Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
naturistin
profiilit
naturistin
naturistin
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
47
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisitko opastaa minua, kuinka saan profiilistani foorumikirjoitukseni pois, mutta se kirjoitus jäisi silti sinne foorumille. Siihen ei vaan pääsisi profiilini kautta kiinni.
Sinullehan tämä juttu on helppoa. Joten neuvo minua.
30.11.2010 16:44
Yrjönkadun uimahalli aukeaa ensi maanantaina. Hieno juttu. Tosin se ei ole mikään naturistipaikka. On uimahalli, missä saa uida ilman uimapukua. Mutta mukavaa sekin.
Nyt ovat saaneet profiilit toimintaan. Tuo 13,14 oli kloonin söperrystä. Eikä minulla ole mitään tuota yritystä vastaan. En ole koskaan siellä edes käynyt.
26.08.2010 17:01
Meillä munnolassa imisä oli porsi eli imeväinen nassikka. Sellainen söpö vaaleanpunainen. Lihoiksi menevät sitten salvettiin lihan maun parantamiseksi.
Mutta etpä sinäkään vastannut kysymykseen, joka kuului lyhyesti: mikä tässä on niin pahaa?
"
Siivouspäivä eilen. Onneksi, olikin ollut pitkään asunto ihan sillänsä. Eilen jaksoi siivota.
Tänään kannattaa mennä Seurasaaren rannalle. Pihliksessä voi olla tuulista.
Että on ihana rusketus päällä eikä mitään inhoja valkoisia raitoja.
"
No, vastaushan on tietenkin, että ei yhtikäs mikään. Mutta kun ei saanut nähdä, niin kiukuttaa. Ihan niskassa punoittaa.
05.08.2010 14:06
sinua reppanaa harmittaa ihan hirmuisesti.
04.08.2010 16:55
näyttää olevan melkoisen paha lukihäiriö tai sitten mentaaliset ominaisuutesi ovat voimakkaasti rajoittuneet.
Kysymykseni kuului lyhyesti: mikä tässä on niin pahaa?
"
Siivouspäivä eilen. Onneksi, olikin ollut pitkään asunto ihan sillänsä. Eilen jaksoi siivota.
Tänään kannattaa mennä Seurasaaren rannalle. Pihliksessä voi olla tuulista.
Että on ihana rusketus päällä eikä mitään inhoja valkoisia raitoja.
"
Ei, siinä ei ole mitään puhumistasi asioista. Ei yhtäkään!
Joten juokse sinämentaalirajoitteinen vaan poliisille. Itke oikein lohduttomasti. Saavatpa sielläkin makeat naurut. Mutta mitään herjaavaa tuossa ei ollut.
No, vastaa nyt kysymykseen, jos pystyt.
03.08.2010 17:44
Eipä sitä töiden päätteeksi ehtisikään Pihlajasaareen. Sinne kun on minulla monimutkaisempi matka. Mutta Seurasaari on juuri sopivasti.
Jos siellä järjestettäisiin vartiointi uudestaan niin olisin valmis kannattamaan väliaidan poistamista. Mutta silloin tulisi järjestyksenpidon todella olla toimivaa!
Minua hivittaa tämän foorumin reppanoiden uhittelu. Ensin ollaan niin koppavaa, mutta kun pitäisi vastata sanoistaan ja tekemisistään, niin johan luikitaan lähimpään pensaaseen. Eli: mitkä ovat perustelunne avaukseni ennätykselliseen miinuspisteiden määrään? Vaan tuskin niitä löytyy, ovat vaan kakaramaisuutta. Kuten kloonaus ja poistoesitykset. Aivan kuten tirkistelykin, sillä tosimies ei minusta moiseen sorru, vai miten on?
Eikä sitä narsismista vapaatakaan löytynyt.
Kohta nakurannalla ei enää tarkene. Sitten jääkin jäljelle vain Yrjönkadun halli ja ma, ke, pe ja su.
02.08.2010 19:25
Olisikohan sittenkin Pihlajasaari ollut parempi vaihtoehto, sillä Seurasaaren rannalla oli aika kuuma. Siihen ei tuuli osunut.
Pihlajasaaren ravintola on mielestäni näistä kahdesta mielestäni hieman mukavampi, vai mitäpä mieltä seurakunta on asiasta.
Kyllä tämä minun "piiloutumiseni" näyttää tosiaankin reppanoita harmittavan. Nyt pojut ovat alkaneet jo kloonia. No - käytetään rekisteröityä ja silloin ei erehtymisen mahdollisuutta edes ole. Tai tuskin olisi edes muutenkaan.
Niin, tuosta harmituksesta. Mistäpä muusta voisikaan olla kysymys. Kun aloituksessa todetaan, että Pihlajasaaren ranta on tuulisempi, ei siinä ole kenelläkään mitään vastaan väittämisiä. Tuskin näillä rannoilla rusketusraitojakaan syntyy. Ja onhan se niin, että hellepäivinä ei kerta kaikkiaan jaksa siivota. Joten harmitus on ainoa syy.
Ai niin - kukaan ei vielä ole sanonut, kenellä se parempi oikeus olisi nimimerkkiini. Vastataan sitten itse - ei kellään, koska kukaan muu ei ole sitä rekisteröinyt. Muut tekevät kuten nämä reppanat eli joka viestissä nimimerkki vaihtuu.
Ai niin - osoitakaa minulle, kuka ei ole tippaakaan narsisti, niin minä näytän teille, kuka on riippuvainen muiden mielipiteistä.
01.08.2010 19:00
3 / 3