Vapaa kuvaus

mukavaksi haukuttu brunette hoitsu. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. olen 41 ja avomieheni 24. ollaan oltu yhdessä yli 3 ja puolivuotta. rakastan miestäni enemmän kuin ketään ikinä. minun puoleltani meidät on ottanut avosylin vastaan sisarukset ja vanhempani, sekä kaikki ystävät. mieheni puoli ei minua hyväksy. olen saanut osakseni juoruilua, nimettömän kirjeen ym. itse olen kunnollinen, hyvässä työssä... kärsin todella paljon tästä, jota mieheni ei taas ymmärrä.

minua pelottaa kovasti. meillä on kolme keskenmenoa, ei toivottua yhteistä lasta ja aika käy vähiin.
    mieheni on muuttunut nyt talven aikana. kun lähestyn häntä, minut torjutaan lähes joka kerta. seksiäkään ei mieheni enää halua, mutta eihän se ihme ole, kun telkkari on aina päällä ja mies katsoo kaikki ohjelmat mitä tulee. minun pitää kuulemma mennä terapeutille, joka kertoo, mikä on normaalia...

pelkään, että tämä on lopun alkua. mieheni on kyllästynyt minuun, eikä sano sitä suoraan...
    mitä voin tehdä ?