Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Eric Clapton, Gary Moore

Suosikkileffat: Kuutamosonaatti

Vapaa-aikanani: metsästys, kalastus, lenkkeily, kuntosali, kitaran soitto

Katson tv:stä mieluiten: Nykyisin en katso tv:stä oikein mitään, kun on parempaakin tekemistä, ja ohjelmatarjonta on huono.

Kotieläimet: pari valioluokan beagleä

Ruoka & juoma: Teen riista- ja kalaruokaa, sienikastikkeita, erilaisia keittoja, sahtia

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Koulut: Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Joensuun yliopisto

Ammatti: Talous/hallinto

Työskentelen: konsultti

Ase tai siviilipalvelus: Ilmavoimien Viestikoulu, Karjalan Lennosto, Itä-Suomen Aluekeskus: erikoisupseeri

Yhdistykset/kerhot: monta

Siviilisääty: ---

Lapset: Ei omia lapsia, menehtyi ennen synnytystä

Aloituksia

1

Kommenttia

916

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Lopettakaas+se+lapsellinen+solvaus!+Tämä+kohdistuu+jo+kulttuurin+tuottajiin+Kontiolahti-Joensuu-Helsinki-Yokohama+Japan,+lentoliikenteeseen+ja+ties+vaikka+mihin+tämä+solvaus.+Ei+minuun+pelkästään,+minä+kyllä+kestän+pahemmatkin+vittuilut,+mutta+vedetään+Japanin+lentoemännistä+ja+Australian+pääkirjanpitäjistä+lähtien+haukkumiseen+ihmiset+mukaan?+Meillä+sattuu+olemaan+vaikutusvaltaa+tässä+Maailmassa,+ja+te+haukkujat+ette+sille+asialle+voi+yhtään+mitään!+Painakaa+se+mieleenne!+Eiköhän+näin+ole,+että+Maailmalla+joka+ikinen+ammatti+mikä+on+tullut+nähtyä,+on+paikkansa+ansainnut,+ja+ne+ihmiset+tekevät+työtänsä+palveluasenteella.+Ei+tässä+ainakaan+ketään+pidä+solvata.+Ettekö+te+luupäät+ymmärrä+edes+näin+yksinkertaista+tosiasiaa+elämästä?+Ettekö?+Toisen+leipään+kuka+paskaa+heittää,+niin+mitä+siitä+voi+sanoa?+Kertokaas+anonyymit+nyt+se!+Anonyymi,+voi+v....+eikö+uskalleta+edes+omalla+nimellä+julkituoda+mielipidettänsä?+RAUKAT!!!+Minä+sanon+mielipiteeni+ihan+missä+mediassa+tahansa,+TV+Tokyo+myöten+++CNN+++BBC+++Deutsche+Welle.+Ja+sosiaalinen+media+uskallukseni+tasosta+kun+puhutaan,+niin+puhutaan+myös+laajoista+yhteisöistä+maailmanlaajuisesti,+ei+mistään+nurkkahöperöiden+puskasta+nimettöminä+julkituloista.+Anonyymit+pitäisi+raivata+pois+kaikista+medioista.+Kuka+tulee+julkisuuteen,+niin+omalla+nimellänsä,+ja+on+vastuussa+sanomisistansa!+Siinä+teille+oppitunti.+Ainoa,+joka+uskaltaa+omalla+nimellänsä+keskustella,+olen+kai+minä+sitten?
  2. Lontoossa+muuten+ei+enää+ollut+punaisia+puhelinkoppeja+2018+kun+olin+Wembleyssä.+Oletteko+kuulleet+etätyöjärjestelmistä?+Tai+vaikka+sijoittamisesta+mm.+kryptovaluutoihin?+Luultavasti+ette,+koska+asrkityökielenne+ei+ole+englanti.+Työttömyys+päteville+ihmisille+Suomessa+on+kyllä+ikävä+asia,+mutta+yrittäjähakuiset+ihmiset+rakentavat+sitten+jotain+uutta+tai+ajanmukaista.+Mishiku+minua+sanoi+"old+fashioned".+Hänelle+tuumin,+että+Ilmavoimien+palveluksesta+on+jo+aikaa,+mutta+katsopas+JAL+-lentoemo.+Opetan+sinulle+nyt+tässä+koneessa,+kuinka+ilmatilannekuvajärjestelmää+seurataan+kädestä+pitäen+kirjaimellisesti.+Niin+tein.+Mishiku+kysyi:+"How+do+you+know+that?!"+-"I+am+TAC+Air+Forcer,+I+know+anytime+how+to+operate+this+flight+and+even+how+to+fly+this+plane."+Tarkastuslautakunnassa+olemme+ajaneet+mm.+Kontiolahden+omaa+yrityspalvelua.+No+Kontioloikka.+Ehkä+kentällä+oikeasti+tekevät+ihmiset+saavat+kansainvälisyyttäkin+aikaan,+mutta+ihan+suoraan+se+ei+kohdistu+kontiolahtelaisten+yrittäjyyteen,+ihmisten+oman+kontaktiverkoston+kautta+kyllä+++pari+ainoaa+maailmantason+yhtiötä.