Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+mitään+huijausta+mihinkään.+Katso+miten+ateistin+tulisi+suhtautua+uskontoon,+jos+kerran+kutsuu+itseään+uskonnottomaksi,+kuten+tässä+videolla.
19.07.2017 09:08
Amen,+Israelin+siunaajat!+On+mukava+lukea+kun+täällä+näkyy+vallitsevan+hyvä+mieli.
17.07.2017 08:06
Kyseessä+on+heilutusluhde!
14.07.2017 23:03
Johtuiskohan+se+päivämäärien+puuttuminen+siitä+että+Paavi+laati+meidän++nykyisen+kalenterin+1500+luvulla?
12.07.2017 13:55
Sun+täytyy+erottaa+henki+ja+tietoisuus+toisistaan.+Jeesuksen+henki+on+Pyhä+Henki+joka+asuu+meissä.+Meissä+ei+silti+ole+Pyhän+Hengen+tietoisuutta,+muutenhan+me+tietäisimme+kaiken.
Ottakaa+hyvät+ihmiset+nämä+termit+ja+käsitteet+haltuun+ja+jättäkää+se+teidän+suppea+saatanallinen+maailmallinen+liha+tänne.+Miettikää+elementtejä+jotka+eivät+maistu,+ne+eivät+haise,+eikä+niitä+voi+kosketella,+näkemisestä+puhumattakaan.+Ja+niitäkin+on+kaksi,+henki+ja+tieto!+Kun+laskee+yhteen+Jumalan+henget,+niin+niitä+on+seitsemän+kappaletta+näitä+samoja+käsitteitä+ja+Jumala+on+henki.
Maalliset+säännöt+ja+yliopiston+molekyyli-+ja+atomiopit+ovat+ihmisviisauden+huipputuotteita+ja+siinä+mihin+ihmisviisaus+päättyy,+siitä+vasta+alkaa+Jumalan+tietoisuus.
12.07.2017 13:53
Harvinaisen+hyvä+huomio+sulta+;)
12.07.2017 13:48
Kaltaisiani+Jeesuksen+odottajia+on+maailmassa+miljoonia+ja+näiden+eri+päivämäärien+etsijöitä+on+satoja+tuhansia+sa+minäkin+löydän+kymmeniä+päivämääriä+joka+vuosi.+Sadat+tuhannet+ihmiset+löytävät+ja+voivat+odottaa+miljoonia+päivämääriä+ympäri+maailmaa+ja+kun+kalenterissa+ei+ole+kuin+365+päivää+vuodessa,+niin+miten+joku+voi+väittää+ettei+kukaan+tiedä+tai+arvaa+sitä?
12.07.2017 00:08
Ei+ilmoita+päivämääriä:
1.+Moos.+7:4+Sillä+seitsemän+päivän+kuluttua+minä+annan+sataa+maan+päälle+neljäkymmentä+päivää+ja+neljäkymmentä+yötä+ja+hävitän+maan+päältä+kaikki+olennot,+jotka+olen+tehnyt."
Joos.+1:11+"Kulkekaa+halki+leirin+ja+käskekää+kansaa+sanoen:+'Valmistakaa+itsellenne+evästä,+sillä+kolmen+päivän+kuluttua+te+kuljette+tämän+Jordanin+yli+mennäksenne+ottamaan+omaksenne+sen+maan,+jonka+Herra,+teidän+Jumalanne,+teidän+omaksenne+antaa'".
1.+Moos.+40:18+Joosef+vastasi+ja+sanoi:+"Tämä+on+sen+selitys:+kolme+koria+merkitsee+kolmea+päivää.
....ja+lukemttomat+muut+1290+päivää,+1335+päivää+42kk,+omer+jne.+jne.+Ja+kaikki+voidaan+laskea+suoraan+raamatullisen+kalenterin+kautta+tähän+päivään.
11.07.2017 23:12
Eiks+me++nyt+tää+asia+olla+jo+puhuttu?+Miks+sä+palaat+siihen+uudelleen?
Sovitaanko+että+jos+ei++Venäjä+ole+hyökänny+Suomeen+tällä+vuosikymmenellä,+niin+tunnustan+olleeni+väärässä+ja+alan+ateistiksi.+Mutta+jos+Venäjä+hyökkää+tällä+vuosikymmenellä+ja+ylösotto+tapahtuu+sitä+ennen,+niin+sinä+alat+tutkia+Raamattua+tosissaa.
Ja+tästä+lähtien+et+koskaan+enää+kysy+multa+näitä+koska+sitä+koska+tätä+kysymyksiäsi.
Deal?
24.05.2017 22:11
En+pelkästään+luule,+vaan+tiedän+asioista+huomattavasti+enemmän+kuin+sinä+"kusasevaan"...
Sä+olet+epäsosiaalinen+uskovaksi+itseään+nimittävä+sieluripu,+jonka+täytyy+päästä+pätemään+ja+solvaamaan+kanssapalvelijoita...+paitsi+sinä+et+palvele+kuin+saatanaa+ja+ateisteja+näillä+typerillä+kommenteillas,+joissa+on+vielä+vähemmän+hedelmää+kuin+ateistien+kiistämisellä.
