Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

53

Kommenttia

41

1. Koiran maksa-arvoista

Koirallani todettiin viime vuoden lopulla korkeat maksa-arvot ja siihen alotettiin antibiootti sekä ravintolisä. Niitä o
    Koirat
    0
    115
  2. Alaa vaihtamaan

Olen lähihoitaja ja minua kiinnostaisi vaihtaa kokonaan alaa koska haluaisin pois vuorotyöstä. En kuitenkaan tiedä mihin
    Opiskelu
    10
    140
  3. Vinkkejä Ixiaan ?

Menemme ensi kertaa Ixiaan kesäkuussa mukana kaksi lasta. Kaikki asialliset vinkit ja kokemukset tervetulleita. Mihin re
    Rodos
    2
    294
  4. Löytyisikö ystävää

Olen 35v Kanta-Hämeessä asuva perheellinen naisihminen ja kaipaisin luotettavia ystäviä seuraksi ja jakamaan iloja ja su
    Ystävyys
    0
    52
  5. Voiko koulua vaihtaa kesken opintojen?

Miten helposti tai pystyykö ollenkaan vaihtaa koulua kesken opintojen? hain samaan koulutukseen kahteen kaupunkiin mutta
    Ammattikorkeakoulut
    4
    232
  6. Miksi en saanut kokemuslisäpäätöstä?

Jos olen ymmäränyt oikein tämän kokemuslisäjutun niin 5v jälkeen tulisi kokemuslisä, tuleeko vain kuntapuolella ja pitää
    2
    398
  7. avoimen amk:n sosiaaliopinnot

Aloittelen avoimessa sosiaalialan opintoja, tarkoitus olisi pyrkiä sosionomiksi, kokemuksia kursseista ja myös sosionomi
    Ammattikorkeakoulut
    0
    101
  8. Haussa kavereita

Olen perheellinen 34v hämeestä, yksinäisyys vaivaa useinkin, jos kaipaat kavereita kahville ym kirjoita, vain naispuolis
    Ystävyys
    0
    171
  9. Ystäviä haussa

Etsinnässä luotettava 30 vuotias, mukava naispuolinen mahdollinen ystävä keikoille, terassille keskusteluihin, shoppailu
    Ystävyys
    0
    148
  10. Miten tauti todetaan

Mulla on ollu jo jonkin aikaa jaloissa pistelyä ja puutumista joka on aika voimakasta koska tämä on ilmaantunut jo mone
    MS-tauti
    2
    273
  11. Mistä aloittaa?

Vanha kaappi pitäisi saada kuntoon mutta jäädä vanhan kaapin näköiseksi, mistä aloitan? onko hyviä nettisivuja josta saa
    Huonekalujen entisöinti
    1
    162
  12. Kokemuksia perhepäivähoitajasta?

2v täyttävä poikani sai vain perhepäivähoitajalle paikan, minulla on vain huonoja ajatuksia siitä enkä edes ajattele lai
    Päiväkoti
    24
    4360
  13. Kaveria keikoille tai tanssilavoille Etelä-Suomesta

Haussa naispuoleinen 30 ikäinen kaveriksi tanssilavoille tai keikoille. Itse olen 34v asun Hämeessä, en ole rockhenkine
    0
    85
  14. Kokemuksi asperger tutkimuksista

Poikani odottaa pääsyä neuropsykiatrisiin tutkimuksiin epäilynä asperger, kuulisin mielellään kokemuksia millaiset tutki
    Tarkkaavaisuushäiriöt
    1
    179
  15. Hyviä kampaamoja Lahdessa?

mikä olisi hyvä kampaaja lahdessa, joka sanoo omiakin ideoita ja osaa työnsä?
    Hiukset
    0
    42
  16. Muita hyvin lentopelkoisia

Miten hallitsette lentopelkoanne? ens viikolla taas reissu odottaa ja nyt jo kauhulla odotan pelon tunnetta. Minua ei mi
    Yleistä lentämisestä
    25
    603
  17. Kakuntäytteet lastenjuhliin?

Haussa yhteensopivat täytteet jotka lapsille maistuvat? helppoja mielellään. Millä kirjottaisitte kakun päälle..marmelad
    Leivonnaiset
    2
    176
  18. Verensokerin nopea lasku

Voisiko tämä olla diabetes oireita vai mitä? Verensokeri laskee mulla usein jo lyhyen kävelyn jälkeen alle 4, vaikka oli
    Diabetes
    1
    106
  19. Ystävä haussa

Perheellinen 34v nainen etsii kavereita Hämeen alueelta miksei kauempaakin kirjotteluun ja menokaveriksi
    0
    214
  20. Mistä viikonloppuna sairaslomatodistus?

Tyhmä juttu mutta tarvitsen viikonloppuna sairaslomatodistuksen, mutta tuntuu tyhmältä lähteä päivystykseen sitä jonotta
    Hämeenlinna
    12
    17287