tietäisko kukaan sellasen biisin nimee missä soitetaan saksofonii
koko ajan samaa rytmii tai jotain sinnepäin
saksofoni kappale
11
3279
Vastaukset
- tuubatänne
Tää vastauskin on sinnepäin! Vaihtoehtoja on jokunen tusina, mutta ainakin Dave Stewart on levyttänyt muistaakseni "Lily was here" biisin. Lähdetään täälä arvauksella.
- miksaki
ei se ole se
- asdasd123
miksaki kirjoitti:
ei se ole se
Jos samasta biisistä on kyse, niin siinä lauletaan ranskaksi ja saksofoni soi kertosäkeen jälkeen tms. Soittivat maanantaiaamuna NRJ:n aamubiisinä kipaleen.
- mälvings
heti nasahti kerralla kahden vuoden hakureissun ovesta naps.nasaus.ilmarinta..tänks
- tfyuhjh
No esim. Gerry Rafferty - Baker Street.
- asdasd123
Ei oo tuo mitä minä etsin
- asd231
asdasd123 kirjoitti:
Ei oo tuo mitä minä etsin
ei oo Baker street, ei siinä lauleta ranskaksi. :l Voikin vaivata joku biisin noin paljon.
kiitos tosta Gerry Rafferty vinkistä!Olin miettiny nupin puhki 6kk,että kenen toib saksofoni-intro biisi on,kakarana soi jatkuvasti joskus 80-alussa radiosta.Luulin pitkään 10cc vedoksi,mut pieleen meni.Kiitos kaunis.taidan ottaa sorbusta pienet..säkällä tulin sivuille.
- ...
Eräs biisi jossa soitetaan samaa samaa pätkää kuulijan mielipuolisuuteen asti, on joku Calabria tai Destination Unknown, mikä se alkuperäinen lieneekään. Löytyy juutuubista.
- miksaki
joo se on Calabria kiitos
:D - miksaki
miksaki kirjoitti:
joo se on Calabria kiitos
:Dkuulin tän kun olin lomalla egyptissä
ja tykkäsin tästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398