Vapaa kuvaus

"Ei ole muuta Jumalaa kuin Abba,

Ja Jeesus on Hänen Poikansa;

Silti Pyhän Hengen kanssa,

Herra, meidän Jumalamme on yksi."

Aloituksia

121

Kommenttia

3449

1. Mikä+saatanan+pelle+tässä+vielä+pitäisi+olla?+Se+että+joku+on+talouspoliittisesti+oikeistolainen+ei+vielä+kerro+sitä+onko+hän+sitä+arvoiltaan+-+eikä+sitä+onko+hän+liberaali+vai+konservatiivi+-+isänmaallinen+vai+globalisti.+Oikeistolla+ja+konservatiiveilla+on+eri+arvot+kuin+vasemmistolla+-+ainakin+ollut+perinteisesti+-+tiesitkö+sitä?+Vai+väitätkö+ettei+näin+ole?+Oikeisto+ja+vasemmisto+ovat++siis+aina+olleet+kaikesta+muusta+aivan+täysin+samaa+mieltä+kuin+raha-asioista+ja+niiden+hoitamisesta?+Todellako?!"Oikeistolaiset+vasemmistolaiset+on+uusi+fudukäsite."Tuo+on+ihan+oma+käsitteesi,+minähän+en+tuollaista+käsitettä+ilmaissut.+Tein+selkeän+eron+taloudellisen+ajattelun+ja+arvopohja+kysymysten+välillä.+Ei+taida+olla+mitään+yhtä+selkeää+termiä+minkä+alle+kaiken+maailman+paskiaiset+saa+niputettua.Ihminen+voidaan+jakaa+poliittisesti+monelle+akselille+ja+vielä+akselien+sisälläkin+voidaan+tehdä+erottelua:Vasemmisto+<=====>+Oikeisto-+Talouspolitiikka-+ArvokysymyksetLiberaali<=====>Konservatiivi-+Arvojen+säilyttäminen/uudistaminenIsänmaallinen<=====>Globalisti-+esim:+rajakontrolli<==>avoimet+rajatMitä+"pelleä"+tässä+on?+HÄH?!Toki+on+olemassa+täsmällisempiäkin+termejä+kuvaamaan+tätä+ryhmää,+jota+mm.+tämä+Soros+edustaa.+Soros++on+globalisti.+Ja+globalistit+voivat+olla+oikeistolaisia+tai+vasemmistolaisia,+mutta+yleensä+nämä+eliitti+globalistit+ovat+taloudellisesti+oikealla+(rahallahan+he+saavat+valtaa+ja+pääsevät+leikkimään+jumalaa)+ja+arvoiltaan+vasemmisto-liberaalisia.
  2. Soros+on+k+a+s+a+a+r+i-j+u+t+k+u+&+s+a+a+t+a+n+a+n+++s+y+n+a+g+o+g+a+l+a+i+n+e+n.+Hänelle+ei+ole+mitään+tekemistä+Raamatussa+mainitun+Juudan+heimon+jälkeläisten+kanssa.+Hän+on+näiden+j+u+u+t+a+l+a+i+s+t+e+n+mystiikkalahkojen+käännynnäisten+jälkeläinen.Soroksen+sukulaiset+myivät+muita+juutalaisia+natseille,+olikos+se+vielä+tämän+Soroksen+oma+isä-pappa...?"kertoisitko+mihin+Soros+on+syyllistynyt?"Lista+on+pitkä...+mutta+voit+aloittaa+tutkimalla+mitä+teki+Englannin+pankille,+miten+hän+yritti+varastaa+Venäjän+kansallisomaisuutta+ennen+kuin+Putin+puuttui+tämän+ketkun+vilunkipeliin,+ja+miksi+häntä+vihataan+Unkarissa,+Makedoniassa+ja+monissa+muissa+maissa.+Ja+Soroshan+on+näiden+"pakolais"+ihmismassojen+liikkeellepanija+ja+sirkustirehtööri+kaiken+takana+-+rahoittaa+tätä+matu-invaasioita+Eurooppaan+ja+monikulttuurisuus+rappiota+ja+avoimia+rajoja.Soroshan+pitää+itseään+vielä+jumalanakin.