On pakko todeta kesän olevan ohi. Virallisesti vasta viikon kuluttua, mutta ilmat ovat nyt sen verran viileitä, että vaatteita tarvitaan.
Täytyy siis vilkuttaa hellät jäähyväiset Pihlajasaarelle. Tosin elokuussa olin Seurasaaren rannalla, sillä työpäivinä Pihlajasaareen ei millään kerennyt.
Ehdottaisin seuraavaa ensi vuodeksi. Mieshenkilöt, joita Pihliksessä on aina enemmistö, voisivat pitää silmällä häiriökäyttäytyjiä ja havaitessaan sellaisen, kuljettaisivat tyypin alueelta pois ja tekisivät hänestä ilmoituksen. Eihän noita nytkään ollut kuin pari, mutta päästäisiin noistakin saastoista eroon.
Hyvää ensi kesän odotteluaikaa kaikille!
Kesä on sitten ohi
17
839
Vastaukset
- sissinatu.
kelpaa ilkostella vielä näin lämpinä syksylläkin
- paikalla ollut
eilen oli toistakymmentä naturistiä yyterinsannoilla vaikka ilma oli todella viileä.
- Olet puupää
Naturisti N.Olet itse toinen noista saastoista joista pitää päästä eroon,toivottavasti kuskaavat sinut jatkossa hyvin nopeasti pois pihliksestä ja Seurasaaresta.Muiden on hyvä tehdä myös ilmoitus laisestasi häiriköstä,kirjoitat NaturistiN. nimimerkillä vaikka olet mies.Olet lisäksi homo ja seikkailet rannoilla noissa miesporukoissa.Viestisi aiheet lainaat oikean naturistin nimimerkin käyttäjän viesteistä ja käännät ne omiksesi tai muka itsesi kokemiksi.Taas myös aloitat tuon jo viime talvelta tutun katinkullasta ja saunamaailmasta viestittelyn vaikka saunat,kylpylät ja katinkulta eivät naturismiin eikä naturismipalstalle kuulukaan,menikö puusta sorvattuun kaaliisi vai pitääkö kaalisi viedä uudelleen sorvattavaksi ja ladata samalla myös hieman järkeä lisää jotta palstakin siistiytyisi noista täysin asiattomista viesteistäsi.
- .NaturistiN
Siellähän ei saa olla alastomana kuin saunaosastolla.
Mitä hiton naturismia sellainen on?
Ookkona ihan pöhkö? - eilen.
.NaturistiN kirjoitti:
Siellähän ei saa olla alastomana kuin saunaosastolla.
Mitä hiton naturismia sellainen on?
Ookkona ihan pöhkö?mökillä
- Vain esillä pysyäkse
eilen. kirjoitti:
mökillä
Miksi ja mitä varten alastomana mökilläsi uimisesta netissä ilmoittelet.harrastit nudismia uidessasi yksin mökilläsi alastomana.
Minua on tätä palstaa lukiessani ajoittain kiusannut epätietoisuus siitä, olenko harrastanut enemmän naturismia vai nudismia.
Olen vaimoni kanssa oleskellut mökillä alasti. Meidät nähneet ihmiset on muutaman kymmenen metri etäisyydeltä ohikulkevissa veneissä olleet vaatetettuja. Olemmeko me silloin nudisteja? Tai jos vaimoni ei silloin ole ollut näköpiirissä, niin vaikuttaako se?
N. 150 metrin etäisyydellä useat naapurit käy uimassa alasti, ei tosin kaikki samanaikaisesti, ja he voivat samalla nähdä meidät. Olemmeko silloin nudisteja?
Jos edellämainittu yhtäaikainen uiminen ja istuskelu laiturilla tapahtuu saunomisen yhteydessä niin olemmeko silloin kumpaakaan, vaikka emme voi tietää kuka naapureista juuri sillä hetkellä saunoo?
Jos minä olen esim. yksin yyterin rannalla alasti tai joku toinen on 150 metrin päässä tai lähempänä , mutta ei ole näköyhteyttä tai ei ole huomannut minun paikallaolloani, niin miten silloin on? Jne.
Olisi kiva tietää heti keväällä, kumpaa harrastan, ja miten minun pitää korjata asemaani että voin sanoa että olen naturisti.
Jne.- NaturistiN.
ulkoisessa olemuksessa, vaan sisäisessä arvomaailmassa.
Kannattaa tutustua naturistiliiton sivuihin. Sieltä tuo(kin) selviää. NaturistiN. kirjoitti:
ulkoisessa olemuksessa, vaan sisäisessä arvomaailmassa.
Kannattaa tutustua naturistiliiton sivuihin. Sieltä tuo(kin) selviää.Usein monimutkaiseen kysymykseen paras vastaus on lyhyt ja yksinkertainen.
- hiin he hit
Taskukello;Olet nudisti aina olessasi alaston tai tai jopa vaatetettunakin jos aatteesi on alastomuus,naturistiksi muutut sitten kun alat yhteisöllisesti harastaa naturismia eli menet jonnekin muiden ihmisten mukaan jonnekin nakutilaisuuksiin tai nakurannalle,vaimosi kera mökilläsi olet vain nudisti koska nudismia voi harrastaa jopa yksin kotona ollessaan.
- .NaturistiN
kellotasku kirjoitti:
Usein monimutkaiseen kysymykseen paras vastaus on lyhyt ja yksinkertainen.
Olet nudisti.
Naturisti sinusta tulee sillä hetkellä, kun liityt naturistiyhdistyksen jäseneksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164