
kaupungissa jotakin 5-6 l:n välillä ...ei pörinöitä ja on kohtuuhintainen...Ammatikseni ajan Hiacella,
joka menee sinne 8 l:n paikkeille ...norm. koulukyydityksessä 9 l:n paikkeilla talvisin...eihän hullummin ?
Siis bensa vai diesel ? Jos vedät asuntovaunua tai isoa peräkärryä...on tehokas diesel ainoa vaihtoehto !
Bensaa nimittäin alkaa palaa siinä vaiheessa, kun laitat perään 1000 kg ja yli, vedettävää !
Tarjouksia, kun katsomme...diesel- maksaa saman, kuin bensa-autokin...varusteet vaihtelevat,nehän
ovat makuasioita, kun kauppias myy autoa, kauppaa hän lisävarusteita mahd. paljon ja laskuttaa niistä !
Kun sitten menet vaihtamaan autoasi, unohdetaan varusteet...ne menevät ilman hintaa seuraavalle omis-
tajalle...mitä nyt kauppias "vähän" lisää niistä provisiota itselleen...! Jos löydät hyvän, vähän ajetun ja so-
pivan hintaisen käytetyn auton...on se HYVÄ VAIHTOEHTO ! Bensa tai diesel, ajojesi mukaan !
13.07.2010 09:48
Hei !
Nyt on sellainen eipäs-juupas-keskustelu taas käynnissä...muistetaanpa nyt kuitenkin,
mikä oli lähtökohta...ne "möröt"...onko niitä juuri sillä nimellä...on asianomaisten itse
pääteltävä, riippuen siihen , mihinkä uskovat...Itse uskon henkivaltojen olemassaoloon,
ja siihen, että Jeesus Kristus on voittanut Golgatalla kaikki henkivallat...ne ovat Hänen
käskyvaltansa alaisuudessa ! Kuitenkin on muistettava, ettei niiden kanssa pidä leikkiä., Sanasta
löytyy hyviä kohtia, jolloin pikkupojat ottivat oppia opetuslapsilta ja alkoivat vannottelemaan
riivattua : Mitäs riivattu sanoi ? Paavalin minä tunnen, mutta keitäs te olette ? Siis kyseessä oli
uskomattomat pojat...jotka kokeilivat, josko hekin voisivat ajaa ulos riivaajia...ja siinähän kävi
pojille hullusti ! Joten nyt otatte uskoviin yhteyttä...sellaisiin, jotka ovat ajaneet ulos riivaajia,
ja puhdistaneet koteja ! Sen lisäksi ANTAKAA ELÄMÄNNE JEESUKSELLE...HÄN VAPAUTTAA KAIKISTA
PELOISTA ja myös PUHDISTAA KOTINNE KAIKISTA HENKIVALLOISTA, jotka kummittelevat !
Olen itsekkin pelannut joskus spiritismiä, ja sillä seurauksella, että pimeys ilmestyi minulle...olen
sanoutunut tästä Jeesuksen nimessä irti uskoontultuani...ja olen vapaa...myös elokuvien katselusta,
joissa on näitä manaajia , sun muita vastaavia...niistä jää yöuniin painajaisia...EN SUOSITTELE !
08.07.2010 09:47
HEI !
Kyllähän puhumallakin pärjää...mutta ne teot...missäs se miehesi "luuhaa" ? Mitä on ne "hänen"
harrastuksensa ? Etkö sovi joukkoon ? Ja vielä vieraita naisisa...nyt on varoituksen aika ! Puhumalla
tuosta ei selviä...siksipä miehesi on hiljaa...Sanakin sanoo: Tyhmäkin käy viisaasta , kun on vaieti !
Me miehet syuojelemme itseämme puhumattomuudella...ETTEI TULE RIITOJA ! Nyt ei auta rakkauden-
tunnustukset ! Nyt on mentävä syvemmälle keskustelussanne...ja se voi TEHDÄ KIPEÄÄ...teille molemmille!
AVIOLIITTOLEIRI ON HYVÄ ! Menkää sinne, ja paneutukaa ja uudistakaa liittonne !
04.07.2010 10:23
HEI !