+George+Soros+on+kirjoittanut:+"Ajattelin+olevani+jonkinlainen+jumala.+Totuus+kerrottakoon,+minulla+oli+melkoisen+vahvoja+messiaanisia+käsityksiä+itsestäni+jo+lapsuudestani+alkaen.+Näitä+minun+piti+pitää+kurissa,+etten+joutuisi+vaikeuksiin."Kun+brittiläinen+Independent+-julkaisu+kyseli+Sorokselta+lisätietoa+näistä+fantasioista,+vastasi+hän:+"Se+on+eräänlainen+sairaus,+kun+ajattelee+olevansa+jonkin+asteen+jumala,+ja+kaiken+luoja.+Mutta+sittemmin,+kun+olen+alkanut+elää+fantasiani+mukaisesti,+olen+ihan+sinut+tämän+kanssa."Vaikka+George+Soroksella+on+maine+kansainvälisenä+hyväntekijänä,+hän+kertoo+todellisesta+luonteestaan+suhteellisen+avoimesti:+"Olen+eräänlainen+Deus+ex+machina+(New+York+Times+1994).+Olen+jotakin+luonnotonta.+Olen+erittäin+tyytyväinen+julkiseen+kuvaan+itsestäni,+koska+olen+luonut+sen+itselleni.+Se+esittää,+mitä+haluaisin+olla,+ei+sitä+mitä+oikeasti+olen.++Kuten+varmaan+tiedätkin,+henkilökohtaisesti+en+ole+lainkaan+mikään+epäitsekäs+hyväntekijä.+Olen+erittäin+itsekeskeinen."Elämänkertakirjoittaja+Michael+Kaufmanille+Soros+sanoi+että+”olen+eräänlainen+mielipuoli+joka+haluaa+vaikuttaa+asioihin.Brittiläisen+TV-kanava+haastattelussa+Soros+kertoi+tästä+lisää:+"Jumalana+olemisen+fantasian+lisäksi+minulla+on+fantasia+siitä+että+olen+hullu.+Isoisäni+oli+itse+asiassa+paranoidi.+Suvussani+on+paljon+hulluutta.+Toistaiseksi+olen+itse+välttynyt+siltä."Kirjassaan+”Soros+Soroksesta”,+hän+sanoo:"En+alistu+muiden+asettamille+säännöille.+(…)+Ja+kun+on+vallankumouksen+aika,+eivät+tavalliset+säännöt+ole+voimassa."
  3. Kannattaa+lukea+Jordan+B.+Petersonin+kirja+"12+elämänohjetta+-+Käsikirja+kaaosta+vastaan"+[ISBN:+9789510436134]+kun+se+ilmestyy:"Vuoden+puhutuin+tietokirja+nyt+suomeksi.Mitkä+kaksitoista+asiaa+jokaisen+nykymaailmassa+elävän+ihmisen+olisi+hyvä+muistaa?+Kanadalainen+psykologi+Jordan+B.+Peterson+romuttaa+myyttejä+onnesta+ja+mielekkäästä+elämästä.+Hänen+rohkea+kansainvälinen+bestsellerinsä+12+Elämänohjetta.+Käsikirja+kaaosta+vastaan+haastaa+lukijan+huikealle+älylliselle+tutkimusmatkalle+antiikin+myyteistä+nykyajan+neurotieteeseen.Miten+hummerin+hermojärjestelmä+liittyy+suorana+seisomisen+tärkeyteen+ja+elämässä+menestymiseen?+Miksi+muinaiset+egyptiläiset+pitivät+keskittymiskykyä+kaikkein+jumalallisimpana+ominaisuutena?+Millaiset+kauhut+odottavatkaan+niitä,+jotka+antautuvat+katkeruudelle,+ylimielisyydelle+tai+kostonhimolle?+Jordan+B.