Vapaa kuvaus

Noista linkeistä löytyy suuren kielisyövän jutut. Siunausta kaikille lukijoille Jeesuksessa Kristuksessa. Vain Jeesus voi pelastaa teidättkin ! Tietenkin lääkärit, hoitajat, oma rakas Leenani ja rukoilijat tekivät hienoa työtä minun parantumiksesi. http://www.kotisatama.net/fi/usko/todistajat/todistaja.php?julkaisupv=2007-12-18&otsikko=Ajan rajalle ja takaisin http://www.outokummunseutu.fi/tarkennus.php?lehti=164&id=747 Lempikirjat: Raamattu Parhaat matkakohteet: Israel Ruoka & juoma: Kaikki - sisäelimet maito Koulut: yo-Kuopio Klassikka-76, Puuteollisuusopisto, Kotka Työskentelen: "sairas"eläkkeellä

Aloituksia

11

Kommenttia

170

1. Tässä+vaiheessa+Obaman+hallinnolla+on+jäljellä+muutama+viikko+virassa.+On+selvää,+että+Obamalla+ja+hänen+johtamallaan+hallinnolla+on+tarkoitus+jättää+merkkinsä+historiaan+ja+Israel+on+oleva+heidän+uhrinsa.+Tätä+varten+Ranska+on+tammikuun+15.+päiväksi+kutsunut+koolle+huippukokouksen+koskien+Israelin+ja+palestiinalaisten+välistä+konfliktia.+Suuri+pelko+on,+että+tämä+nykyinen+Yhdysvaltain+hallinto+käyttää+tilaisuutta,+jonka+tämä+huippukokous+antaa+laatia+toinen+YK:n+päätöslauselma,+jossa+Palestiinan+valtio+mielivaltaisesti+julistetaan.Tämän+kavaltamisen+seuraus+on+todennäköisesti+Palestiinan+valtion+luominen.+Lopunajalla+yksittäinen+tärkeä+merkki,+joka+osoittaa+ahdistuksen+ajan+alkamisen,+on+oleva+se,+että+laittomuuden+ihminen+”tekee+liiton+raskaaksi+monille+yhden+vuosiviikon+ajaksi”+(Dan.+9:27).Hän+ei+käynnistä+liittoa+itse,+vaan+vahvistaa+jo+olemassaolevan+liiton.+On+käymässä+yhä+todennäköisemmäksi,+ainakin+minun+mielestäni,+että+tämä+uusi+mahdollinen+päätöslauselma,+joka+Obamalla+mahdollisesti+on+tarkoitus+hyväksyttää+ennen+presidenttikautensa+loppua+tammikuussa,+voi+olla+tuo+”monien+kanssa+vahvistettu”+sopimus.Aika,+jota+nyt+elämme,+on+viimeisten+viiden+vuosikymmenen+ja+varmasti+koko+elämäni+ehdottomasti+merkittävin+profeetallisesti.+Niin+tärkeä+se+on.Katsele+ylöspäin,+sillä+jos+Palestiinan+valtio+julistetaan+tulevassa+kuussa+ja+Israelin+maa+jaetaan,+niin+on+tulossa+aikamoinen+myrsky+ja+suoraan+Jumalalta.“Ja+sinä+päivänä+minä+teen+Jerusalemin+väkikiveksi+kaikille+kansoille:+kaikki,+jotka+sitä+nostavat,+repivät+pahoin+itsensä;+ja+kaikki+maan+kansakunnat+kokoontuvat+sitä+vastaan.”+(Sak.+12:3)
  2. Kirjoitin 1.12. : "Pyrinhän minä tosiaan kokouksissa olemaan loppuun asti. Sehän olisi huonoa , jos ulos joudutaan kantamaan. Kun 1. kokous on loppunut, niin aion jakaa Johanneksen Evankeliumit jokaiselle valtuustolla olevalla kommentilla : Jeesus on ainoa Tie ! "

Eilen valtuuston 1. kokous sitten oli. Kiitos Jeesukselle sain jaettua 26 Johanneksen Evankeliumia ! Kimppaan menimme : 4 persua+ 3 PP ( Polvijärven Parhaaksi )+ minä ainoana KD:n valtuutettuna. Saimme 3 hallituspaikkaa. Itse pääsin sivistyslautakuntaan ja hallituksen varamieheksi. Eipä silloin sairasvuoteella voinut kuvitellakaan tämmöistä. Kiitos Jeesus !