Vapaa kuvaus

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

3

Kommenttia

88

1. Herra H.

Vastaan kun kysyit. Laiskasti luen, mutta kylläkin matkin, jos lukemastani jotakin jää päähän. Harvoin jää, ja siksi pitää minun sanomani sepittää ihan itse. Olenhan jo sinua paljon viisaampi (lue vanhempi), mutta dementti on viisaudestani jo osan lohkaissut. Minähän siirryn kohta ylemmälle luokalle, ja perässä tulet.

En paljon ole juttujasi lukenut ja siksi en sinua voi kehua tai moittia, mutta jatka samaan malliin niin kauan kun jaksat tai viitsit. Moni aiempi aktiivikirjoittaja on jo palstan jättänyt, osin tai täysin.
  2. Piti minunkin käydä treffipalstaa katsomassa, kun aihe nyt näyttää olevan ajankohtainen. Selasin vai kuvallisia ilmoituksia ikäluokassa 60-70, ja kauniita kaikki ovat, kukin tavallaan. Moni suorastaan miellytti, mutta olisinko itse kelvannut, onkin toinen juttu.
    Kävin myös katsomassa ikäluokan miesten ilmoituksia. Samanlaisia vanhan näköisiä ukkoja olivat, kuin itsekin olen. Nyt ymmärrän hyvin, ettei aloittaja ikäistänsä mieleisensä seuraa löydä, vaan parempi kai on tyytyä nuorempiin.