+Petersonin+vastaukset+ovat+yhtä+aikaa+yllättäviä,+syvällisiä+ja+viihdyttäviä.+Myyteistä,+filosofiasta+sekä+modernista+tutkimuksesta+ammentaen+Peterson+punoo+ohjenuoraa+mielekkääseen+elämään,+jonka+ytimessä+on+ihmisen+vastuu+itsestään.+Samalla+Peterson+tulee+haastaneeksi+korrekteja+käsityksiämme+vallasta,+sukupuolesta,+uskonnosta+ja+ihmisluonnosta.Jordan+B.+Peterson+on+Toronton+yliopiston+psykologian+professori.+Hän+on+julkaissut+aiemmin+uskonnon+psykologiaa+käsittelevän+teoksen+Maps+of+Meaning,+jota+pidetään+alan+merkkiteoksena.+Peterson+tunnetaan+myös+taitavana+luennoitsijana,+joka+yhdistää+rohkeasti+eri+tieteen-+ja+kulttuurin+aloja+tarkastellessaan+ihmisen+roolia+historiassa+ja+luonnonjärjestyksessä.+Petersonin+luentoja+on+katsottu+YouTuben+kautta+yli+35+miljoonaa+kertaa."adlibris.com/fi/kirja/12-elamanohjetta-9789510436134
  4. No+alkajaisiksi:Abu+Huraira+kertoi+Allahin+sanansaattajan+(profeetta+Muhammedin)+sanoneen:+“+Viimeinen+tunti+ei+koita,+jolleivät+muslimit+taistele+juutalaisia+vastaan+ja+muslimit+tapa+heitä,+kunnes+juutalaiset+piiloutuvat+kivien+ja+puiden+taakse+ja+kivi+tai+puu+sanoo:+”Oi+Allahin+palvelija,+takanani+on+juutalainen,+tule+ja+tapa+hänet,+mutta+Gharqad-puu+on+hiljaa,+koska+se+on+juutalaisten+puu."+-+Hadith-kokoelma+Sahih+Muslim+Book+041,+Number+6985"Sille+joka+ei+usko+Allahiin+ja+hänen+lähettilääseensä+ja+muille+uskottomille,+me+olemme+valmistaneet+hehkuvan+tulen."+Suura+48:13"Muhammad+sanoi:+Vannon+hänen+kauttaan+jolla+on+minun+sieluni+käsissään,+että+en+ole+tullut+luoksenne+muuta+kuin+teurastamaan."+-+Sunna,+Ibn+Haban,+Sahih+vol+4"Tappakaa+jokainen+juutalainen+jonka+saatte+käsiinne."+-+El+Beddayah,+Ibn+Katheer+vol.+4"Profeetta+sanoi:+Minut+on+lähetetty+kohti+tuomiopäivää+miekan+kanssa+ja+elantoni+on+keihään+varjossa,+nöyryytys+ja+alistaminen+olkoon+niden+osa+jotka+eivät+tottele+minua."+-+Musnad,+vol+2"Surmatkaa+heidät,+missä+heitä+kohtaattekin,+ja+ajakaa+heidät+pois+sieltä,+mistä+he+ajoivat+teidät+pois,+sillä+epäjumalanpalvelus+on+pahempi+synti+kuin+tappaminen.+Älkää+kuitenkaan+taistelko+heitä+vastaan+suojatun+temppelin+luona,+elleivät+he+ensin+käy+siellä+teidän+kimppuunne:+silloin+voitte+surmata+heidät+siellä."+2.+Lehmän+suura,+190–191"Herrasi+antoi+enkeleille+ilmoituksen:+Minä+olen+teidän+kanssanne.+Vahvistakaa+niitä,+jotka+uskovat.+Minä+asetan+pelon+uskottomien+sydämeen.+Hakatkaa+poikki+heidän+kaulansa+ja+raajansa!"+Sotasaaliiden+suura,+12Koraani+Su+9:5.+Mutta+kun+pyhät+kuukaudet+ovat+kuluneet,+niin+vuodattakaa+pakanain+verta+missä+tahansa+heitä+tapaattekin.