Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tipsytii
profiilit
tipsytii
tipsytii
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
294
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mun äänet vaan kaikuu /huutaa mun omat ajatukset,kun mua ahdistaa oikein vaan superina.Tosi ahdistavaa,kiljuu mun ahdistavat ajatukset oikein rääk rääk rääk,argh..
09.11.2012 20:29
Ei Leponexiä voi suositella,se on ihan viimeinen keino
27.10.2012 22:30
Mä olin monta vuotta,diagnoosi oli psykoottinen masennustila,noin about 10 vuotta kuntoutustuella,sitten laitti psykiatri skitsofrenian,
27.10.2012 22:28
joo, että i alla fall,sanon näin.Lääkärit eivät saisi hyötyä siitä,että määräävät tuhoavia lääkkeitä ja jos määräävät,niin ovat ansainneet koston.
13.10.2012 21:54
AI käyvät ne lääkärit etelän lomilla sillä lailla,että määräävät meille ketiapiinia unettomuuteen.Taisi sitten joillekin osua Thaimaan lomalla ansaitut aallot joille kuille...Siis, se ketä pahaa tekee ei ansaitse itselleen ku pahaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Kosto on aiheellinen.
13.10.2012 21:53
Lääkärit tietää kyllä mitä myrkkyjä määräävät.Eivät ikinä määräisi läheisilleen moisia myrkkyjä.He ovat siellä vaan ammattinsa puolesta,josta saavat rahaa.Psykiatrit eivät niitä lääkkeitä määrää auttaakseen.Mielummin pihistelevät lääkkeissä,joista potilaat saavat apua.
13.10.2012 20:45
Mulla 200 mg ,kun menen nukkumaan ja 100 mg otan keskipäivällä.Se kello 12 lääke lienee turhaa,mutta mulla nuo ajayukset juoksee,olen niin utelias ja ajattelen paljon,enkä saa ajatuksia pysäytettyä,että pakko ottaa illalla zombie lääkettä ja rauhoittavaa myös,koska ahdistaa.Kyllä toi lääke on paska lääke,mutta mun ainakin on pakko syödä,vaikka sitten en voi aamulla edes herätä.Eka valvon illalla ja sitten aamulla en herää............
06.10.2012 20:37
heh heh turhaa se mies sinne sitten menee tupakit taskussa, ei se sinne hoitoon mene vaan puhuun paskaa tupakkihuoneeseen.Miksi haluat miehesi sairaalaan,mitä ajattelit tehdä itse sillä aikaa?Mitä jos vaan eroaisit reilusti,etkä laittais miestäsi sairaalaan?
21.09.2012 23:21
Mistä johtuu,että potilaat puhuvat?Mistä johtuu,että potilaat polttavat tupakkaa.Molempiin sama vastaus: kaipaavat yhteisöllisyyttä ja kavereita.
21.09.2012 17:59
Olisko jollain tietoa tästä melatoniinin syömisetä unettomuuten,annos? Mitä kustantaa? Minäkin nukun Ketipinorilla ja opamoxilla ja Ketipinor on erityiskorvattava eli lähes ilmainen minulle.Melatoniinista olen jo useamman vuoden lueskellut aina silloin tällöin juttuja,mutta tuskinpa minulla olisi rahaa minimieläkkeellä ostaa sitä.Kalaöljyt ostan aina tarjouksesta,mutta melatoniinin hintoihin en ole tutustunut.
Olen ollut niin varma,että ovat liian kalliita.
21.09.2012 17:55
Ihanaa,että välität avomiehestäsi,mutta tuo päätös sinun täytyy ihan itse tehdä.Jospa hankit itsellesi asunnon ja vähän niin kuin porrastetusti lähdet pois päin ja annat hänelle aikaa miettiä elmäänsä ja sairastumistaan.Siinä sitten voit auttaa ja ohjata vähän ja kertoa mielipiteitäsi ym.
Sitten vaan,jos hän ei tajua mitä hän sinussa menettää,niin lopetat kokonaan yhteydenpidon,jos kaveruus ei suju.
Itse sen päätöksen teet.
21.09.2012 17:51
En viitsi kertoa,kun ette kuitenkaan uskois!! Hoitajat ja potilaat kilpailee tyhmyydellään,näin lievästi sanottuna.
20.09.2012 14:38
niin,myynnissä kai lähinnä täällä on moinen,mutta good luck silti
31.08.2012 23:24
Joo,aivan tarvii muuten muistaa se,että on oikeus yrittää elää omaa parasta elämää,vaikka ei skitsofreenikkona paljon tuottaisikaan.
Mä täytin just 37,mulla on just nukkumiseen 200mg seroquel ja 30 mg opamox ,kun menen sänkyyn,luen siinä sitten kirjaa niin kauan,että komeampi puolisko sanoo,että pitää alkaa nukkumaan.Muahan voi toki väsyttä,mutta uni tulee vain lääkkeillä.
Uskontopelkotilalla tarkoitan sitä,kun mua pelottaa ja päässä on syyttävä ääni.Mua on tosi paljon syyllistetty elämän aikana.Mulla on ikuiset arvet päässä,siellä on ääniä,jotka tietää,että kaikki on mun vika ja mua rangaistaan.
