Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lauraline
profiilit
lauraline
lauraline
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
7
Kommenttia
64
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen samaa mieltä, että faktat on otettava huomioon:
-ei "inhimillisiä"elinolosuhteita tarjolla Suomessa->olisi tietysti voitu rakentaa ajoissa uusi apinatalo, nyt myöhäistä
-Eläintarhassa kasvaneina eivät enää sopeudu alkuperäisiin olosuhteisiin
-kanta pahasti sukurutsainen, joten tiedossa entistä sairaampia ja kärsivämpiä apinoita jatkossa, mikäli niitä ei ole leikattu
-eettisesti katsottuna häkitys ei ole apinoiden luonnollinen elintila. Ehkä parempi näin, että nukutetaan rauhallisesti.
Ihmiset ovat niin turtuneita jokapäiväiseen olkkariin kantautuvaan väkivaltauutisointiin ympäri maailmaa,etteivät ne enää ehkä tunnu ja kosketa samalla tavalla kuin "uusi"uutinen, koskipa se sitten mitä tahansa muuta tunteisiin vetoavaa tapahtumaa.
11.10.2004 16:56
Luukku sanoo,että jotkut meilit ei tykkää siitä, että ennen @- merkkiä on piste ja mullahan se on luukussa. Oisko tuo murheenkryyni niin moniin ongelmiin. Suomi24 taas ilmoittaa, että mitään ongelmaa ei pitäs olla ja kyselee, että mitä kone sulle ilmoittaa. Mullehan ei tule Suomi24:ssa edes virheilmoitusta ja luulen et posti on menny perille. Äh, vai oliko se niin, että toi meni sulle perille, mut luukku ei?Joka tapauksessa kummastakaan en oo saanu postia enkä tosiaan kiusi sua tällä. Se ei ole minunkaan tapani. Toivottavasti asia ny jotenki alkaa selviämään, muuten joudutaan sanomaan adios privaatisti, sillä jos mä en kahdella sähköpostilla pärjää ni johan on kumma. Jutellaan siinä tapauksessa näissä merkeissä eri palstoilla, jos jää aikaa.
07.10.2004 17:33
En tajua missä vika. Yritän setviä boxien ylläpitäjien kanssa pian asiaa, eihän tähän muuten mitään tolkkua tuu. Ois tosi kiva kuulla pitkästä aikaa sun privaattikuulumisesi:)
Ajattaren nikin on joku ottanut jonnekin treffi-tms.palstalle seuran hakuun. Sain ilmoituksen, että nikkini on jo käytössä. Onneksi tuo ykkönen mahdollisti vanhan nikkini käytön. Joskus Maailmanmenoa-palstalla infosinkin, että se Ajatar on sitten ihan toinen ihminen kuin minä. En tiedä mistä johtuu, mutta olinpa missä tahansa, niin feikit seuraa kuin hai laivaa muodossa tai toisessa. En tiedä onko tässä sitten kyse sellaisesta. Enkä edes ole kauheen kiinnostunut tietämäänkään.
Toivottavasti saadaan pian privayhteys, alkaa hermo kiristymään;)
07.10.2004 10:44
Piti oikein rekisteröidä nikkini=) Joku pentele oli vieny jo Ajatar-nikin, mutta hahaa kekkasinpa laittaa ykkösen perään. Ihan oikeutettu ykkönenhän mä olenkin tai sitten uuno..heh..
En ole saanut meilin meiliä sulta. Kummasta se connecticuti meni läpi?Ihme hommaa. Tiedän, että luukku temppuilee hotmailin kanssa,mutta että näinkin. Jos en tietäisi sua paremmin voisin ajatella tämän olevan kiusantekoa, mutta se ei ole tapaistasi.En ny sitten tiedä mitä tehdä, jos en saa postia läpi. Täytynee vaan kokeilla aina uudelleen ja uudelleen välillä. Jos tällä suomalaisella sisulla menis läpi harmaan graniitinkin saatikka luukun tai muun..
06.10.2004 11:46
4 / 4