Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piri-
profiilit
piri-
piri-
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
53
Kommenttia
41
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ihan asu varmaan lähellä, mutta uusia ystäviä myös kaipailen, asun Lammilla ja olen 33v, saa laittaa postia piri-@suomi24.fi
27.03.2013 15:19
Uusia ystäviä myös haen, asun kyllä Lammilla mutta käyn usein Lahdessa, olen 33v, postia saa laittaa piri-@suomi24.fi
25.03.2013 14:54
Toivottavasti sulla nyt alkaa parantumaan jo. Mua kaduttaa leikkaus jo siksikin että tiedän arpien jäävän todella pahoiksi :(
En saanut lääkekuuria, ei haavat tulehtuneet vielä ainakaan ole, mutta eivät paremmatkaan, toivon todella että ennen lämpimiä säitä saa kuntoon.
Jaksamista sulle
24.03.2013 10:28
Ei ole mullakaan vielä haavat parantuneet, ei pahempi mutta kuulemma paranevat hitaasti viikkoja voi kestää, joudun myös ostaa kaikki haavatuotteet itse koska kävin yksityisellä. Haavat ensin laajenivatkin sivuille päin, pahempi on jos syvenevät.
Tänään olin kontrollissa mikä oli myös viimeinen, olin aika järkyttynyt koska haavat ovat auki ja yhdesä kohtaa ilmeisesti on just tällänen hematooma, kova kohta josta voi kuulemma yhtäkkiä purskahtaa veri ulos, että sellasta.
En osaa sanoa mikä sulla on mutta pidä huoli hyvästä seurannasta. Haavat suojattuna ainakin taitoksella
21.03.2013 18:19
Mullakin haavateippi oli varmaan vaikuttanut haavan aukeamiseen, nyt sain uuden hoitokeinon siihen ja toivottavasti auttaa. Auki olevaan kohtaan ei kannata laittaa teippiä vaan pelkkä taitos riippuen paljonko erittää.
Pienennyksessä nimenomaan aukkokohtia helposti jää, onhan tämä ärsyttävää, onneksi seuranta on usein
19.03.2013 13:41
Mulla tehtiin kolme viikkoa sitten pienennys ja nyt on haavat pahasti auki ja näyttävät hurjilta, se on kuitenkin ilmeisesti aika tavallista ja paranemiset kestää varmasti molemmmissa leikkauksissa, jaksamista!
18.03.2013 18:35
Uusia kavereita kaipailen minäkin, luonteeltani rauhallinen ja ujohko Olen 33v ja asun Lammilla, mutta käyn useinkin Lahdessa, piri-@suomi24.fi
11.03.2013 14:58
Oletko minkä ikäinen? Täällä myös etsitään uusia tuttavuuksia, en asu enää Lahdessa mutta käyn usein ja asun puolen tunnin ajomatkan päässä, olen 33v perheellinen. saa laittaa postia piri-@suomi24.fi
24.02.2013 11:22
Mä asustelin ennen Lahessa, olen 33v, uusia ystäviä myös kaipailen leffaan, baariin ym. Nyt asun Lammilla mutta käyn usein Lahessa. piri-@suomi24.fi
22.02.2013 11:16
Kokemuksia yksityisten hinnoista? vaihtelevatko minkä verran, pääkaupunkiseudulle en ole menossa, 5500e näyttäisi olevan ainakin. Mikähän tulee kokonaiskustannus olemaan?
08.01.2013 11:19
Ei kai enää tarvitse sairaalan lääkärin jonoon laittaa jos lähete on kerta jo tehty? kuulostaa kummalliselta. Ei maininnut mitään jonoajasta ehkä koska sain yksityiseltä lähetteen ja tietysti ottavat mielellään itse potilaaksi, voi olla että päädynkin yksityiseen, täytyy soittaa sairaalaan ja tiedustella jonotilannetta.
31.12.2012 14:55
Minä olen menossa terveystaloon, vielä ei kokemusta ole, nopeasti kuulemma pääsee.
29.11.2012 11:19
Onko kokemuksia ykstyisellä puolella pienennyksestä? kauan hoitoaika, kokonaiskustannukset? harkitsen koska en halua jonottaa kauan julkisella
22.11.2012 10:08
Täälläkin kaivataan uusia kavereita, asuin ennen lahdessa nyt Lammilla mut Lahdessa tulee käytyä usein, olen perheellinen 33v. Kahvittelu-baari-ja shoppailuseura tervetullutta :) postia voi laittaa piri-@suomi24.fi
22.11.2012 10:04
Kiva on ollut lukea vastauksia, jokaisella oikeus mielipiteeseensä.
En onneksi ole ekaa kertaa matkalle menossa, esikoisen kanssa kävin jenkeissä hänen ollessa 1v.
Helppoahan olis jos maitoa tulis suihkuamalla että riittäisi mutta minkäs teet.
Koneessa teen kaikkeni ettei vaavi huuda koko matkaa, en ole koskaan kuullut että normaali vauva huutaisi monta tuntia putkeen. Jos ei kestä ääntä miksi lähteä ollenkaan huutaahan humalaisetkin joskus koneessa.
Mitä vaan voi sattua mutta jos jo ennalta ajattelee niin ei voi lähteä mihinkään ja uskon että vauvakin nauttii lämmöstä ja kiireettömyydestä.
Jos jollain vielä asiallista vinkkiä turvakaukalon ottamisesta mukaan saa laittaa? tuntuu aika raahaamiselta ja meneeköhän ruumaan ilmaiseksi rattaiden lisäksi.
25.09.2012 09:52
Budjetti voisi olla noin 5000 ei hirveesti yli, se ei käsittääkseni ole paljon. Apua ystävlitä sukulaisilta ym ei valitettavasti saa.
Juhlapaikaksi olen katsonut kartano tai ravintolatyylisiä, voivat ehkä olla liian isoja tiloja 60 hengelle tai kalliita. paikka olis kiva olla sellanen johon omat juomat voisi viedä mutta tuntuvat olevan kiven alla.
Kirkon ilmeisesti saa varata vasta ensi vuoden alussa kun on eri seurakunnan joten juhlapaikankin varaus on sen jälkeen.
Tuntuu hankalalta kun sattuu olemaan suunnittelutaidoton ihminen
22.09.2012 16:49
Juu on se kumma kun pyytää hyviä neuvoja niin saa muuta..mutta kiitos asiallisesta vastauksesta sulle
21.09.2012 09:18
Missäpäin lahtea asut? Muutin juuri Lahdesta Lammille.
mailiosote piri-@suomi24.fi
06.08.2011 10:51
Moi!
Olen myös ystäviä vailla, laitoinkin sähköpostia sulle. Asun Lahdessa ja olen 30v. nainen.
piri-@suomi24.fi
04.07.2010 22:05
Moi!
Mäkin etsin uusia ystäviä, ilmoitukseni on alempana. Olen 30v asun Lahdessa, olen sinkku ja mulla on yksi lapsi.
Kaipailen seuraa ravintoloihin, ostoksille ym
t.piritta
piri-@suomi24.fi
25.06.2010 17:28
2 / 3