Vapaa kuvaus

Jopas on aikaa kulunut, kun ensi kertaa avasin tämän sivuston. Tämä taisi olla nopein ja fiksuin uusiutuminen Suomi24:lla. Niin, minä sitten tykkään kovasti luonnossa samoilemisesta keväällä ja kesällä. Naisen kanssa myös talvisin, makuupussikin mukana kun on.. Paljon tarpeellisia pikalinkkejä, joista valita... Pidän hyvästä musiikista, en sen kummemmin erittele, koska kaikkihan kuuntelevat hyvää musaa, omasta, tai mielistelevän uuden kaverin mielestä. Olen myös sairastanut vesirokon lapsena, ja leikkinyt piilosta. En kuitenkaan silloin, kun sairastin vesirokon, leikkinyt piilostakaan, jos ei peiton alla olemista lasketa. Nykyään käyn töissä, ainakin pomoni mielestä. Minusta tuntuu kuitenkin, että vietän töissä suuren osan päivästäni, en sairasta vesirokkoa, saati leiki piilosta, pomonikaan kanssa, joka on naiseni, ellei peiton alla olemista lasketa.. Hyvää tätä vuotta, kaikille!

Aloituksia

71

Kommenttia

193

1. Kukas nyt väistää

miten ja missä. Kaikki työmatkaansa aloittavat autoilijat eivät varmaan ole vielä huomanneet varata aikaa tuonne pk-seud
    Yleistä liikenteestä
    2
    140
  2. Mihin uimapukua tarvitaan?

Useilla leirintäalueidenkaan saunoissa ei saa käyttää edes uimahousuja. eiköhän tänne olla alasti tultu, vaikkei alasti
    Maailman menoa
    5
    134
  3. Maastamuuttajat ovat

peheyrityksiä, jotka eivät kuulu tänne Suomeen! Pakolaiskansa saaanee olla ja pysyä siellä missä tehdä lisää pakolaisia
    Maailman menoa
    17
    132
  4. Jauhoja, hiivaa, suolaa, sokeria ja kulho,

ehkä kananmunia. Siinäkös meillä Kataisen hyvinvointi valtio, ja tämäkin vain, jos on asunto, jonkunlainen? Joo, voi teh
    Maailman menoa
    8
    124
  5. Avaruusalukset ovat

määrättyjä tiettyyn kohteeseen osuvia EU:n lajitelmia laittetta, jotka kaikkien iloksi tutkivat meitä, jopa lähietäisyyd
    Maailman menoa
    0
    114
  6. Palmiaa..

Kiitos paljon pakaste valmisruuista pojilleni päiväkodissa, jossa tuoreet ovat ehkä vihannekset/ salaatti. Kiitos myös v
    Kahvikeskustelut
    13
    113
  7. Pitäisikö uimahallissa

olla, kuin munkki? Minä menen sinne ainakin uimaan ja kuntoilemaan. Toki ei voi välttyä naistenkaan katseilta, jotka eiv
    Maailman menoa
    0
    105
  8. A- luokka

ja siirrä kelloasi, että olet ajoissa ja todella tunnin verran siellä K-marketissasi. Hyvää syksyä kaupassakin kävijöill
    Maailman menoa
    1
    94
  9. Lohja on peräsuolen uudistus

mitä tulee pakolaismäärään, tai tulvaan, johon me kaikki kohta hukumme "Thornin valtakaudella", joka voisi muuttaa sinn
    Maailman menoa
    2
    94
  10. Kynttilätkin on

kesitty, ja tämänkin läppärin voi ladata vaikka duunissa, ja romanttinen kynttilän valo antaa naiselle enemmän, kuin te
    Maailman menoa
    3
    91
  11. Kuka keksikään syrjäitesyyden?

Sitä minä illoiltani hain, ehkä mukavaa, politiikkaa sain. Kunhan tarpeeksi yrittänee, ehkä löydän puolueeni, joka teoi
    Maailman menoa
    3
    90
  12. Täydellisyyttä

etsivät ovat usein aina ja kaikkialla oikeassa. Ihmetellään miksei kukaan soita vaikkapa "Bahhia" samalla kun orgasmit s
    Maailman menoa
    3
    88
  13. Raiskaaja matut invalisoidaan Suomen vankilassa

Kannattaisi päättäjien poistaa Suomesta rikolliset matut. Nuo Oulunkin törkeät raiskaajat, vaikka heidät eristettäisiin
    Yhteiskunta
    0
    84
  14. Istuttakkaame maamme

kukkia, kuten suomalaiset yleensä. Niistä löytyy se oma tuoksu ja kauneus, suomalaisittain istutettuna. Eikä puhuta epäs
    Perussuomalaiset
    0
    81
  15. Minä boikotoin kaikkea, uskonnosta terrorismiin,

jotka lienevät se ja sama asia. Muuteki en syö, tai juo mitään, mikä ei ole vähintäänkin Suomessa tuotettua, mielellään
    Boikotit
    2
    77
  16. Menkää tekin

kahville "välillä." Suomi24:kin on siellä, ainakin "minä-galleriansa" kanssa. Beeta vaihe on pitkä. Onko alfa suoritettu
    Maailman menoa
    0
    77
  17. Kierrätys kunnolla kunniaan,

koskaa näin syksyisinkin putoaa lehtiä tonneittain. Enkä nyt tarkoita pelkkiä mainos tai aikakuslehtiä, vaan rusehtavia
    Maailman menoa
    0
    77
  18. Onko

nyt osalla tyytyväisempi ilme, koska meillä on joulu? Posti ainakin toimii taas, mutta miksi Ingmannin jäätelö ei kelpa
    Maailman menoa
    0
    76
  19. Laitetaampa

ajoissa, mitä suomalaiset eivät vieläkään oppineet, niin ne talvirenkaat alle, koska nastarengaspakkoahan ei ole olemass
    Maailman menoa
    0
    76
  20. Japanin ja Usan sotaharjoitus

Ei ehkä ole maailmansodan alku, mutta mitä se Pohjoiskori pullistelee??
    Maailman menoa
    2
    75