Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ainoheiskanen
profiilit
ainoheiskanen
ainoheiskanen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerropa mikä paikka olis vielä vapaa venäläisistä? Lähtisin sinne heti. Phan Thiessä oli ehkä näitä miedoimpia tapauksia koska sinne voi matkustaa tavallisetkin venäläiset ei vain äkkiököt. Parasta oli kuitenkin Thaimaaseen verrattuna ettei kauppiaat olleet niin päällekäypiä ja sai olla räätäleiltä rauhassa. En kyllä suoraan lähde tuomitsemaan Vietnamia verraten Thaimaahan sillä maa on jotenkin haastavampi kaikkine ristiriitoineen ja vaatii turistilta enemmän kuin valmiiksi pureskeltu Thaimaa. Tuuli oli kyllä joskus hyvä kun liika lämpö vaivasi tai halusit "hiustenkuivaajaa".
15.02.2013 11:47
Olin ns.nuoruuden rakkaussuhteessa vajaa pari kymmentä vuotta ja paras ystävä oli vuosia läheltä sukuun tullu, kun hän erosi ja samaan aikaan oma liitto loppui niin tulos oli että surtiin epäonnea ja tyhjyyttä yhdessä ja siitä se alkoi ja nyt on onni kestänyt, lapset, suvun, ja muunkin arvostelun ja parantunut kun ei ole enää luurankoja kaapissa. Päivä päivältä paranee ja sen sanon että rehellisyys on tärkeintä.
22.09.2012 17:29
Ostimme asunnon syksyllä kerrostalosta kun sattu sopiva kohdalle ja muuttovaiheessa seuraavan rapun nainen tuli paasaamaan kuinka kamala tämä talo on ja monellako on jo häätö päällä kun juovat ja metelöivät. Nyt on asuttu muutama kuukausi ja en kertaakaan ole huomannut mitään mekkalaa missään. Viime viikonloppuna huomasin naapurin,jota en ole edes nähnyt ovessa lapun jossa valitettiin häriöstä hyvin tylysti. Me lienemme huonokuuloisia kun en kuullut mitään, olohuoneet kylläkin eri puolilla. Joskus koirat haukkavat mut ei öisin. Ne koiran kusijäljet pihapiirissä kyllä tökki mut kevät on tulossa ja onhan mulla harja joten sekään ei ongelma. Lippuja ja lappuja löytyy sieltä sun täältä saunasta, kellarista mut minä ain käydä naapurin kanssa suoraan keskustelut jos on sanottavaa. Ohjeeksi itselleni älä provosoi ja älä vastaa provoo samalla mitalla. Aion kyllä saada jotenkin taloon uuden ilmapiirin jossa voidaan keskustella asiosta ja tehdä parannuksia jotta kaikilla parempi olla, jotain jo saanu mut ehkä pitkä tie...
18.02.2012 15:54
Olet uusi naapuri jota yritetään koitella vanhojen asukkaiden "vallalla". Ota vain oma paikkasi ja tee tuttavuutta koska harvoin ne kehtaa suoraan valittaa. Itse saman asian kokeneena huomasin että yhtiökokouksessa ne valittajat oli hyvin hiljaa kun ehdotin taloyhtiöön jotain tekemistä ja vastuuta muista asioista kuin valittamisesta. Ei ole kuulunut valitusta kun olis muuta jotain vois tehdä ja ota paikkasi aläkä alistu turhaan nipotukseen eli jos naapuria häiritsee niin se on yleensä sillä ongelma ei ehkä sulla. Ja voit sanoo et kuka sun kämppäs joskus ostaa kun se on noin hatara et laita se kuntoon tai voin naapurina kertoo..
12.11.2011 16:43
Reissut ihan ok mut homma kasvanu vähän liian suureks joten on vähän massatuotannon maku. Ens kerran valitsen jonkun muun vaikka calong seasportin jolla oli kivempi ja yksilöllisempi reissu, ja halvempi.
08.03.2011 20:39
Vastasimme heti kentällä johonkin kyselyyn jota huudeltiin Finnmatkojen nimellä. Seuraavana päivänä soitettiin hotelliin että olette voittaneet Thaimaan matkan ja aamulla noudamme teidät lunastamaan palkintonne pitkällä aamiaisella. Joopa joo päivä melkein meni ennenkuin tajuttiin mikä on homman nimi eli osta ja maksa uskoen taitavaan markkinointiin joka oli tosi ovelaa. Onneks ei tehty kauppoja eikä sitouduttu mihinkään. Mutta harmitti ettei tajuttu aiemmin jo kyseenalaistaa asioita ja moni näytti jatkavan hommaa pitemmälle. Jokaisella on vapaus valita ratkaisunsa mutta Paska maku jäi höynäytyksestä johon menimme ja matkatoimiston käytttö markkinoinnissa ei varmaankaan onnistu Suomessa mutta jos on miehellä thaivaimo niin kaikki onnistuu. Älkää menkö lankaan sillä ilmaiseksi ei saa kuin menetetyn lomapäivän...
