Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kalpealilja
profiilit
kalpealilja
kalpealilja
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
37
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moro,+
Jos+et+ole+vielä+ostanut?+Meillä+on+Helkama+ja+Cresent.+Suosittelen+Helkamaa,+ei+ole+olut+ongelmia+sen+kanssa.
Crentinkanssa+ei+ole+muuta+kuin+ongelmia.
-Tulee+error+o8+yhteys+virhe,+liikessä+säätivät,+lähdin+ajaan+toimi+aluksi+ok.+Sitten+tuli+taas+error+08.
-Ajaessa+kuin+katkais+moottorille+menevän+avustun+virran,+tai+sähkö+avustus+on+hukkateillä,+mittarille+ei+tule+mitään+virhe+ilmoitusta.+
Liikkeessä+sanovat+kaikki+ok.
Yritin+vaihtaa+Helkamaan,+hyvitäs+500+ekua.
Ajan+ja+noijun,+paska+mikä+paska,+oma+virhe+ku+ostin
03.10.2021 14:59
Kiitokset vinkistä
14.01.2016 07:16
Lisäys kysymykseen.
Kun katsoo tulevaa filmiä tietokoneelta ääni tulee, TV avaamisen jälkeen ääni katoaa myös tietsikalta. En löytänyt äänen säätöä TV.stä , TV FINLUX 42"
29.11.2012 08:02
Hirveesti kiitoksia.
Kokeillaan miten käy.
18.01.2012 21:02
Olin laittanut vähän epämääräisesti tuon kysymyksen haukkaamisesta.
Oikohöylätessä ei ole ongelmaa, vain tasohöylätessä, missä tapahtuu kyseinen haukkaaminen
13.08.2010 20:31
Tässä koneessa on alataso sellaista ohutta peltiä, siihen on tullut lommoja. Olen hankkinut 28 mm ikipöytälevyn 1,2 m pitkän ja laittanut alle topparin, ettei lähde höylättävän kappalen mukaan. Käytän sitä aluslevynä. Olen yrittänyt pitää kappaleen tasaisesti alustaa vasten, siitä huolimatta haukkas.
Minun koneen taka tuki akselilla on pientä rypylää joka jättää jäljet höylättävään kappaleesseen.
Siitä huolimatta vaikka on noita vaikuksia, harrastuksista on puuhommat ykkönen, jokus vaan pännii, kun yrittää tehdä 10 + jälkeä, niin liimatessa huomaa tuon haukkauksen. Ei aina muista laittaa tarpeeksi työstö varaa, sehän poistas kyseisen ongelman.
13.05.2010 12:04
Anteeks, jäi tärkeimmät tiedot pois, tässä olis tiedot.
Vahvistin SONY STR-DH 500, DVD SONY RDR-DC 105 ja kajarit Proson Event kotiteatterisarja + Proson Rumble R 8 subbari
01.02.2010 07:55
Anteeks, en hoksannut laittaa siihen aloitus viestiin. Vaimoni ei ole näpertely haluinen kameran kanssa, hän vaan tähtää ja laukaisee. Kuvaus pitää heti tapahtua ja sillä selvä. Valmiit kuvat tietokoneelle.
Sellaisen kameran hän toivois.
27.09.2009 22:15
1 / 1