Vapaa kuvaus

On kulunut jo kymmenen vuotta edellisestä profiilista, on aika kertoa jotain uutta. Löysin tämän profiilin avulla kumppanin joka nyt siirtyi toiseen olomuotoon. Ne olivat parhaita vuosia eläsässäni. Silti ikävä on ihmisen toisen luokse. Edelleen olen pieni ja hoikka. Hiukset edestä harmaat, merkkinä siitä mihin mennään ja takaa punaruskeat, merkiksi mistä tullaan. Lapsia tai oikeastaan aikuisia on kaksi ja monta lastenlasta. Niiden kanssa aika kuluu. Liikun aktiivisesti, kävelen mutta enemmän pyöräilen. Ensitalveksi pitäisi hankkia sukset joita ei tarvitse rasvata, kun ei ole tuota rasvaria. Autoilen melkoisesti vaikka ei kai sitä voi liikuntana pitää, ainoastaan paikasta toiseen siirtymisenä. Uiminen kuuluu myös harrastuksiin. Luen paljon, olen jopa oppinut pitämään dekkareista. Musiikin kuuntelu on tullut uudestaan mukaan yksinäisinä iltoina. Lisää tietoja saa nita-k@suomi 24.fi Suosikkibändit/artistit: kaikki ruokainen Suosikkileffat: Skifi Lempikirjat: Laaja skaala Vapaa-aikanani: yritän keksiä tekemistä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Auto, ihmiset Katson tv:stä mieluiten: luontoohjelmia, uutisia Kotieläimet: ei En pidä: itikoista, käärmeistä pihassa Parhaat matkakohteet: islanti toiveissa Ruoka & juoma: kasvis, valkoviini, kana kala Koulutus: Melkein valmistunut Koulut: keskiloulu ammattikoulu pankkikoulutus Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: nita-k@suomi 24.fi

Aloituksia

1

Kommenttia

2

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. kolme poikaa

olen kasvattanut ja nykyisten äitien tavoin tehnyt kaiken mahdollisen ja joskus mahdottomankin heidän vuokseeen. Niin it
    Juhlapäivät
    4
    958