08.03.2011 20:26
Olen ollut pari kertaa kyseisessä hotellissa lomalla ja voin sanoa et sijainti oli hyvä. Lyhyt matka rannalle, shoppailee, ym. palvelut lähellä. Henkilökunta oli aivan ihanaa jäi melkein ikävä heitä. Huoneet siistejä ja aamiainen ainakin hyvä ei syöty kyllä illallisia joten muuten ruuasta ei tietoa. Allasalueelta löytyi aina tilaa ja palvelu pelasi. Ainut miinus oli vilkkaan rantakadun ylittäminen rannalle mennessä mutta se oli pieni ongelma kun astui hotellista ulos ja näki rannan jo tien takana. Rauhallinen hotelli keskellä kaikkea.
07.01.2011 09:18
Ennen kärsin kun jalkapohjat halkeili ja sitten sain apteekista SALISYYLIVASELIINI 100mg salvaa ja tänä talvena ei tarvinnut kärsiä. Raspia käytän vain joskus mutta rasvaan joka kerta pesun jälkeen ja ei ole muovipusseja tarvinnut vain sukat jalkaan. Purkki maksaa kuutisen ekee ja on riittoisaa. Vuosikymmeniä kärsin ja nyt on ainakin meille löytynyt apu jopa mieheni norsunpaksuisiin jalkapohjiin.
29.04.2010 07:06
Paukkuserpentiini on k-18. Luettelo löytyy TUKES-sivuilta. Olen nimittäin työni puolesta juuri tänään joutunut asiaa selvittämään kun paketissa lukee k-12 joka on virheellinen tieto. Posti eli Itella myös luokittelee sen vaarallisiin aineisiin .
27.04.2010 21:54
Olen käynyt sekä Patongilla ja nyt viimeksi Huahinissä ja nyt vaikeaa verrata kumpi parempi sillä kumpikin paikka on ollut hyvä lomapaikka. Lomaltahan olen hakenut aurinkoa, lämpöä, hyvää ruokaa,juomaa, kokemuksia yms. Molemmat paikat ovat tarjonneet mulle aivan ihania kokemuksia ja olen rakastunut Thaikkulaan. Seuraavaa matkaa suunnittelen ja kohde voi olla sekä että tai joku muu mutta avoimin mielin jokainen kohde on menemisen arvoinen ja aina hyvä fiilis kaikkialla.
28.02.2009 19:59
Hotellin disco sijaitsee rantakadulle ulottuvassa siivessä ja on ihan hyvä menomesta joskus ohimennen kuunneltiin jotain bändejä. Hotelli sinänsä on aivan tyylikäs ja rauhallinen. kadulta sisääntuloa vartioi joku turistipoliisi öin ja päivin ja jos jotain isompaa melua kuuluu rientää ystävällinen vartija kysymään tarvitaanko apua. Joten turvallinen paikka ja suojaisa vaikka keskellä "kylää". Hotelli järjesti noin kerran viikossa pihajuhlia jossa ruokaa ja ohjelmaa. Ruoka oli ihan hyvää mutta menimme yleensä jonnekin enemmän "paikalliseen" syömään.
15.01.2009 17:27
kuntosalin käyttö oli ainakin ilmaista. Kylpylän puolella ei edes käyty joten en tiedä. Uima-altaita on molemmin puolin hotellia ja siellä tuli käytyä koska ainahan sitä oli "pakko" mennä ulos aurinkoon.Aivan hotellin edessä on jalkahoitola jossa oli ihana käydä hierottamassa väsyneitä jalkoja palatessa hotelliin päivän riennoilta. Hyvää matkaa teille ja kysele jos jotain tulee mieleen mut maanantaina lähtee kone ja kolme viikkoa nautitaan Thaimaan lämmöstä.
14.01.2009 08:55
Parilla matkalla ollaan oltu tässä hotellissa. Ei ole kyllä ollut valittamista ainut miinus on jos joutuu aivan rantakadun puoleiseen päätyyn niin öisin melu voi häiritä mutta ovat kyllä vaihtaneet huoneen jos käy pyytämässä. Aamiainen oli hyvä ja sillä pärjäsi pitkälle. Rannalle lyhyt matka pitää vain ylittää vilkas rantakatu joka nykyisin yksisuuntainen. Ystävällinen palvelu ja siistit huoneet.
13.01.2009 08:16
Jostakin luin että ovat remontoineet hotellia mutta muuta en tiedä joten olis kiva saada tietoa.
28.12.2008 18:12
vähän ihmetyttää etet tule toimeen edes veljen vaimon kannssa, jos tota et olis sanonu niin ymmärtäisin sua. Mutta oletko niin tosi "minä ite" ettei sua voi ymmärtää sukulaisetkaan (äidin pakko)
28.06.2008 19:26
1 / 1