Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se oli varmaan ajatustenlukija!
Mutta ilme sanoi että älä yritäkään vaikka sanaakaan ei sillä hetkellä sanonut.
06.12.2010 11:38
Jaahan ja tuosta päätellen on sulla aikeena avata jo ennen joulua, mstäs sait luvan, kuka antoi?
:))
06.12.2010 11:29
Mutta syitä voi hakea. Näin muutes tontun eilen. eipä ollut näkymättömissä vaan ihan silmästä silmään katsoi.
ja sillä oli tiukka ilme .))
06.12.2010 11:27
Joudut myös olemaan vahva, varsinkin kun ne varmasti on mieleisiä kun itse ostaa.
Yksinhän minäkin asun ja siksi joudun kovasti tekemään työtä, etten avaa.
06.12.2010 11:14
Olen nyt kyllä kierrellyt niitä kun kissa kuuman puuron ympärillä.
Luonteelujuus testi tämä kyllä onkin.
Ja liittyy tavallaan siihen kärsivällisyys teemaan jota olen joutunut väkisin opettelemaan tässä muutaman kuukauden.
Mutta jos en näekään aattoa niin sitten menen rajan tuolle puolen tietämättä mitä niissä on?
06.12.2010 11:12
Vanhempiani ajatellen tää on hyvä päivä. Molemmat on haudassa jo.
Mutta ei äiti enää silloin kun EU:hun liityttiin niin kovin hehkuttanut tään päivän puolesta.
Isä ei sitä päivää nähnytkään.
Kaukana on itsenäisyys suomesta tänä päivänä, siinä mun ajatus.
Ja tohon lehtileikkeeseen tuli ekas mieleen ne mummot ja papat joita omat lapset ryöstää jatkuvasti eläkepäivinä, se vasta etovaa on ja sellaiset joutais: en sano mihin.
Jäiköhän tähän kauheesti virheitä kun korjasin niitä ainakin monta, no toivottavasti tulee selko mun mielipiteestä.
Ja ai niin Hyvää Itsenäisyyspäivää palstalle nyt kuitenkin.
06.12.2010 10:40
Suomi on itsenäinen ja minä olen itsepäinen niin oikeinhan se silloin on :))
05.12.2010 21:08
Mie kun en ole mistään kotoisin niin kirjoitan monella murteella mutta erittäin sekaisin, Suomeksi.
Mie, minä, mä.
05.12.2010 20:57
Huomenta myös sinulle.
Anopinkielen kukka haisee aika pahalle mutta Anopihammas ei mulla koskaan kukkinut.
Hyvää työ viikonloppua sinulle ja koita jaksaa.
04.12.2010 10:25
Jotkut haluaa pitää kiinni vanhoista ajatuksista.
Ja se itsenäisyys johon meidät saatiin sotien kautta olikin oikea, mutta väärät ratkaisut ovat vieneet meiltä sen.
Ja nyt sitten maksellaan kaikenmaailman valtioiden velkoja vaikka itselläkin on velkaa, kukahan maksais suomen velan pois?
Olen päättänyt joskus etten näihin juttuihin puutu täällä mutta nyt taisi tulla sanittua jotain.
04.12.2010 10:13
Rakkaus on ihanaa, se suorastaan saa sielun laulamaan.
Mora on muuten ihan hyvä puukko, mutta väärissä käsissä vaarallinen.
heh, saat anteeksi :)
04.12.2010 10:08
No enhän mie enempää viittinyt siellä häiritä, sanoma tuli erittäin selväks.
Kauppaan olis lähdettävä ja huomenna sinne Lahteen.
Itsenäisyyspäivä pistää miettimaan että mitä itsenäisyyttä nykyään juhlitaan?
Ei suomi ole enää itsenäinen, ja olen myös huomannut että ihmisenkin itsenäisyys on usein herrojen taskussa.
Mutta voidaanhan sitä kuvitella että ollaan itsenäisiä.
04.12.2010 09:58
En tiiä mikä on.
Eilen vaan kokeilin tuolla eri palstalla käyntiä mutta heti tuli päin joten palasin ruotuun.
Omalla paikalla on paras olla, täälläkin :))
No en jaksaisi useampaa palstaa kulkeakaan sen verran laiskansorttinen ihminen olen.
Joskus "vanhaan aikaan" kun täällä vielä sai olla nauruketjuja meinas mennä pää sekaisin kun piti olla muutamassa ketjussa yhtäaikaa.
04.12.2010 09:52
oikein rehottava rönsylilja on mulle mieluinen.
Olen tässä mietiskellyt että pitäis taas alkaa kerämään viherkasveja.
04.12.2010 09:45
Niin, tuolla länsisuomessa ja turun seudulla on muutama kohde jotka odottaa mun siellä käyntiä. Saas nähdä koska tulee aika täyteen.
04.12.2010 09:43
No joo kyllä voin arvata mitä sulla mielessä liikkuu, näitköhän ja mitä unia :))
04.12.2010 09:41
Huomenta! Kyllä se on niinkin että kuka mitä sanoo, eli kenestä päin katsotaan. Asioita voi mukailla.
04.12.2010 09:40
Miepä laitan meille rönsylilja aloituksen. Jossa saa kaikenlaiset kukat kukkia :))
03.12.2010 22:59
Joo, mennään käs käessä.
Ja kiusattukin saa tulla jos ei halua yksin tänne jäähä.
03.12.2010 22:55
Sori että erehdyin tänne keskustelemaan.
Menen pois.
03.12.2010 22:52
169 / 183