Vapaa kuvaus

Varjelen yksityisyyttäni, koska huonoja kokemuksia, sorry uteliaat;) Erikoinen, mutta mukava;)Täysin HETERO!! Muista hymyillä, se auttaa useimpiin asioihin, tilanteisiin! Jospa joku luonnosta pitävä nainen kirjoittelisi kivoja, olisin onnellinen!! Tuhmakin saa olla, silleen kivalla tavalla;) Lempikirjat: Anatoli Kurkisen sota, Arto Paasilinnan teokset Vapaa-aikanani: Koirani kanssa lenkkeily, luonnossa samoilu, pihapiirissä touhuilua, mitä riittää, saunominen, ohessa juhliminen Katson tv:stä mieluiten: luonto-ohjelmat, emmerdale Kotieläimet: koira, pari kissaa En pidä: Märästä kelistä, krappiksesta;) Ruoka & juoma: itse tehty!! Juoma tilanteen mukaan Koulutus: --- Koulut: uimakoulu,pyhäkoulu,rippikoulu,vanhaa lyseota,raukin penkillä,elämän koulu,joka jatkuu hamaan tulevaisuuteen.... Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: 11 kk,täyttä toimintaa,kera ruuan tuollakin Yhdistykset/kerhot: FJDC ja T.I.S.S.Club ry Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia Hakusanat: antiikki, savusauna, luonto, koira, domi, löhöily;)

Aloituksia

10

Kommenttia

50

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Jeepin takapyörän laakerin vaihto?

Terve. Oisko kukaan vaihtanut tuota/noita laakereita? Paha homma?? -92 4.0 kyseessä.
    Jeep
    4
    4274
  2. KANTOJEN REPIJÄ?

Tietäisikö kukaan, mikä firma valmistaa sellaista hydraulista kouraa, jossa vain vastakkaisllla puolilla ottimet? Näin s
    Metsäkoneet
    3
    911
  3. Polyuretaanin tarkoitus?

Valan laatan, betonista. 3,5m*3,5m. Hiekkaa ja kabilaariesto alla. Kahdella tavalla neuvottu: Laita polyuretaanilvyt all
    Talon perustukset
    2
    805
  4. Jeeppiin perän osia?

Terve, Saako mistään ostaa jeepin perän osia, tarkoitan yksittäisiä osia? Merkkiliike myy aina vain koko nipun, esim. ki
    Jeep
    2
    716
  5. Olisiko kemistiä? Hirvensarvisuolasta?

Mikä kemiallinen reaktio sellainen, joka tuli telkustakin. n.s. puhdas viini annettiin huilata ja siinä vaiheessa vielä
    Kotiviini
    0
    648
  6. Uusi bensa jeeppiin?

Sopiiko tuo uusi bensa neljälitraiseen Jeep Cherokeehen vm -92, tietäiskö joku?
    Jeep
    1
    629
  7. Jeepin XJ 4.0 -92 lämmityslaitteen moottori

Onko paha vaihtaa? Tietäiskö kukaan? Kokemusta moisesta työtstä?
    Jeep
    2
    331
  8. TERMOMASSAN valmistusohje?

Termomassa, voi olla muukin nimitys oheisella aineella. Kuitenkin, siitä valetaan arinoita. Minulla oli ohje aiemmin, mu
    Takat ja tulisijat
    0
    242
  9. Perukirjaa muutettu jälkeen allekirjoitusten!

Perukirjan laatija oli todella epärehellinen, Siskoni hoiti kuolinpesän asioita. Minä ehdotin puolituttua perukirjoittaj
    Laki ja rikos
    0
    69
  10. Tomaatit ruskeiksi, kokemusta?

Mulla ei dementiaa, mutta unohdin avata kasvihuoneen oven ja luukun eräänä aamuna. Puolen päivän aikaan menin ja aukaisi
    Hyötykasvit
    0
    64