Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
savolka
profiilit
savolka
savolka
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
30
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pohjola on täysi paska. Kyllä hylky tulee jos korvaussumma ylittää muutaman satasen. Osaava henkilökunta poispotkittu Karhisen miljoonaoptioiden vuoksi ja nyt palvelu perseestä. Läksin Fenniaan. Kannattaa tutustua
14.01.2015 19:52
Mikähän on jutun oikea totuus?
10.06.2014 11:12
Kyllä varmaan tietää mistä laskusta kysymys. Kannattaa lopettaa valehtelu.
10.06.2014 11:11
Lainanottaminen on vapaaehtoista. Jos elää itselleen ei tarvitse näyttää muille ja eipä lainat ahdista. Ottakaa reilusti luottoa ja näyttäkää muille miten eletään ja siperia lopulta opettaa:)
10.06.2014 11:05
Itsellä oli mb180c farkku noin 10v ja ruostui täysin vaikka käytin sen suojauksessa pari vuotiaana.Vikoja ja kusetusta riitti.En osta mersua ikinä. Paska tavara.
25.07.2011 18:24
Persut saivat tänään meidän porukan äänet ja tuntuu siltä että muutoksen tuulet puhaltaa vaihteeksi eduskunnassa. Jes
08.04.2011 19:40
Kannatan koko porukalle kenkää ja töiden ulkoistamista. Raha ratkaisee ja pohjolan perähikiällä se vielä opitaan tunnustamaan. Saahan tämä duunariporukka yhdistyä miten vaan. mutta tulevaisuudessa nämä porukat ovat toisten käskyläisiä jos niitäkään. En paljon matkustavana käytä Finnairia liki koskaan enkä välitä Suomalaisista lentoemoista pätkääkään. Mulle on aivan sama vaikka vien leipäpalan mukanani ja matkustan halvalla, enkä maksa tyhjänpäiväsestä palvelusta mitään.
04.12.2010 20:24
Olen kohtalaisesti matkustellut eri lentoyhtiöillä vuodesta 1982 ja missään en ole niin epäystävällistä ja niuhoa lentoemoja tavannut kuin Finnairilla. En käytä koko yhtiötä kuin pakon sanelemana. Mun puolesta lakkoilkoon loppuikänsä ja kyllä me pärjätään niitä ilman.Ei kun kenkää koko sakille.
03.12.2010 00:13
Pakolainen mikä pakolainen. Mitä tummempi sen laiskempi.Somaliassa on tätä nykyä rauhallinen tilanne ja jos ei ole ns virkavaltaa paossa niin eikun takaisin rakentamaan omaa yhteiskuntaa ja mikäli on jotain selvittämättömiä asioita niin sinne välittömästi. Olen elännyt jo 25v sitten Afrikassa ja nähnyt mikä tummahipiäinen on, todella laiska paska ei mikään muu. Naiset tekevät työt ja äijät kulli suorana siittää lisää nälkäänäkeviä ilman velvollisuuksia.Suu on auki läsimaihin päin kuin Molokin kita.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23.11.2009 12:50
Olitteko ensimmäistä kertaa kokeilemassa? Jos ette niin miten aiemmat suju? Meillä meni eka kerta hyvin ja netistä löytyi aivan ok kaveri joka tiesi miten toimia.Tsemppiä
23.09.2009 14:20
2 / 2