Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

6

Kommenttia

1898

1. Katsokaa+nyt+kaikki.+Alkaa+oppi+mennä+Exöykkärin+pään+sisään,+vai+onko+tämä+vain+väliaikaista.+Nyt+olemme+jo+päässeet+hivenen+lähemmäs+kansantalouden+oppeja.+Ei+olla+enää+Ay:n+niskassa+jossa+vain+palkat+nostavat+inflaatiota.+Oi,+kyllä+siinä+meni+tovi+aikaa+ennenkuin+tuon+kovapäisen+Exän+pään+sisään+saatiin+hiven+järkeä.+Ehkä+hänellä+on+toivoa?Viime+aikoina+palkat+ovat+laahanneet+hinnanousujen+perässä.+Mutta+ei+niitä+kukaan+työnantaja+vaivaudu+huomioimaan.+Kyllä+siihen+taritaan+Ay+niistä+muistuttamaan.Vain+siinä+olet+oikeassa,+että+minulla+ei+ole+paljoa+kokemusta+työntekijänä+olemisesta,+sillä+koko+elämä+on+mennyt+yrittämiseen.+Mutta+vihamiestä+ei+minusta+saa+sen+koomin+työntekijää+kuin+heidän+järjestöjen+suuntaan.+Minä+olen+vain+hyötynyt+Ay+liikkeen+toimista.++Se+mikä+on+sovittu,+se+on+pitänyt.
  2. Katsoppas+tätä;"Luuletko,+että+valtiovalta+jättää+rokotepassin+koronaan?+Siihen+tullaan+lisäämään+flunssa+pistokset+ja+jos+ihmiset+ei+pistä+kampoihin,+kaikki+muu:+ajokortti,+pankkikortti,+kelakortti+käytännössä+kaikki+asiat+ihmisestä,+jolla+toimia+yhteiskunnassa.+Jos+et+ole+kiltti+poika+(eli+tee+juuri+mitä+virkamies+käskee)+ei+ole+asiaa+töihin,+kauppaan,+lääkäriin+jne."Oletko+ihan+tosissasi?+Eikös+meillä+Suomessa+olekaan+parlamentaarinen+demokratia+jossa+asiat+päätetään.+Minulla+on+ihan+päinvastainen+näkemys.+Meillä+on+vaikea+saada+päätöksiä+aikaiseksi+koska+kaikkiin+tarvitaan+enemmistön+lupa+äänestämällä.Korona-aikana+on+kaatunut+moni+asia+perustuslakiin+ja+vaikka+minkälaisiin+"oikeuksiin".+Suomessa+kaikki+tehdään+läpinäkyväksi,+niin+että+pienestäkin+virheestä+saa+kenkää+vaikka+ministerin+paikalta.Ei+ole+siis+mikään+"salaliittoteoria"++mahdollinen.+Eikä+sinun+"pelkosi"+ikinä+pääse+toteutumaan,+ei+edes+rikollisille.+Päinvastoin+siitä+on++demokratiaa+syytetty,+että+me+kohtelemme+meille+saapuvia+ulkomaalaisiakin+liian+armeliaasti.Rokotehistoria+on+niin+pitkä,+että+olet+auttamattomasti+myöhässä+kuvitelmiesi+kanssa.+Rokotteet+joutuvat+myös+käymään+sellaisen+seulan+läpi,+että+voit+nukkua+yösi+rauhassa.Onneksi+meillä+on+järkevää+porukkaa+noin+98%+kansasta,+joihin+ei+uppoa+tuollaiset+mielikuvitusjutut.Sitäpaitsi+koko+"rokotepassia"+ei+olisi+edes+tämä+Hallitus+tehnyt,+ellei+sitä+opposition+puolelta+pakotettu.+Ja+nyt+se+rokotepassi+on+jo+merkityksetön+ja+jää+historiaan.+Koko+tämä+epidemia+on+ollut+harjoitus.+Miksi?+Koska+aikaisemmin+ei+yhteiskunnat+ole+joutuneet+torjumaan+näin+massiivista+tautitapahtumaa+yhteisesti.+Moni+maa+oli+pulassa.+Mitä+pitää+tehdä.+Suomessa+asiat+hoidettiin+fiksusti+ja+olemme+selviytyneet+hienosti+tästä+kriisistä.+Hetki+sitten+oli+tutkimus+jossa+Suomi+todettiin+maailman+kolmanneksi+parhaaksi+selviytyjäksi+koronakriisissä.+Yhtään+toista+Pohjoismaata+ei+ollut+10+parhaan+joukossa.Osaamme+seuraavaan+epidemiaan+varautua+jo+paljon+paremmin.+Toivottavasti+sitten+ovat++nämä+rokotevastaiset+salaliitoteoreetikot+(itseoppineet)+jo+lopettaneet+höpötyksensä.
  3. Tässä+nyt+näkyy+se+rokotevastaisen+älynjuoksu?