Vapaa kuvaus

eronnut neljän lapsen viikonloppuisä kaipailee juttukaveria.... rohkeasti laittamaan viestejä tulemaan... kaikkiin kyllä vastataan kun vain kerkiän... Suosikkibändit/artistit: suomi pop Vapaa-aikanani: pelailen lentopalloa, löhöän kotona, harrastan auto hifiä Katson tv:stä mieluiten: kaikkea Ruoka & juoma: hyvä ruoka ja juoma (seura) Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: terminaalityöntekijänä Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: tauriainen78@suomi24.fi

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Mulla ja avopuolisollani on 5 vuotta ikäeroa puolisoni hyväksi. Olen 32v mies ja puolisoni on 37v nainen. Ollaan oltu yjdessä nyt 1.5 vuotta eikä ikäero ole tullut esteeksi. Alussa hän kyllä sanoi, että olen liian nuori hänelle mutta mielipide vaihtui kun alettiin tuntea toisiamme paremmin. Meillä molemmilla on 4 lasta aikaisemmista suhteista ja se voi vaikuttaa asiaan todella paljon. Mun mielestä ikä on vain numeroita joihin ei pidä aikuisiällä katsoa.

Jos se mies väitti sua vanhaksi liian vanhaksi niin sillä viiraa korvien välissä pahasti, tai sit se vain haluaa nuorempia naisia joiden kanssa olla. Taitaa olla vielä sitourumispelkoinen kaiken lisäksi :)