Uhkailu on aina otettava vakavasti ! Nythän on niin, että tappo on helppo toteuttaa...mutta seurauksien
kärsiminenen...siihen ei kaikista ole ! Olen seurannut ammatissani, kuinka äidit ajavat lapsiaan hoitoon ja
takaisin vihan vimmassa...agressiot ovat silloin muihin autoilijoihin nähden...kun äideillä on niin kiire...!
Vastuu liikenteessä ja ELÄMÄSSÄ yleensäkkin on helpompaa miehille...Nyt ovat vain olosuhteiden pakot-
tamina monet äidit joutuneet tekemään enemmän perheidensä eteen...kun käyvät töissä...STRESSI ja
lasten "OMISTAMINEN" on "paha" juttu...Itsekkin olen joutunut puukolla uhatuksi naisen taholta...joten ei
väkivalta ole pois suljettu naistenkaan käyttäytymisestä ! Miehille sitä väkivaltaa tarjotaankin...onhan se
tietysti luonnollisempaa...Aseina vihaan ja sen oikeaan käsittelyyn ovat keskustelu ja rukous !
Ellei puhuminen onnistu , voi rukouksesta löytyä ainoa apu...ellei vielä ole "rumihia"....sittenhän se on
polliisien asia jo...Enkeleistä on SUURI APU NYT, vaaran uhatessa !
01.07.2010 12:26
HEI !
Uusioperheessä, kuten kaikissa avioliitoissa on MIEHELLÄ VASTUU ! Muut ovat sivuhenkilön rooleissa,
vaimo on yhtä lihaa miehen kanssa...SIIS HE OVAT YKSI ! Nyt kaikki, mitä tulee ulkoapäin, on joko
hajoittavaa tai kokoavaa...siis nyt on haj. kyse..? Sana sanoo selkeästi todellakin miehellä olevan vastuun
J:Lan ja ihmisten ...myös yhteiskunnan edssä ! MIES EROTKOON ISÄSTÄÄN JA ÄIDISTÄÄN JA YHTYKÖÖN
VAIMOONSA JA HE OVAT YKSI LIHA ! Miehen vanhempien sekaantuminen on se vakavampi "juttu"...
se tulisi eliminoida...EI ERO OLE RATKAISU...lisää ongelmia tulee sitä kautta...Itsekkin uusioperheellisenä
isänä , joudun välillä puun ja kuoren väliin, mutta ei se mitään...parempi on seurustella vähemmän niiden
kantaa ja kieroutta harjoittavien sukulaisten kanssa...pääseee silloin vähemmällä ! Emme pääse tokikaan
kaikkia jännitteitä pakoon ! Silloin on SANOTTAVA KANTA SUORAAN...sen kummempia kainostelematta
ja tunteilematta...ei kannata hermostua...KYLLÄ SE SIITÄ...sanoi Koivisto !
26.06.2010 09:55
HEI !
Monihan näkee unia...siis uneksuu...ja se siitä, mutta kun alkaa tapahtumaan unienne mukaan... on sitten
jotakin , johon pitää herätä ! Ensiksikin, OLETKO USKOMASSA JEESUKSEEN , ETTÄ HÄN ON HERRASI ?
Toiseksi, jos et usko...mikä, tai kuka näyttää sinulle unia ? ON KAKSI HENKEÄ, jotka voivat sen tehdä !
ON HERRAN HENKI, ja on sielunvihollisen henki...joka eksyttää ! tästä voi tulla sinun masennuksesi...
Kuitenkin , koska koit VALOA ja ILOA , on kyseessä Herran Henki, tod. näköisesti ! Siis on kyseessä
armolahja ! Lue Raamatusta Danielista...hän oli unien näkijä...ja selitti unet...SIIS PYYDÄ HERRALTA
RUKOUKSEN KAUTTA SELITYSTÄ...JA TOIMINTAOHJEITA ! Saat toimittuasi oikein , RAUHAN ja LEVON !
Itse näen valveilla ollessani aivan vastaavia ...ne ovat silloin näkyjä...yöllä unia...
