Vapaa kuvaus

Jopas on aikaa kulunut, kun ensi kertaa avasin tämän sivuston. Tämä taisi olla nopein ja fiksuin uusiutuminen Suomi24:lla. Niin, minä sitten tykkään kovasti luonnossa samoilemisesta keväällä ja kesällä. Naisen kanssa myös talvisin, makuupussikin mukana kun on.. Paljon tarpeellisia pikalinkkejä, joista valita... Pidän hyvästä musiikista, en sen kummemmin erittele, koska kaikkihan kuuntelevat hyvää musaa, omasta, tai mielistelevän uuden kaverin mielestä. Olen myös sairastanut vesirokon lapsena, ja leikkinyt piilosta. En kuitenkaan silloin, kun sairastin vesirokon, leikkinyt piilostakaan, jos ei peiton alla olemista lasketa. Nykyään käyn töissä, ainakin pomoni mielestä. Minusta tuntuu kuitenkin, että vietän töissä suuren osan päivästäni, en sairasta vesirokkoa, saati leiki piilosta, pomonikaan kanssa, joka on naiseni, ellei peiton alla olemista lasketa.. Hyvää tätä vuotta, kaikille!

Aloituksia

71

Kommenttia

193

1. Kuka pärjää noin 800 ekun eläkkeellä ilman leipäjonoja kun KELAn normit ylittyy

ja aina tulee kielteinen päätös, vaikka maksan vuokraosuuteni, sähköt, lääkkeet, lipun, puhelin maksut jne. Eikä sosiaal
    Yhteiskunta
    0
    35
  2. KELA ei osaa

käsitellä edes bussikorittien vammais vähennuksiä, saati suomalaisten, ulkomaalais taustaisten mitään tukia. Kiitos vaan
    Yhteiskunta
    1
    29
  3. Mikä hemmetin ratiolinja 400 000, ja vuoden päästä tuplaten, kun 550 ajaa

ilmaiseksi, siis jo kehitetty reitti Itäkeskus- Espoo. Nyt on pilkottu useita teitä Helsingissä, ja liito-oravat maksav
    Ajoneuvot ja liikenne
    2
    41
  4. Ei kai kukaan suomalainenkaan halua ISIS naisia tänne,

tai mikään muukaan valtio ole ottamassa heitä, ja kustantamaan matkat, lennotkin. Lähtivät islamin "pyhättöön." Heidän v
    Yhteiskunta
    0
    27
  5. SDP:N Rinne kuin haamu

Antti Rinne ei kestä edes puheenjohtajana, koska hänelle on tehty vakavia kirurgisia toimen piteitä, jossa happivajausta
    Yhteiskunta
    0
    29
  6. Haluan antaa naislle useasti orgasmeja

Minä olen oppinut pidättelemään omaani, mutta olen saanut myös kuulla rakastelujen jälkeen, että miksi et päästä. Olen k
    Suhteet
    0
    36
  7. Raiskaaja matut invalisoidaan Suomen vankilassa

Kannattaisi päättäjien poistaa Suomesta rikolliset matut. Nuo Oulunkin törkeät raiskaajat, vaikka heidät eristettäisiin
    Yhteiskunta
    0
    83
  8. Kun SDP oli hallituksessa

jouduin tekemään, kun olin työtön, niin 6€ päivässä, että ei tulisi karenssia. Aamulla aikaisin matkaan, ja iltapäivällä
    Yhteiskunta
    0
    25
  9. Mikä on TRUPPI?

Pohjois- Koreaa nuoleva idiootti, joka hylkää Euroopan, eli Suomenkin. Palestiinalaiset, koska Israel, joka perustettiin
    Yhteiskunta
    0
    46
  10. Elisa ooperaattori on pimentänyt,

koko Kirkkonummen, koska joku rakentaja on kaivanut kaapelit poikki, ja ehkä Masalassa asti. Miten voi Elisa pimentää su
    Risuja
    0
    242
  11. Kuka saa enää polttaa röökiä

Kieltolaki ei toiminut silloin joskus. Miksi grillaus on sallittu, koska en voi sietää liharuokia, vaikka kala on maukas
    Yhteiskunta
    0
    47
  12. Myös Keskusta painatti nappejansa

Virossa, kuten SDP:kin, tällähän suomalaisia työläisiä, ja työttömyyttä sitten parannellaan. - Sopeutumiseläkettä nautti
    Eduskuntavaalit 2015
    2
    255
  13. Pohjois epäkorean

johtaja Kim pong ping saa syövän kun vieraili mukamas etu ja rintamassa. Mikään valtio, ei edes Kiina, joka on Pohjois.
    Maailman menoa
    1
    41
  14. Jauhoja, hiivaa, suolaa, sokeria ja kulho,

ehkä kananmunia. Siinäkös meillä Kataisen hyvinvointi valtio, ja tämäkin vain, jos on asunto, jonkunlainen? Joo, voi teh
    Maailman menoa
    8
    122
  15. Vanha juttu tuo oma valuutta.

Eihän se mikään Paavon keksintö ole, vai onko lukenut sen täältä? Sama se, mutta sehän on todettu näin viiripäisenä ääne
    Maailman menoa
    4
    50
  16. Rikas Suomi on Kreikan tasolla,

jos ei rikkaalta Suomelta heru apua omille. Mitä meidän jälkipolville jää. No, Stubbareiden mielestä, jos olisivat rehel
    Maailman menoa
    76
    368
  17. Minä boikotoin kaikkea, uskonnosta terrorismiin,

jotka lienevät se ja sama asia. Muuteki en syö, tai juo mitään, mikä ei ole vähintäänkin Suomessa tuotettua, mielellään
    Boikotit
    2
    75
  18. Rakentavaa

Kataiselta järjestää meille taas "neuvotteluillansa" uuden ehkä jopa nelivuotisen jallituksen Suomen vähävaraisemmille,
    Maailman menoa
    17
    69
  19. Palmiaa..

Kiitos paljon pakaste valmisruuista pojilleni päiväkodissa, jossa tuoreet ovat ehkä vihannekset/ salaatti. Kiitos myös v
    Kahvikeskustelut
    13
    111
  20. Kranaatin sirpale vaarini

aivoissa ei liene periytyvä tauti, koska Suomea silloin puolusti, kuten lähes kaikki suomalaiset yhdessä ilman poliittis
    Maailman menoa
    2
    184