Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Metsästäjä sekosi jälleen

Ihan päivittäinhän tässä joudumme lukemaan metsästäjien sekoamisista. Tarttis varmaan Päivi Räsäsen sanoin tehdä asialle
    22
    156
  2. Plutonium

Olipa sitten vaikkapa uraani taikka mikä tahansa jysäriaines. Susianalyysi on niittänyt einaria kumoon. Nyt jo kaikki ma
    16
    156
  3. Huvittava kysymys ja palkinto

Vertailin tuossa äskettäin eri kauppaketjujen myymiä tuotteita eri paikkakunnilla ja huomasin Susianalyysin kannalta mie
    34
    155
  4. KYSYMYS

Nyt kaikki jäitä hattuun, älkääkä tyhjää ottako neniinne, jos asiallisesti jotain kysytään. Olkaapa hyvät: Voiko saasta
    4
    154
  5. Koirarakkipuree

Nythän susien kaameutta märistään ja parutaan tässä valtakunnassa hyvin vuolaasti. Itkua tulee niin paljon, jotta joet t
    9
    153
  6. "Possu" niin pelkää....

Heh heh.......... Läskinokka niin kovasti pelkää sutta. Mikä vajakkipelkuri, heh heh. Ja aivot jo pehmenneet tuosta pelo
    0
    152
  7. Nyt jo mausteetkin mukana

Kylläpä on hieno ele susia kohtaan. Rakkikoira maustetaan chilipippurilla ennen tarjoilua. Minähän olen usein maininnut,
    3
    151
  8. Teoreemoja metsästyskauden alkajaisiksi

Hyi kun hyikäilyttää supi- taikka minkkiturkkiin piiloutunut ruma akka taikka sieväkin sellainen. Jätettä aivoiltaan, va
    2
    150
  9. Uudet ja raikkaat tuulet puhaltelevat

Tervehdys kaikille. Minulla on hyviä uutisia! Nythän olen käyttänyt erittäin onnistunutta, maaseudun sutta pelkäävää to
    63
    150
  10. Olipa hieno kommentti(ni)

Täytyyhän se panna näkösälle. Mestarin ruoska sivaltaa. Saapa nähdä, miten tämä jakupantsahippeli (heh heh) siihen vasta
    2
    148
  11. Pöljä pelkää

Miten voi olla niin pöljää olemassa, joka pelkää pikku sutta? Miten voi maailmassa olla noin tyhmiä apinoita? Miten ja m
    7
    148
  12. Ajankohtainen koripallo

Pakkohan se on panna tännekin näkösälle, kun vierailin koripallopalstalla. Nythän on MM-kisat alkanut ja minulla ihan hi
    4
    144
  13. Katsokaa noita naamoja

Kyllä on typerän näköistä porukkaa. Siinä istuskellaan vakava ilme naamalla ja märistään susien kaameutta, heh heh. Kyll
    6
    144
  14. Susilla jouluaatto...

Ihana tapauus on jälleen sattunut tässä maassa. Minä halkean riemusta. Kunnioitusta mahtavalle, uljaalle ja hirvittäväll
    11
    143
  15. Röh röh 2015

Se on röh röh näköjään röh uusi vuosi röh röh röh rö rö röh röh alkanuit. Röh röh röh, kun nyt joku metsästäjärakki jo
    11
    142
  16. Aivopesua Sotkamolaisittain

Nämä lapset eivät sutta pelkää. Heillä on muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin märistä susien kaameutta. Rakkaimmat te
    8
    141
  17. Ja niin ruoska

sivaltaa vääräoppisen perseposkea. Se onkin armoton ruoska. Kaikki vääräoppiset piestään vereslihalle ja jätetään kituma
    Yleistä uskonnosta
    0
    140
  18. Taas märisee suomipoika

Kehtaa apina syyttää ulkoministeriötä, jos ei itse jaksa uida, heh heh. Ei tollo ymmärrä merivirtojen voimakkuutta. Mutt
    10
    140
  19. Heh heh heh heh heh......

Heh heh heh, kylläpä mua naurattaa. Nyt on jälleen aihetta juhlia: http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/09/karhu_puri_kah
    12
    139
  20. LAKIALOITE

Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m
    Vitsit
    4
    137