Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nipa.nokkonen
profiilit
nipa.nokkonen
nipa.nokkonen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tänään määrättiin arcox 120 mg jalan luun tulehdukseen.antibioottikuuria odotellaan,että sais käyntiin.kivut on valtavat.mssä ajassa tämä alkas vaikuttaa ja voiko rinnakkain ottaa esim.panadol forte 1mg?
25.02.2013 20:21
Jep,eipähän tohon oo lisäämistä,keikka oli helvetin hyvä..Olikos se suomalainen kimuli,kuka kävi vetää lavalla muistaakseni Humble stancen setien kanssa,ihan ok veto!seuraavaa keikkaa odotellessa,top kolmoseen meni omassa top kympissä,Rushin ja Marillionin(tavastia-94)seuraks:)
07.11.2011 14:26
Kova äijä lähti taas yläkerran orkkaan.
17.05.2010 00:56
kiitos tosta Gerry Rafferty vinkistä!Olin miettiny nupin puhki 6kk,että kenen toib saksofoni-intro biisi on,kakarana soi jatkuvasti joskus 80-alussa radiosta.Luulin pitkään 10cc vedoksi,mut pieleen meni.Kiitos kaunis.taidan ottaa sorbusta pienet..säkällä tulin sivuille.
25.04.2010 15:37
Eikös nää nyt jo riitä,mutta aivan sama.luulen,että menee penkin alle ja pahasti..
21.04.2010 10:30
¨ Paras jeppe tietysti lätsäpää Neil Peart Rushista.Suomalaisista Kai Hahto,Pekka Rinne,ennen vanhaan Aku Syrjällä jumalaton tempo.Ruottalaisista Mikkey Dee King Diamondin aikaan.
31.03.2010 16:23
normaali juttu,kun Matti enää rakasta,tai toisella ei iskelmä myy,niin perse ja tissit lehteen.kyllä Suomi öllikkä seiskan tai vastaavan kiskalta hakee,vaik ois kuinka kova kanuuna.hohhoijaa..
31.03.2010 15:57
oon täysin samaa mieltä.käsittämättömiä lausuntoja tältä kokoomus jepeltä.tää nykyinen hallitus on kykemätön tekemään tärkeitä päätöksiä,eli aika olis virkamieshallituksen,polittiset fossiilit vaihtoon.
29.03.2010 19:36
1 / 1