Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piiamau
profiilit
piiamau
piiamau
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
7
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kai meissä on sitten jotain vikaa kun meitä ei huolita vaikka kuinka soittelee.autoa ei ole käytössä joten ei ole mahdollista lähteä kovin kauas viemään.
08.10.2009 16:21
laitanko johonkin erilliseen astiaan suolavettä ja kala sinne vai voinko lisätä suolan suuoraan akvaarioon??
16.04.2009 16:02
ei ne siellä työkkärissä sääli ketään.mulle kävi niin että muutin ja olivat lähettäneet vanhaan osoitteeseen kirjeen.osoitemuutos oli tehty kyllä aivan oikealla tavalla ,mutta jostain syystä kirje seikkaili jossain yli viikon.sain kolme kuukautta karenssia koska en ollut toiminut kirjeessä vaaditulla tavalla tiettyyn määrä-aikaan mennessä.armoa ei herunut vaikka syy oli minusta postin.
16.04.2009 13:13
edellisessä päätöksessä ainakin lukee ettei peritä ensimmäisestä päivärahasta päivärahasta.joten ei ne aina vissin peri.taidanpa jättää sen uuden hakemuksen siis laittamatta ja kituutellaan loppuaika..kiitti neuvoista
13.04.2009 10:36
itse kyllästyin myös hormooni juttuihin.pelkäsin kierukan ottamista koska olin kuullut sen kauheista sivuvaikutuksista.päätin kuitenkin kokeilla ja olen ollut täysin tyytyväinen.sivuvaikutuksia ei ole ollut ja halut on kasvaneet.tiettynä aikana kuusta tuntuu ettei mikään riitä.meillä ollaan ainakin oltu tosi tyytyväisiä.kokeile ihmeessä.ensimmäinen on ilmainen..ainakin täällä ja jos se ei sovi niin ainahan sen voi poistaa.
06.02.2009 15:06
1 / 1