Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Paramore Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator Vapaa-aikanani: lenkkeily Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural Kotieläimet: koira En pidä: valehtelu Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan Ruoka & juoma: Omatekoiset Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Fazerilla Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri Siviilisääty: Sinkku

Aloituksia

9

Kommenttia

506

1. HeiEn+ole+kirjoittanut+tänne+S24:n+vuosiin+mutta+koska+tarvitsen+itsekkin+apua+lievään+masennukseen+ja+ahdistukseen+jonka+lisäksi+tarvitsen+keinon+harhauttaa+noita+ahdistavia+ajatuksia.+Jos+aloittaja+tai+joku+muu+samassa+tilanteessa+oleva+näkee+tämän+viestin+niin+tervetuloa+vaan+kirjoittelemaan;)Menneisyydestä+en+tässä+ala+nyt+puhumaan+mutta+olen+kokenut+asioita+jotka+ovat+saaneet+minut+pelkäämään+kuolemaa+ja+sydänkohtausta+varsinkin.++Kun+nuo+ajatukset+tulevat+niin+silloin+yleensä+alkavat+myös+ne+fyysisetkin+kivut+ympäri+rintakehää+jotka+tietenkin+pahentavat+vaan+asioita+ja+laittavat+mielen+ylikierroksille.+Onneksi+kuitenkin+ajatukset+selkenevät+jonkun+ajan+kuluttua+ja+normaali+olotila+palaa.+Valitettavasti+pienikin+lihassupistus+aiheuttaa+taas+lievää+paniikkia+ja+taas+ahdistus+kiihtyy.+Olen+itse+huomannut+kun+olen+alkanut+käymään+kavelemässä+ulkona+niin+se+helpottaa+oloa+ainakin+päivisin+mutta+tähän+aikaan+vuodesta+alkaa+olemaan+myös+syysmasennusta+ja+unettomuutta+jotka+lisäävät+ahdistusta.+Nyt+kun+teen+pelkkiä+viikonloppuyövuoroja+2x12h+tai+3x12h+niin+sunnuntai+illat+ovat+puhdasta+kuolemaan+ahdistuksen+kanssa+kun+ei+saa+nukuttua+kun+on+valvonut+lauantai+ilta++6+asti.+Ajatukset+vaan+käyvät+ylikierroksilla+vaikka+niitä+yrittäisi+kävelemällä+rauhoittaa......+Itse+olen+huomannut+kun+ahdistuskohtaus+tulee+niin+kannattaa+nousta+seisomaan+ja+kävellä+vähän+niin+se+helpottaa+vähän+mutta+nukkumaan+mennessä++tuokaan+ei+auta.++Nyt+alkaa+olemaan+kiire+takaisin+töihin+mutta+sen+kysyisin+että+minkälainen+tuo+koulutyö+on?
  2. 1 / 26