jariraita

Jopas on aikaa kulunut, kun ensi kertaa avasin tämän sivuston. Tämä taisi olla nopein ja fiksuin uusiutuminen Suomi24:lla. Niin, minä sitten tykkään kovasti luonnossa samoilemisesta keväällä ja kesällä. Naisen kanssa myös talvisin, makuupussikin mukana kun on.. Paljon tarpeellisia pikalinkkejä, joista valita... Pidän hyvästä musiikista, en sen kummemmin erittele, koska kaikkihan kuuntelevat hyvää musaa, omasta, tai mielistelevän uuden kaverin mielestä. Olen myös sairastanut vesirokon lapsena, ja leikkinyt piilosta. En kuitenkaan silloin, kun sairastin vesirokon, leikkinyt piilostakaan, jos ei peiton alla olemista lasketa. Nykyään käyn töissä, ainakin pomoni mielestä. Minusta tuntuu kuitenkin, että vietän töissä suuren osan päivästäni, en sairasta vesirokkoa, saati leiki piilosta, pomonikaan kanssa, joka on naiseni, ellei peiton alla olemista lasketa.. Hyvää tätä vuotta, kaikille!
Aloituksia
71
Kommenttia
193
Kuka pärjää noin 800 ekun eläkkeellä ilman leipäjonoja kun KELAn normit ylittyy
ja aina tulee kielteinen päätös, vaikka maksan vuokraosuuteni, sähköt, lääkkeet, lipun, puhelin maksut jne. Eikä sosiaal035KELA ei osaa
käsitellä edes bussikorittien vammais vähennuksiä, saati suomalaisten, ulkomaalais taustaisten mitään tukia. Kiitos vaan129Mikä hemmetin ratiolinja 400 000, ja vuoden päästä tuplaten, kun 550 ajaa
ilmaiseksi, siis jo kehitetty reitti Itäkeskus- Espoo. Nyt on pilkottu useita teitä Helsingissä, ja liito-oravat maksav241Ei kai kukaan suomalainenkaan halua ISIS naisia tänne,
tai mikään muukaan valtio ole ottamassa heitä, ja kustantamaan matkat, lennotkin. Lähtivät islamin "pyhättöön." Heidän v027SDP:N Rinne kuin haamu
Antti Rinne ei kestä edes puheenjohtajana, koska hänelle on tehty vakavia kirurgisia toimen piteitä, jossa happivajausta029Haluan antaa naislle useasti orgasmeja
Minä olen oppinut pidättelemään omaani, mutta olen saanut myös kuulla rakastelujen jälkeen, että miksi et päästä. Olen k036Raiskaaja matut invalisoidaan Suomen vankilassa
Kannattaisi päättäjien poistaa Suomesta rikolliset matut. Nuo Oulunkin törkeät raiskaajat, vaikka heidät eristettäisiin083Kun SDP oli hallituksessa
jouduin tekemään, kun olin työtön, niin 6€ päivässä, että ei tulisi karenssia. Aamulla aikaisin matkaan, ja iltapäivällä025Mikä on TRUPPI?
Pohjois- Koreaa nuoleva idiootti, joka hylkää Euroopan, eli Suomenkin. Palestiinalaiset, koska Israel, joka perustettiin046Elisa ooperaattori on pimentänyt,
koko Kirkkonummen, koska joku rakentaja on kaivanut kaapelit poikki, ja ehkä Masalassa asti. Miten voi Elisa pimentää su0242Kuka saa enää polttaa röökiä
Kieltolaki ei toiminut silloin joskus. Miksi grillaus on sallittu, koska en voi sietää liharuokia, vaikka kala on maukas047Myös Keskusta painatti nappejansa
Virossa, kuten SDP:kin, tällähän suomalaisia työläisiä, ja työttömyyttä sitten parannellaan. - Sopeutumiseläkettä nautti2255Pohjois epäkorean
johtaja Kim pong ping saa syövän kun vieraili mukamas etu ja rintamassa. Mikään valtio, ei edes Kiina, joka on Pohjois.141Jauhoja, hiivaa, suolaa, sokeria ja kulho,
ehkä kananmunia. Siinäkös meillä Kataisen hyvinvointi valtio, ja tämäkin vain, jos on asunto, jonkunlainen? Joo, voi teh8122Vanha juttu tuo oma valuutta.
Eihän se mikään Paavon keksintö ole, vai onko lukenut sen täältä? Sama se, mutta sehän on todettu näin viiripäisenä ääne450Rikas Suomi on Kreikan tasolla,
jos ei rikkaalta Suomelta heru apua omille. Mitä meidän jälkipolville jää. No, Stubbareiden mielestä, jos olisivat rehel76368Minä boikotoin kaikkea, uskonnosta terrorismiin,
jotka lienevät se ja sama asia. Muuteki en syö, tai juo mitään, mikä ei ole vähintäänkin Suomessa tuotettua, mielellään275Rakentavaa
Kataiselta järjestää meille taas "neuvotteluillansa" uuden ehkä jopa nelivuotisen jallituksen Suomen vähävaraisemmille,1769Palmiaa..
Kiitos paljon pakaste valmisruuista pojilleni päiväkodissa, jossa tuoreet ovat ehkä vihannekset/ salaatti. Kiitos myös v13111Kranaatin sirpale vaarini
aivoissa ei liene periytyvä tauti, koska Suomea silloin puolusti, kuten lähes kaikki suomalaiset yhdessä ilman poliittis2184