Kaikki on kuitenkin "tulkittava" , siis on saatava jatkoa, muuten ne hämmentävät ! Sanassa sanotaan :
NUORUKAISENNE UNIA UNEKSUVAT JA VANHUKSENNE NÄKYJÄ NÄKEVÄT ! Tämä koskee tätä lopunaikaa !
Siunausta HERRASSA TOIMIVILLE !
24.06.2010 08:09
HEIPPA !
Moni täällä vaeltaa, tarkoitusta vailla...laulamme eräässä laulussa...näin on...
Tunnen erään ystävän, joka myös on AA:n kautta raitistunut, kuten moni muukin...ON HYVÄ JUTTU !
Tukesi "kohtalotovereillesi" puhuu , että SINÄ OLET OTOLLINEN HERRALLE ! Tämä tarkoittaa, että olet
herätyksessä, kuten moni muukin lukija ! Elämän tarkoitus on etsiä J:Laa ja löytää JEESUS ELÄMÄÄSI
PELASTAJANA ja SYNTIESI SOVITTAJANA J:Lan PYHIEN KASVOJEN EDESSÄ...Saat mielenrauhan sitä kautta !
Ystäväni on myös löytänyt AA:n jälkeen USKOVIEN YHTEYDEN, ja JAKAA ELÄMÄN LEIPÄÄ ja ajallista leipää
ihmisille...niille jotka tarvitsevat ! Kaikki eivät tarvitse, kuten olet huomannutkin...
Sanasta löytyy ohjaus : LUE RAAMATTUA RUKOILLEN, PYHÄ HENKI AVAA TEKSTIÄ !
ANOVA SAA ! ETSIVÄ LÖYTÄÄ ! KOLKUTTAVALLE AVATAAN !
20.06.2010 12:01
HEI !
Selitys, miksi ihminen muistaa asioita, joita hänen ei pitäisi muistaa...ja hän hän sitten alkaa tästä
tekemään omia teorioitaan...miksi ? GEENIMUISTI ON SELITYS MUISTAMISEEMME !
Geenimuisti vaikuttaa myös kaloilla, kuten lohi, ja muuttolinnuilla...jotka eivät OIKEASTI TIEDÄ, MIHIN
NIIDEN ON LENNETTTÄVÄ ! Näin on myös meillä ihmisillä...toisilla tietysti enemmän , kuin toisilla...
olemmehan yksilöitä...Geenimuisti liittyy meidä geeneissämme olevaan muistiin, joka tulee PERIMÄMME KAUTTA, EI jälleensyntymisen kautta, josta on tullut sellainen oppi, kuten kommunismista...kiva idea,
muttei tahdo onnistua...kuten ei onnistu moni muukaan systeemi...Onhan se tietysti "mahtavaa",
kopioida idän uskontoja...poimien sieltä jotakin meille muka "sopivampaa"..näinhän ihminen aina
on mukavuudenhalussaan tehnytkin...ja saanut J:Lan vihat päälleen...siksi on syntivelka, joka meitä
painaa ! JEESUKSEN SOVITUSTYÖN KAUTTA ME VAPAUDUMME ! Tämähän on sanottu myös HULLUTUKSEKSI
RAAMATUSSA...ja sitä se on meille järkeilijöille...USKO EI OLE JOKA-MIEHEN,tai -NAISEN...!
ETSIVÄ LÖYTÄÄ ! Siunausta etsintäänne !
16.06.2010 10:54
HEI !
Meillä isillä on paljonkin erillaisia asioita, joiden takia emme ole lastemme kasvatuksessa äitien kanssa
tasavertaisia...onhan meillä ensistäänkin äidinkieli, ei isänkieli...puhutaan kyllä isiemme uskosta, joka
liittyy sitten siihen lasten kasvatukseen; koti, uskonto ja isänmaa...näiden määritteleminen nuoren
miehen sisimmässä vaatii aina oman aikansa ! Olen jäänyt orvoksi isästäni melko nuorena, 24 v:aana...
