jouduin tekemään, kun olin työtön, niin 6€ päivässä, että ei tulisi karenssia. Aamulla aikaisin matkaan, ja iltapäivällä kotiin, eli noin 8 tunnin työpäivät. Eihän se riittänyt edes työpaikkaruokailuun. Ehkä kahvin sain ostetuksi, että kiitos SDP:lle. Nyt tänä päivänä kiista alle 20 työntekijän firmasta. Mitä sellainen pien yritys voi, jos joku, tai jotkut ovat poissa sairauslomalla, tai muuten vaan menevät kuten huvittaa. Minäkin kuulun liittoon PAM, ja turha elvistellä SAK:oon, tai muiden liittojen ajamaan Suomea taas perikatoon. Ei isot yhtiöt kärsi muutamista sairauspäivistä, mutta jos ei saa tehdä työtä/ ylitöitä, niin haistakaa itsenne Liitot, jotka häiritsevät meitä työläisiä. Ilman ylitöitä ei saa ostovoimaa tarpeeksi, ja osaavat työntekijät, eli me, tai minä voin ottaa sairauspäivärahaa, kuten Vihreiden "pomo." Lentokoneen kaappauksesta, ainkin minä olisin saanut vankila tuomion. Nyt en äänestä Vihreitä, SDP:tä, Kokoomustakaan, en Keskustaa, vasemmistoa, Perussuomalaisia.....
Kun SDP oli hallituksessa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467