ilmaiseksi, siis jo kehitetty reitti Itäkeskus- Espoo. Nyt on pilkottu useita teitä Helsingissä, ja liito-oravat maksavat vuoden päästä toiset 400000.. Ei käyttäjiä löydy linjalle, että se kannattaisi. 550 bussi voidaan tehdä biopolttoaineilla toimivaksi, joka tulisi paljon halvemmaksi, kuin rikkoa teitä. Pirkkola, Pakilantie, puut kaadetaan jne . Myös Espoossa. Keskustelin rakentavan insinöörin kanssa, ja kertoi suoraan, "että ei mitään järkeä, mutta kaupungit, ja valtuustot päättävät." Me maksamme nämä turhat kalliit hankkeet. Ehkä kaikilla ei ole kuin oma lehmä ojassa, ja muuten maksaa enemmän kuin työllistää... Tehkääpä niin kuin haluatte. Minä en raidejokeria tule käyttämään. Liikun mieluiten busseilla, jotka tänne jäävät Pakilantielle. Otan osaa Espoo....
Mikä hemmetin ratiolinja 400 000, ja vuoden päästä tuplaten, kun 550 ajaa
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin tärkeä hanke on tuo
- Anonyymi
Siis halutaan Maununnevalle Kivistöön asti suora spora.
Valtatien itäpuolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184