Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tarjasavola
profiilit
tarjasavola
tarjasavola
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Elin kaukosuhteessa muutaman kuukauden ja se riitti meille molemille. Välissä oli tuhannen kilometriä ja näkeminen olisi ollut todella harvaa. Joten teimme pikaisesti päätöksen ja mieheni muutti takaisin Suomeen ja muutimme yhteen. Ehkä liiankin nopeasti.. No joka tapauksessa, meille se kaukosuhde ei sopinut sitten lainkaan. Pelkän netin ja puhelimen varassa oleminen oli hirveää ja kauhea ikävä vaivasi jatkuvasti. Ei sovi ainakaan mulle. Siinä tuli vietettyä Facebookissa eräitä tunteja :D Nyt ei enää jaksais sitä rumbaa.
14.01.2013 19:58
Itsekin kotiuduimme tänään sieltä samaisesta paikasta pari yötä oltuamme. Ympäristö oli tosiaan aika hoitamattoman oloinen ja rapistunut.
Itse petyin jumalattoman kiviseen järvenpohjaan joka pitäisi kuulema ruopata joka kevät, mutta uusi omistaja ei oo sitä tehnyt.
Meidän majamme oli se pieni hirsimaja,hinta vain 100e vkl. Joten ei kai sillä voi vaatia mahdottomia..Mutta se täytyy sanoa, että olen nähnyt monia paljon siistempiä leirintämökkejä muualla. Niissä astiat siistejä ja riittävästi. Tämä oli kyllä siinä mielessä aika surkea..
Mutta nää on niitä ylläreitä joita tulee kun leiriytyy paljon eri paikoissa ja niistä oppii. Seuraavaksi joku muu paikka :)
31.07.2011 16:56
1 / 1