+Ahdistakaa+ja+piirittäkää+heitä+ja+väijykää+heitä+kaikkialla,+mutta+jos+he+kääntyvät+(oikeaan+Jumalan+uskoon),+rukoilevat+ja+antavat+almut,+niin+päästäkää+heidät+menemään.+Jumala+on+totisesti+anteeksiantava+ja+armollinen.Koraani+Su+9:39.+Jos+ette+lähde+Allahin+retkelle,+Hän+on+langettava+teille+tuskallisen+tuomion+ja+valitseva+sijaanne+toisen+kansan,+ettekä+te+kykene+vahingoittamaan+Häntä+vähääkään.+Sillä+Allah+pystyy+tekemään+kaikki+halunsa+mukaan.40.+Jos+te+ette+auta+häntä+(Muhammedia),+niin+on+Allah+kuitenkin+jo+antanut+hänelle+apunsa,+kun+uskottomat+karkoittivat+hänet+erään+toisen+kanssa+ja+nämä+kaksi+olivat+luolassa+ja+hän+sanoi+toverilleen:+»Alä+murehdi,+onhan+Allah+totisesti+kanssamme!»+Silloin+Allah+vuodatti+tyvenen+rauhansa+hänen+mieleensä+ja+vahvisti+häntä+näkymättömin+sotajoukoin,+ja+Hän+teki+uskottomain+sanan+mitättömäksi;+mutta+Allahin+sana+pysyy+ylinnä;+Allah+on+mahtava,+viisas.41.+Lähtekää+retkelle,+kevyesti+ja+myös+raskaasti+aseistetut,+ja+pankaa+alttiiksi+varallisuutenne+ja+henkenne+Allahin+asian+hyväksi!+Tämä+on+parasta+teille,+jospa+sen+vain+tietäisitte.Sahih+al-Bukhari+osa+4,+kirja+52,+numero+58+(Hadith):+...+Uskovat,+jotka+istuvat+(kotona)+ja+ne+jotka+ponnistelevat+kovasti+ja+taistelevat+Allahin+tähden+eivät+ole+samanarvoisia.Sahih+al-Bukhari+osa+4,+kirja+52,+numero+196+(Hadith):+Allahin+lähettiläs+sanoi,+minut+on+määrätty+taistelemaan+ihmisten+kanssa+siihen+saakka+kunnes+he+sanovat,+ei+ole+oikeutta+palvoa+muuta+kuin+Allahia+ja+kuka+tahansa+sanoo,+ei+ole+oikeutta+palvoa+muuta+kuin+Allahia,+niin+hänen+elämänsä+ja+omaisuutensa+säästetään+lukuun+ottamatta+islamilaisia+lakeja+ja+hänen+asiansa+on+Allahin+kanssa+(joko+rangaista+häntä+tai+antaa+hänelle+anteeksi).Su+9:111.+Totisesti,+Jumala+on+lunastanut+uskovaisilta+heidän+henkensä+ja+omaisuutensa+antamalla+niiden+korvaukseksi+paratiisin+puutarhan,+joka+on+heitä+varten.+He+taistelevat+Jumalan+asian+puolesta:+he+surmaavat+ja+heitä+surmataan,+kuten+Hän+on+sitovasti+luvannut+toorassa,+evankeliumissa+ja+Koraanissa,+ja+kuka+täyttää+uskollisemmin+lupauksensa+kuin+Jumala?+Olkaa+siis+onnelliset+liittosopimuksestanne,+jonka+olette+tehneet+Hänen+kanssaan.+Juuri+tämä+on+ylin+onni.Sahih+al-Bukhari+osa+8,+kirja+22,+numero+794+(Hadith):+Profeetta+lähetti+(joitakin+ihmisiä)+etsimään+heitä+ja+niin+heidät+(saatiin+kiinni)+ja+tuotiin+ja+profeetta+määräsi,+että+heidän+kätensä+ja+jalkansa+pitää+leikata+irti+ja+heidän+silmänsä+pitää+polttaa+kuumennetuilla+rautapaloilla+ja+heidän+irti+leikattuja+käsiä+ja+jalkoja+ei+saa+polttaa+ennen+kuin+he+kuolevat.Sahih+al-Bukhari+osa+8,+kirja+22,+numero+795+(Hadith):+Profeetta+leikkasi+irti+Uraina+heimoon+kuuluvien+miesten+kädet+ja+jalat+eikä+polttanut+(heidän+vuotavia+raajojaan)+kunnes+he+kuolivat.
