Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: AcDc, ZZ Top, Rammstein

Vapaa-aikanani: Käsityöt ja tanssi vievät vapaa-ajasta melkoisen osan

Katson tv:stä mieluiten: leffat, Rillit huurussa ja 70´s Show hymyilyttävät aina

En pidä: Aikaiset aamuherätykset, lumipyry, tupakan savu

Aloituksia

0

Kommenttia

136

1. Naapureiden kanssa on siedettävä elämää puolin ja toisin.
    Maalaisjärjen käyttö on sallittua, samoin melumäärän ja kellonajan tarkistaminen. Suuremmista metelöinneistä on ihan fiksua varoitella naapureita etukäteen.
    Tiedän OKT naapurukset, jossa toisen rouva on yövuoroja tekevä sairaanhoitaja. Naapuri käy kurkkaamassa makuuhuoneen verhojen asennon ennen metelöintiä. Jos verhot on alhaalla, niin ei aloita edes ruohonleikkuuta =)
    Minä olisin todennäköisesti antanut naapurille korvatulpat ja toivottanut hyvää yötä. Ostakoon vaikka peltorit, jos ei melua kestä. Tai sitten olisin soittanut poliisit hiljentämään huutavan häirikön.
    Valitettavasti lintukodossanne on äkäinen kyylä, jonka mielipuuhaa tuntuu olevan normaaliin elämään puuttuminen. Voit elää hiirulaisena ja yrittää olla kyylälle mieliksi tai sitten teet mitä lystäät ja annat kyylän riehua rauhassa. Poliiseille voit sitten tarjota vaikka kahvia ja pullaa =)
  2. Ogelin K-Rauta on täydessä boikotissa mun listalla.
    En ole sieltä tosin keittiötä ostanut, mutta muuta pikkuasiaa on ollut.
    Myyjät eivät saa persettään penkistä palvellakseen asiakasta. Porakoneen olisin tarvinnut ja hiomakonettakin katselin, lamelloista olisin ollut kiinnostunut.
    No Multitoolin ostin sitten muualta ja porakoneen lainasin kaverilta. Kotona huomasin ettei laitteen mukana ole imuriliitintä. Lähin rautakauppa on Ogeli. Punaniska sanoi että kyseessä on tilaustarvike, jota joutuisi odottamaan yli viikon ja ettei moista osaa ole missään valmiina hyllyssä. No Baukkarissapa oli.
    Muutenkin Bauhaussissa ollaan ystävällisiä ja aktiivisia. Ei mun siellä tarvii kuin jäädä paikoilleni miettimään ts tuijottamaan tyhjää =), niin eikös joku myyjä tule "herättelemään" ja kysymään voiko auttaa.