Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kirstijokinen
profiilit
kirstijokinen
kirstijokinen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
prisma boikottiin!!!!!
31.08.2011 15:35
vastaa että kyllä kannattaa. Olen kuullut myös hyviä kokemuksia juuri Biolanista, jotka eivät ole tällä palstalla.
Mielestäni asia on niin tärkeä eli jätteen määrän vähentäminen että ehdottomasti kannattaa. Ja onhan se mielenkiintoista yrittää opiskella alaa yrityksen ja erehdyksen kautta vaikka.
Minun Biolan on nyt mökillä jossa käydään lähes päivittäin ja siellä yritän uudestaan. Pakko onnistua! Ei se voi olla niin vaikeata.
23.08.2008 19:09
Unohdin mainita että luopuminen on tehtävä ennen perunkirjoitusta.Eli perunkirjoituksessa mainitaan että olet toimittanut perunkirjoittajalle luopumisilmoituksen. Tällä tavalla et ole "ryhtynyt" perintöön etkä voi määrätä kenelle se seuraaksi menee,eikä sinua siis esim veroteta siitä.
30.11.2005 13:33
Voit itse tehdä luopumisesta paperin.Kirjoita: Luovun perinnöstäni isäni Matti Meikäläisen jälkeen. paikka päiväys allekirjoitus nimenselvennys henkilötunnus osoite. Lisäksi tarvitaan sukuselvitys (jos on kysymys rintaperillisestä,eli siinä käy ilmi perilliset)
30.11.2005 13:20
Suihkuta tai istu kylmässä tai viileässä vedessä.Jumppaa lattialla maton päällä takamuksesi varassa pyörien sen minkä kivultasi kykenet.Aloita aamu kaurapuurolla äläkä syö mitään vatsaa ärsyttävää. Pari päivää pelkkää kevyt ruokaa. Näitä monta kertaa päivässä niin kyllä parin pivän päästä helpottaa.
09.07.2005 10:25
1 / 1