Vapaa kuvaus

Manifest your dreams, receive them and live them!

Aloituksia

0

Kommenttia

4

1. Riittävä verrytteleminen lenkin jälkeen on tärkeää. Lyhyet ja nopeat venyttelyt (max 10 sek) heti lenkin jälkeen ja rauhallisemmat ja pidemmät (väh. 1 min) sitten tunnin tai kahden päästä lenkistä. Paras olis, jos ennen pidempiä venytyksiä viitsisi vielä käydä lämmittelemässä kävellen jotain 10-20 min.
    Jos vielä venytysten jälkeen tuntuu jalat kummallisilta niin ihan rehellinen rentoutuminen vielä päälle. Ei siis suoraan nukkumaan vaan vähintään 5 min rentoutuminen niin, että saa rentoutettua tietoisesti ja nukkumatta koko kropan.
    Tällaisista olen itse saanut helpotusta. :)
  2. Ihmisen ei ole hyvä olla yksin, joten elämästä kannattaa nauttia silloin, kun siihen on mahdollisuus - iästä viis.
    Itse olen kohtalotoverisi siinä mielessä, että muutamaa kokeilua lukuunottamatta en ollut seurustellut ennen 30 ikävuotta. Nyt, puolisen vuotta seurustelleena tiedän, että en olisi tätä ennen ollut valmiskaan parisuhteeseen. Ensin minun piti käydä aallon pohjalla, löytää itseni ja kasvaa ihmisenä. Sitten vasta, kun perusasiat oli kunnossa elämä antoi minulle myös rakkauden ja nyt osaan arvostaa sitä ja nauttia siitä täysin rinnoin.
    Ensin kannattaa tutustua itseensä ja oppia hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Kokemuksesta voin sanoa, että luulin tietäväni kuka olen ja mitä haluan mutta vasta selvitettyäni kaikki asiat, jotka olin tavallaan sulkenut mielestäni, opin oikeasti tuntemaan kuka olen.
    Koskaan ei tiedä, mitä voi tapahtua. Itse olin päättänyt, että en edes anna itselleni lupaa kiinnostua miehistä enää, kun ei siitä kerran tule mitään. Aivan yhtäkkiä eteeni tupsahti mies, joka lause lauseelta, päivä päivältä tuntui vain paremmalta ja paremmalta. Ja tunne kasvaa päivä päivältä vieläkin. :)
    Kasvu ja omaan itseensä tutustuminen ei loppunut siihen vaan olen kasvanut tämän suhteenkin aikana todella paljon, kun minun ei tarvitse enää piilotella heikkouksiani kaikilta, vaan minulla on joku, jonka kanssa saan olla heikko ja hän rakastaa minua silti. Myös ihmiset, joiden kanssa toimin päivittäin, ovat huomanneet tämän muutoksen, avautumisen.

Pidä silmät auki! Koskaan et voi tietää, mitä kulman takana odottaa. :)