  5. Miksi+teille+pitäisi+kaikki+tuoda+eteen+tarjottimella?+Onko+jotenki+vaikea+tutkia+asiaa+itse?+Se+ettet+jaksa+tai+viitsi+asian+eteen+nähdä+vaivaa+ei+tarkoita+etteikö+niitä+olisi.+Eli+jos+juuri+sinä+et+tiedä+tietystä+asiasta+mitään+niin+asia+ei+ole+totta+eikä+sitä+ole+olemassa?
  6. Oletkin+kova+islamin+puolustaja+siis?"Näytäppäs+ne+kohdat+joissa+Koraanissa+Muhamed+antaa+muka+tappokäskyn?"Eli+toisin+sanoen+väität+ettei+tällaisia+kohtia+ole?+HÄH?!"Tiesitkö+sinä+sitä+että+kristityt+käyttivät+aikoinaan+miekkalähetystä+hyvin+tehokkaasti+kun+levittivät+uskoaan.+Eli+pää+poikki+jos+ei+suostunut+uskomaan."Edelleen+missä+Jeesus+antaa+tällaisen+käskyn?+Kerro+nyt!+Mutta+Muhammadilta+tuollaisia+käskyjä+löytyy...+siis+etkö+aivan+oikeasti+tiedä+että+löytyy?!"Miksi+ihmeessä+sitten+tataarit+jotka+ovat+asuneet+Suomessa+eivät+ole+tämän+tästä+tehneet+terrotekoja?+Hehän+ovat+islamin+uskoisia."Ja+mistähän+yhtäkkiä+vedät+tataarit+tähän?+Mikä+argumentti+tuo+on?+Ei+se+poista+Muhammadin+ja+Allahin+käskyjä.+Eihän+suuri+osa+kristityistäkään+elä+Jeesuksen+käskyjen+mukaan+vaan+ovat+valikoineet+mitä+noudattavat+ja+mitä+eivät."+Miksi+ihmeessä+sinä+rasistisesti+leimaat+koko+uskonnon+niiden+tapahtumien+kautta+jotka+ovat+vain+hyvin+ohkainen+osa+koko+yhden+uskonnon+historiaa?+"Tähän+voi+todeta+vain+että+"MITÄ+HELVETTIÄ"?+"Rasistisesti?+Kuinka+helvetin+tyhmä+ihminen+olet?+Ihan+tiedoksesi+vain+että+uskonto+EI+OLE+rotu!+Kyllä+huomaa+ettet+ole+mikään+järjen+jättiläinen.++Tiedätkö+edes+mitä+rasismi+eli+rotusyrjintä+tarkoittaa?+Uskonnonkritisointi+ei+ole+rasismia+-+jos+olisi+niin+olisit+itse+varsinainen+rasisti.Hyvin+"ohkainen+osa+koko+historiaa"?+Tuo+kertookin+historiallisen+tietämyksesi+asiasta.+Et+tunnu+tietävän+juuri+mitään+islamin+ja+kommunismin+historiasta.+Etkä+todellisuudessa+paljon+mistään+muustakaan+historiasta,+ja+vielä+yrität+väännellä+kaikkea+ja+osoittaa+kristintinuskon+olevan+paha+sen+takia+mitä+jotkut+nimellisesti+kristityt+ovat+tehneet+jonkin+aivan+toisen+ideologian+vaikutuksen+alla."Lopuksi+vielä.+Ota+nyt+edes+selvää+historian+perusasioista+ennen+kuin+kirjoitat+tänne+yhtään+mitään..."On+sinulla+vielä+pokkaa+sanoa+tuota+muille,+vaikka+olet+täysin+pihalla+itse.