Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. No hyvä, jos sait minusta pahanolon purkaus kanavan ja kohteen, olen aito oma itseni, niin hyvässä, kuin pahassa ja sinulla täysi oikeus mielipiteeseesi, tosin perustelut olisi ollut mukava kuulla, mutta en niitä sinulta edellytä.

En lähtenyt mitätöimään sinun kohtaamiasi "haaksirikkoja", mutta voin sanoa, että sinun polullesi osuneet karikot ovat pieniä, minun kohtaamani jäävuoreen verrattuna, mutta juuri siitä syystä olen vahvempi ja onnellinen asemastani, riippumatta siitä mitä esteitä elämä eteeni heittää, olen selviytynyt ja selviydyn kaikesta, riippumatta siitä mitä se on, osaan ottaa elämän sellaisena, kuin se eteeni tulee ja arvostaa kaikkea pientäkin ja pieniä asioita, joita tämä ihmeellinen ja arvokas elämä eteeni tuo.

Kaikkea hyvää sinulle, pyrin vastaamaan myös sinulle, jos kysymyksiä esität edes kohtuu asiallisesti, mutta itse lupaan, etten lähellesi tule, enkä pyri osallistumaan keskusteluun kanssasi, jos minä aiheutan sinussa "oksennus" reaktion, en halua tunkea ihmisten lähelle, jotka eivät sitä halua.
  2. =DD
  3. Ei tuo kaverittomuus mielestäni ole este, vaan siitä nyt jostain syystä yritetään tehdä ongelmaa, kun kuitenkin moni ilmoittaa, ettei jaksaisi yli sosiaalista kumppania, niin miksi sitten etsiä sellaista kumppania, jonka kanssa tietää, ettei hommasta mitään tule?

Ongelma ei ole tämä asia, vaan nyt taas yritetään selittää asiaa jollain muulla, kuin todellisuudella.....teidän tapauksesta en tiedä, mutta jotain muuta taustalla on?

Ystävien kriteerit ovat itselle korkeat, tutut ja kaverit on sitten asia toinen ja näitä jälkimmäisiä ei itselle ole vaikeaa hankkia, mutta en kerää ihmisiä mihinkään sosiaaliseen varastoon, varsinkaan minkään naisen takia, vaan vaihdetaan kuulumisia ja puuhaillaan jotain ihan fiiliksen mukaan, välillä tosi vähän yhteydessä, välillä taas hieman enemmän.

Tosi ystävät ovat arvokkaita, tutut ja kaverit tulevat ja menevät....