Vapaa kuvaus

Muutaman ulkomailla vietetyn vuoden jälkeen Suomen Turkuun ja sieltä jo Saloon paluumuuttanut. Nyt aivan ulkona kuvioista ja kiinnostunut tutustumaan uusiin ja vanhoihin tuttavuuksiin uudestaan. Muutamia intohimojani: - PVC - Nahka - Piikkikorot - Saappaat - Korsetit - Sukkanauhat - Stay-upit - Verkkosukat - Minihameet - Parfyymit - Gootit - Rokkarit - Tatuoinnit - TV-tytöt - Itä- ja pohjoisen Suomen murteet Niin... harrastuksiin kuuluu kyllä paljon muutakin... custom-pyörät, vanhat autot, ja rock monissa muodoissaan esimerkiksi... Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: ATK/IT/tietoliikenne Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

4

Kommenttia

8

1. Auton maalaus / Turku

Onko tiedossa hyvää maalaria Turun seudulta jolta sujuisi myös alumiiniosien maalaus (ovet, konepelti, takaluukku) pohja
    Mobilistit
    3
    747
  2. Custom Autosound

Onko kellään kokemusta Custom Autosound laitteista tai vastaavista? http://www.casmfg.com/radios.htm
    Autohifistit
    0
    230
  3. Talvirengaspakko

Onko kellään tietoa talvirenkaista Rolls Royceen (Silver Shadow)... Itse en ainakaan sopivia renkaita netistä etsimällä
    Museoautot
    3
    676
  4. Oikeanpuoleinen ohjaus ja tulli

Olen tuomassa pari autoa Suomeen oikeanpuoleisella ohjauksella. Onko kokemusta minkälaisia muutoksia tuollaiseen tarvits
    Autot
    4
    790