Olisin kaivannut isääni paljon tukemassa aikuistumistani...tiedän monellakin olevan vajausta tässä
asiassa ! Äidit monesti syyttelevät juuri sitä isää...milloin mistäkin ! Sama jatkuu koulussa...äiti syyttää
taas opettajaa...ja äiti on paras ! Nuori mies uskoo tietysti vanhempiansa...kun vielä äiti on yleensä
verbaalisempi....siis puhekykyisempi...isän on oltava hiljaa...joko mentävä töihinsä tai lueskeltava tossun-
alla sanomalehtiä hiljaa...ja äiti voittaa luottamuksen ! Isä on poissaoleva ...Ainoa konsti nuorelle miehelle
on tehdä töitä isän kanssa...ja se ei aina luonnistu, kun isän on komennettava...ja taas juostaan äidin
helmoihin...Olen kyllä sitä mieltä oman kokemuksenikin kautta, että tarvitaan ryhdistäytymistä...ja silloin
taas tulevat avioerokriisit vastaan ! Nykyajan ihmiset eivät hyväksy saavutettujen etujen poisottamista...
Valta on tavoiteltu asia...myös perheissä...ja lapset kärsivät...ANNETAAN SIJAA TOISILLEMME...
HYVÄKSYTÄÄN ERILLAISUUTTA...ANNETAAN ANTEEKSI...MENNÄÄN ETEENPÄIN
Isällä on vastuu J:Lan ja yhteiskunnan edessä...ja siitä saa joko nuhteita tai kiitosta (harvemmin) !
14.06.2010 11:21
HEI !
Parisuhdehan on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti !
Olen ollut parisuhteessa kahden ihmisen kanssa, joista ensimmäisellä oli lähestymisen-esto päällä !
Hänen ehdoillaan tehtiin, mitä tehtiin...silloin, kun tehtiin...no...ei siitä sen enempiä, mutta pääasia
on se, että ihmisellä on LUKKO PÄÄLLÄ näissä vuorovaikutustilaneissa ! Toisinsanoen sinullakin on pari-
suhde-ongelma...ei niinkään seksi-ongelma ! On etsittävä apua...jollette pysty puhumaan keskenänne
asioista, niinkuin en minäkään ensimmäisessä liitossani...kypsymättömyyttäkö ? Sitäkin...
Kun tilanne vaikuttaa toispuoleiselta, ettekä ole avioliitossa ilm.? Harkitkaa nyt sitä uuden ihmissuhteen
aloittamista...jospa tämä nyk. "ystäväsi" ei ole sinua varten...! Itselläni meni seksi sekaisin ensimmäisen
lapsemme jälkeen...meni n. kaksi vuotta ilman seksiä...tunsin vain sellaista syvää inhoa...jospa tässäkin
on kyseessä inho seksiä kohtaan ...se joko palaa...tai sitten ei ! Naisella on sitoutuminen tärkeää, jos
mies ei sitoudu, ei tipu liioin muutakuin jotakin...ja sitten, kun ei tule mitään enempää, loppuu kaikki !
Ongelma on psyykkeen puolella...!
12.06.2010 10:25
HEI !
On hyvä, että toit rehellisesti asiasi esille...ja on vielä kiiruinen päätös ?
Kun lapsi siitetään, alkaa hänen elämänsä...Raamatun ohje on kyllä olla tappamatta sikiötä, sillä siinä
on ihminen idullaan ! Herra tietää, mitä lapsestasi tulee ! Perintötekijät ovat arvoituksia aina, vaikka
sinulla olisi tietty mieskin ! Miehelle kuuluu vastuu J:Lan Sanan pohjalta...vaikka hän kiristelisikin ham-
paitaan...PIDÄ PÄÄSI....PIDÄ LAPSESI...HÄN ON AINUTKERTAINEN ! Vaikka olisikin joku vajavuus...siitä
huolimatta, OLE ROHKEA ...ANNA LAPSELLESI ELÄMÄ ! Olen kuljettanut työkseni kehitysvammaisia ja
AHD-lapsia...ovat valtavia SIUNAUKSIA VANHEMMILLEEN !...me muut emme tahdo vain käsittää !
Rukoile , ja me rukoilemme vaimoni kanssa tulevan lapsesi puolesta...! Nykyään on paljon YH-äitejä...
ET OLE YKSIN...ja kuka tietää...jos saisit puolison hyvinkin pian ! ÄLÄ TEE VÄKISIN MITÄÄN !
10.06.2010 13:57
1 / 1