Mulla itsellä on tosi symppis suhtautuminen uskontoon,että kaikki sais anteeksi,kun ollaan viattomia sieluja alunperin,mutta mun menneisyys ja mun kiusaajat kiljuu mun päässäni.
Yksi yö tässä,kun yritin käydä sisäistä keskustelua syyllisyydestä,että hei nyt mietitään mikä vaivaa,miksi tuntuu tältä,niin ei sekään auttanut,ku minuutiksi...
Mulla on sellainen yläkerran naapuri,joka huutaa kaikkea törkeää autonsa väärin parkkeeraville,että huora,pummi,alkoholisti,idiootti jne.Lisäksi kuulen,kun se puhuu puhelimeen just meidän makuuhuoneen kohdalla,joskus kuulen kun se huutaa jollekin.
Saan siitäki sellaisia pualharhoja,että nukkuessa/lääkkeissäni luulen,että se soittelee jonnekin ja valittaa musta:)
Lisäksi näen kauheita painajaisia ja huudan ja puhun unissani paljon.
Miten sun pelot?Mitä pelkäät eniten tai useammin?
Coming in to terms,yes,too true,sen olen kyllä saavuttanut.
Mulla on vähän paha,kun mulla on jäänyt sellainen haluaisin näyttää kauniilta-moodi päälle ja se aiheuttaa tosi paljon syyllisyyden tunteita.Jotain tosi ikävää,tosi syvää syyllisyyden tuntoa,mulla kun näitä issues riittää.Mulla on tosi pahoja traumoja ja on niiiiin vaikeaa nauttia elämästä ja siitä kaikesta mitä mulle nyt vanhimmiten on siunaantunut.
Voiko kiitollisuus voittaa syllisyyden ? Hmm...
Secret,onko vuosia siunaantunut jo montaitselläsi?Tsemppiä siulle.
30.08.2012 22:21
laita mulle viestiä secret
26.08.2012 23:36
Minä söin ennen orsanilia,joka oli sydäntoksinen ja vaikka itse olin siihen tyytyväinen ja halusin syödä sitä,se oli pakko lopettaa,kun sen myynti kiellettiin sydäntoksisuuden takia.Ketipinor lamauttaa ja on perseestä,mulla oli aivoja alunperin,joten siitä voi poistaa,ei haittaa,kun en ole töissä.
Kyllä itse olen ollut suljetulla jotain 7 kertaa myös,mutta vuosien 95 ja 2002 aikana.
Minä en voi hyvin,koska en kestä todellisuutta ilman lamaannuttavaa lääkettä.KYLLÄ NE LAMAA SYDÄMENKIN,surullista,mutta totta.
Minulla oli myös sydäntoksinen särkylääke nivelreumaan,joka lopetettiin ,söin Vioxxia ja Orsanilia samaan aikaan,olin sairaalassa ja valitin sydänkivuista,tukehtumisesta ja kuolemisesta.Pitivät mua hulluna vaan,vaikka verenpainekin oli ihan sekaisin.
Mun olo ,no joo mä en saa nukuttua,kun mua pelottaa niin kauheasti.Sosiaalinen pelkotila ja uskontopelkotila,kaikkea pelkoa,pakko syödä sydäntosksisia,on myös nivelreumaa eli pakko syödä solusalpaajaa,Trexania.
26.08.2012 23:35
Kauniisti sanottu:)
26.08.2012 22:57
Sairauksia on olemassa ja usko ei paranna niitä.Sellaisia sairauksia on uskovaisilla ihmisillä.Jumalaan uskomisen tulkitsen hyvään uskomisena ja sehän on tosi mukavaa.Raamattu taas ja kaikki se älämölö Jeesuksen kärsimisetsä...eikö jeeseuksen rinnalla molemmin puolin olleet ihmiset kokeneet saman ristiinnaulitsemisen.Jos Jumala ja Jeesus ovat todellisia,niin tajuavatko he edes mite me olemme kärsineet?Tuli vaan mieleen.Paholaisen voi vaan nähdä kirjallisuuskriitikkona,joka osoittaa raamatun epäkohdat ja niitähän riittää...:)
24.08.2012 21:20
Mun mielestä tämä viestiketju on siitä ikävä,että nyt ajattelen "kaikki" vammaiset iljettävinä kuolaavina väliinpitämättöminä riettaina seksiä ostavina paskiaisina.Joku vamma,rahaa kourassa ja oma värkki vaan mielessä.Ei hemmetti,ei kai tämä ole todellisuutta.Ei vammaiset kai ole mikään isompi huorien käyttäjä ryhmä.Ihan typerä keskustu alunperinkin.Kapeaa keskustelua ja naiivi maailmankuva,vammaiset vaan kulkee rahat kourassa himoiten,hah hah ,kuolen nauruun.
Kylläpäs otinkin nokkiini tästä:)
24.08.2012 21:05
eikö sinulla ole kontrollikäyntejä psykoosin jälkeen?Ilmeisesti et lääkereseptejä uusiessasi kerro oireistasi?Tosin varmaan ne vaan lisäisi sitä ketipinoria?Olisko siitä haittaa?Tai no onhan ketiapiinista haittaa,ei voi syödäkään mitään,jotta ei lihoa...
24.08.2012 20:33
9 / 15