Jo muinaiset kansat tiesivät, että ns. jumalat loivat ihmisen tekemään hommia puolestaan. (Ei oteta tässä kantaa siihen miksi osasivat luoda ihmisen mutta eivät työkaluja ja automatisoida niitä).
Uskovaisten elämän tarkoitus on orjuus
8
92
Vastaukset
- semmosia orjia
Täällä ne orjat raatavat tälläkin palstalla taivaspaikan toivossa.
- 1213
Jeesuksen opetuslasten tarkoitus on tulla ja olla Jumalan lapsia, ei orjia:
Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.
Joh. 8:34-36
Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.
1 Joh. 3:7-10
"Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
Joh. 8:31-32 "Jeesuksen opetuslasten tarkoitus on tulla ja olla Jumalan lapsia, ei orjia:"
Jeesuksella ei ollut mitään orjuutta vastaan, ei tietenkään koska se oli yleinen tapa. Se siis siitä Jeesuksen suuremmasta viisaudesta.- Vapaa elämään
Käännätte kaiken omassa päässänne päinvastaiseksi mitä Raamattu opettaa. Raamattu sanoo että te tulette todellisesti vapaiksi kun Kristus teidät vapauttaa. Ja todella niin käy, pääsee täydellisesti valheista vapaaksi, mikä voi olla sen vapauttavampaa elämää kuin elämä Kristuksessa. Jos se on vaikea käsittää, tunne Raamattusi, älä kuvittele. Älä usko siihen mitä sinulle sanotaan vaan LUE Raamtusta!
- Aada agnostikko
Nimim. Vapaa elämään: Raamatusta eri uskonsuunnat lukevat ja painottavat aivan eri asioita.Ihmisen todellinen vapaudenkokemus riippuu täysin kunkin omasta historiasta ja minkä uskonsuunnan "vapauttamaksi" sitten ohjautuu tai hakeutuu.
Sinä voit uskoa raamatustasi ihan mitä haluat, kaikkia se raamattu tai usko ei kuitenkaan mitenkään automaattisesti vapauta kuten lupaat.Tästäkin on esimerkkejä vaikka kuinka paljon
- taatana itte
"Älä usko siihen mitä sinulle sanotaan vaan LUE Raamtusta! "
Niin? Orjuus oli aivan yleistä Jeesuksen aikaan. Paavalikin kehottaa pysymään siinä asemassa, jos henkilö on..- History x
Minkähän uskonnon edustajia ne olivatkaan jotka orjuuttivat miljoonia afrikkalaisia ja rahtasi ne jenkkeihin orjiksi????
Taisivat olla Kristittyjä.
Raamattu päinvastoin kehottaa ja varoittaa, ettemme antaisi itseämme sitoa uudelleen orjuuden ikeeseen.
"Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen" (Gal 5:1).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358