Mitä+hedelmällistä+sinä+tällä+kommentillas+sait+aikaan?+palstapoliisi/keisari/tms.+miksi+sinua+nyt+kukin+haluaa+nimittää.+Minulle+olet+vain+palstariidankylväjä+ja+siinä+kaikki.+Sä+tukahdutat+minkä+tahansa+keskutelun+alta+aikayksikön.+Kiusanheki+vie+sua+ku+litran+mittaa+ja+panee+sut+riehumaan+hetkessä+palstan+sellaseen+kuntoon+ettei+täällä+kellään+ole+kivaa+enää.+Siitä+se+saa+tyydytyksen,+et+sinä.
19.05.2017 10:56
Onneksi+joku+järkeäväkin+ateisti+sentään+tuli+tänne+:)
Heh:+"Sinun+kannattaa+Jarmo+nyt+nauttia+olostasi"...+näyttäs+hiukan+siltä+joo+mutta+en+hyväksy+koskaan,+enkä+yhtään+sen+enempää+myöskään+sinusta+tehtävää+pilkkaa.++Siinä+on+aina+sama+lopputulos,+se+ei+johda+muuhun+kuin+palstan+tuhoutumiseen.
28.04.2017 17:01
Kuinka+paradoksaalista+on+kuulla+sanat++"Lintukodossasi,+siinä+pienessä+kuplassa,+jossa+olet+elänyt,+on+vain+ollut+vallalla+monokulttuuri.+Kukaan+ei+kuplasi+sisällä+kertonut+tarinoita+allahista,+Thorista+tai+Lentävästä+spagettimosterista."+...ja+sitten+väittää+ettei+pilkkaa.
Mitä+pilkkaaminen+on+jos+se+ei+ole+juuri+sitä+mitä+puhut?
28.04.2017 16:58
Keskustelu+siis+avattiin+heti+silä+pilkalla.+Mitä+luulet+mitä+hyötyä+tuosta+on?+Ei+ainakaan+sulle+mitään.+Mitä+luulet,+lähtiköhän+jonkun+uskovan+usko+nyt+kun+sanoit+näin+nasevan+sutkautuksen?+Ei+varmaan+lähtenyt!
No+mitä+hyötyä+sanoissasi+oli?+Ei+mitään.
Toisin+sanoen+mitä+jos+opettelisit+hedelmällistä+dialogia+käymään+ihan+uskovinekin+kanssa,+koska+tuo+vihanpitosi+ei+luo+sellaista+keskustelua.+Varmaan+olet+myös+itse+sen+havainnut.
28.04.2017 16:33
Olis+meinaan+ihan+kiva+joskus+kirjottaa+vielä+täällä+asiastakin...+tarkoitan+palstan+otsikon+mukaisesta+aiheesta,+profetiat.+Palsta+oli+kuin+kaatopaikka+välillä.
27.04.2017 23:47
Täältä+on+aika+paljon+kuitenkin+jo+poistunu+niitä+mua+solvaavia+kommettiryöpytyksiä.+Hyvä+niin!
27.04.2017 23:46
Okei,+mitähän+sekin+mahtaa+tarkoittaa?
27.04.2017 23:45
Sinä+edustat+valhetta,+jota+kukaan+ei+voi+sietää...
25.04.2017 11:10
Eikö+olekin+erikoista+että+kun+snaon+etten+ole+eläessäni+käyny+S24+Raamattu+palstalla,+enkä+juuri+muuallakaan,+kuin+Adventistien+palstalla,+niin+kun+katsot+niitä+palstoja+vaikkapa+nimihaulla,+niin+huomaat+että+olen+esintynyt+kirjautuneena+vain+täällä,+enkä+edes+Jarmo__EiKirj+nimerkilläkään+muualla+kuin+täällä+ja+Adventistipalstalla.+Sitten+minä+kuulemma+multinikkeilen+jossain...+miksiköhän+en+käytä+niissä+koskaan+kumpaakaan+normaalisti+käyttämääni+merkitemistä?+Ehkäpä+siksi+koska+en+käy+siellä+muualla,+enkä+harrasta+mitään+multinikkeilyä.
Mutta+varotin+eilen+maililla+Alleria+että+mitani+alkaa+olla+täynnä,+kun+koko+etusivu+oli+täynnä+"jarmo-solvausaloituksia"+joku+raja+tähän+solvaamiseen,+jota+Odottajat+nimmerkki+täällä+tekee.+Nimittäin+seuraavaksi+viranomaiset+jatkavat+siitä+mihin+Aller+ei+kyennyt.+Tänään+oli+millin+päässä,+ellei+palsta+olisi+tyhjennetty+solavausketjuista,+niin+olisin++vienyt+asian+poliisitutkintaan+ja+minä+osaan+sen+tehdä+oikealla+tavalla+selkeästi+myös+heille,+koska+rikoksen+lain+kirjaimen+tunnusmerkistö+on+täytyttävä+ja+minun+tulee+osoittaa+se+heille.
25.04.2017 11:07
Mulla+kuluu+mm.+Facebookissa+aika+sata+kertaa+rattosammin+ku+täällä+sekoilu.
23.04.2017 13:01
Sitten+kun+täyttyy+rikosoikudelliset+perusteet+niin+sitten+se+kyl+saadaan+kiinni.
21.04.2017 15:41
8 / 121