Vapaa kuvaus

Oon uusi luomus Kristuksessa, Hän puhdisti mun verellään. Ja otti omaksi lapsekseen, poisti pimeän, toi elämän. Olen saanut syntini anteeksi, olen saanut syntyä uudesti. Olen löytänyt aarteen kalleimman, olen löytänyt Jeesuksen. Sanat ja sävel: Heikki Raatikainen Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

10

Kommenttia

318

1. Rakas Taivaallinen Isä. Kiitos, että saamme tulla juuri tällaisinaan, kuin olemme, Sinun eteesi. Kiitos suuresta rakkaudestasi, että annoit ainokaisen Poikasi tänne maailmaan, ettei yksikään, joka Sinuun uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Kiitos täydellisestä ristin sovitustyöstä. Kiitos, että se on jokaiselle tarjolla - saamme tulla Sinun ristisi juurelle ja pysytellä siinä - Sinun armossasi. Ja saamme uskoa Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki syntimme anteeksi annetuiksi.

Herra, siunaa jokaista tällä palstalla kävijää. Näet monet rukousaiheet, mitä tänne on vuosien varrella kirjoitettu. Kiitos, että olet ne kaikki huomioinut – jokaisen olet rekisteröinyt. Yhdenkään ohi et ole kulkenut. Herra näet myös heidät, jotka kokevat elämässään olevan kuin hivuttavassa ja kuivassa erämaassa monenlaisten kysymyksien edessä kokien ehkä kipua ja ahdistusta – ehkä jopa täydellistä epätoivoa. Tule, Herra, kohtaa ja kosketa heitä tässä oikein erityisellä tavalla. Laske haavoitetut kätesi ja Henkesi heidän ylleen. Anna uusia voimia ja uutta uskoa. Kiitos, että rakastat heitä. Sinulla on hyviä ajatuksia heitä kohtaan.

Kiitos siitä hyvästä työstä, jota teet jokaisessa omassasi. Anna meille voimaa vaikeiden aikojen keskellä pysytellä Sinussa ja Sinun ristisi varjossa – tietäen, että kaikki yhdessä vaikuttaa meidän parhaaksemme – ja juuri vaikeiden aikojen keskellä erityisesti hyvä hedelmä kypsyy meissä. Sinun siunaaviin käsiisi. Isä, Jeesuksen nimessä. Aamen.
  2. Lahja.