Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vaismaa.minna
profiilit
vaismaa.minna
vaismaa.minna
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei, Kamalia nämä ero jutut. Itse erosin 6-vuoden seurustelun jälkeen mieheni kanssa. Asuimme yhdessä kaksi vuotta. Eron jälkeen sain selville että mieheni on pettänyt minua vuoden verran meillä kotona ja kaikissa mahdollisissa paikoissa. Ja tämä naispuolinen henkilö oli myös parisuhteessa elävä nainen (esitti minulle kaveria aina kun näin hänet). Seurustelun aikana päättelin jo että jotain on meneillä mutta kumpikin väitti että ovat vain hyviä ystäviä. Muutin kolme kuukautta sitten keskiviikkona pois yhteisestä asunnostamme, samana iltana kyseisen naisen auto oli talomme edessä ja he seurustelevat tällä hetkellä. Putosin niiiin syvälle kuin mahdollista. Olen päässyt erosta yli ystävieni avulla, mutta en osaa tarttua enää minkäänlaiseen uuteen tuttavuuteen vaikka ovat mielettömän mukavia ja minulle unelmien miehiä. En ole vain vielä valmis seurustelemaan ja haluan nauttia yksin olosta. Tänä päivänä osaan nauttia yksin elämisestä ja olemisesta. Olen käynyt lapissa, jossa en ollut käynyt 6 vuoteen, sekä olen kierrellyt kavereitteni luona pitkin suomea. Ei tarvitse murehtia mistään. Mutta kyllä näinä yksinäisinä iltoina tulee mietittyä että miksi tämä kaikki piti sattua juuri minulle. Mutta ehkä tähän kaikkeen on tarkoitus!
Tsemppia sulle! kyllä se siitä, ajan kanssa
07.03.2012 22:29
Kiitos vinkeistä! Mutta koirapuistosta vielä sen verran, että kaikille koirille se ei ole kiukkuinen, jos muistan oikein niin kaikki sellaiset koiran on ollu narttu koiria! Ja isojen koirien kanssa tulee hyvin toimeen. Tuo toko koulutus on varmaankin kaupungeissa vain koska maalla kun asuu niin ei ole tuollaisiin mahdollisuuksia. ja se vie päivästä paljon aikaa kun joutuu töiden jälkeen lähteä tunnin ajomatkan päähän koulutukseen ja etenkin rahallisesti menevää hommaa. Mutta pidän mielessä jos satun löytämään jostain lähettyviltä sellaisen kurssin! ^^ :)
22.02.2012 23:40
Koirapuistoa on kokeiltu sen vuoksi, koska ranskanbulldoggi ei ole pitkien lenkkien koira vaan nauttii puistossa temmeltämisestä ja haistelemisesta. Ja on viihtynyt ennen muitten koirien kanssa, joten miksi ei kokeilisi sellaista mistä koira on ennen pitänyt. Ihmisistä ranskikseni ei ole ainakaan milläänlailla mustasukkainen, vaan rakastaa uusia tuttavuuksia ja on innoissaan aikuisista sekä lapsista. Lenkkeily onnistuu toisen koiran kanssa, kun kaverin kanssa olemme yhdessä koiria lenkittäneet. mutta puistoon en mene enää silloin kun on muita koiria paikalla, vaan sellaiseen aikaan kun ranskikseni saa temmeltää siellä yksin. Koira tottelee minua ja myös vieraita henkilöitä. joten koulutus on kyllä mennyt hyvin, mutta ehkä vielä on jotain parannettavan varaa. Olisiko hyviä harjoitus ehdotuksia? :)
22.02.2012 21:23
Pahoittelen kirjoitus virheitä :)
22.02.2012 19:13
1 / 1