Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ikävä+kuulla.+Itse+en+olisi+enää+elossa+ilman+perhettä.
28.08.2017 21:44
Varmaan+että+pystyis+toteuttaan+itseään+ja+tavoittaan+edes+osan+realistisista+unelmistaan.+Mutta+kun+on+näin+heikoilla+lahjoilla+siunattu+niin+oivaltaa+jo+aika+nuorena,+ettei+voi+koskaan+olla+sitä+mitä+haluaisi.
28.08.2017 21:20
No+onhan+niitä+vielä+jonkin+verran:+hyvät+kirjat+ja+elokuvat,+hyvä+ruoka+ja+pitkät+syvälliset+väittelyt.+Mut+jos+en+hautaa+ajatuksiani+näihin+niin+mietin+lähes+poikkeuksetta+erilaisia+itsemurhametodeja.+Tosin+noistakin+saa+koko+ajan+vähemmän+nautintoo.+Oon+niin+väsynyt+tähän+elämään+joka+junnaa+paikoillaan+vuodesta+toiseen.+Jatkuvaan+yksinäisyyteen+ja+toimettomuuteen.
28.08.2017 21:12
Huono+säkä.
28.08.2017 18:12
Mulla+on+onneton+kielipää+eikä+ole+rahaa+matkusteluun.+Enkä+kyllä+itse+pidä+suomalaisia+naisia+arvottomina+vaan+itseäni.+Tuskin+tälläinen+lihava+luuseri+olisi+ulkomaillakaan+arvostettu.
28.08.2017 18:10
Toiset+tykkää+karvapehkosta.+Alun+perinhän+se+on+sukukypsyyden+merkki.
28.08.2017 14:52
Varmaan+palstan+ätmejä+vihaavatkin+kun+ottaa+huomioon+kuinka+enemmistö+meistä+täällä+naisista+kirjoittelee.+Mutta+tuolla+palstan+ulkopuolella+olemme+vain+ilmaa.
28.08.2017 14:39
Minäkään+en+kyllä+pysty+käsittämään+kuinka+joku+voisi+vihata+toista+tämän+rumuuden+takia.+Sääliä+tuollainen+kurja+tilanne+lähinnä+herättää.+Kuulostat+kuitenkin+fiksulta+ihmiseltä+ja+toivon,+että+sinäkin+löytäisit+itsestäsi+jotain+hyvää+etkä+päätyisi+riistämään+henkeä+itseltäsi,+vaikka+en+olekaan+mikään+paras+puhumaan+näin+kun+itsellänikin+on+itsetuhoisia+ajatuksia+joka+päivä.
28.08.2017 14:36
Joka+päivä.+Tuskin+tässä+enää+kovin+pitkään+eletään.+Jos+olis+helppo+ja+kivuton+tapa+niin+en+olis+enää+elävien+kirjoissa.
28.08.2017 11:51
Lidlissä.+Tulee+ehdottomasti+halvimmaksi+omilla+ostoksilla+vaikka+nuo+ruokakorivertailut+osoittaisivat+mitä.+Se+vaan+ottaa+päähän+kun+sieltä+puuttuu+tietyt+tuoteryhmät+tai+ne+on+aivan+surkeita+muihin+kauppoihin+nähden.
27.08.2017 22:11
Olen+kuullut+ja+uskon,+että+tuo+on+osittain+totta,+mutta+en+usko+ettei+miehen+ulkonäkö+merkkaa+naiselle+mitään+ellei+tämä+ole+oikeasti+sokea.+Jokainen+kuitenkin+määrittelee+sen+ruman+ja+kauniin+itse.
27.08.2017 21:57
Onko+kukaan+aatellut+kysyä+niiden+naisten+mielipidettä+kenelle+he+haluavat+"kuulua"?+Haluaisitko+itse+miehenä,+että+naiset+päättäisivät+puolestasi+kelle+sinä+kuulut?
27.08.2017 21:47
Kaikilla+ihmisillä+on+varmasti+jonkinlainen+käsitys+siitä+mikä+on+rumaa+ja+mikä+kaunista.+Jos+et+ole+koskaan+nähmyt+rumaa+miestä+olet+todennäköisesti+sokea.+Mutta+ei+ulkonäkö+ole+ainoa+asia+mikä+tekee+miehestä+ätmin.
27.08.2017 21:26
Kumpi+oli+ensin,+muna+vai+kana?+Huono+asenne+vai+huono+tuuri+naismarkkinoilla?
27.08.2017 21:22
Et+saanut+haluamaasi+kurdityttöä+ja+aloit+sen+takia+vihata+kaikkia+"etelän+miehiä"?+Kuulostaa+järkevältä.
27.08.2017 21:15
Eivät+kaikki.+Minä+olen+ehdottomasti+naisten+itsemääräämisoikeuden+kannalla+vaikka+olenkin+nussimaton+ätämipaskaluuseri.
27.08.2017 21:10
Minä+käsitin+tuon+Halla-ahon+luksuslausunnon+niin,+että+yhteiskunnan+ensimmäisiin+edellytyksiin+ei+kuulu+sosiaaliturvan+tarjoaminen+vaan,+että+yhteiskunnat+selviytyvät+joten+kuten+ilman+tätäkin,+mutta+ei+esimerkiksi+ilman+puolustusvoimia+tai+järjestyksenvalvontaa.+Mutta+ongelmiahan+liian+vähäinen+tai+olematon+sosiaaliturva+kyllä+teettää+esim.+rikollisuuden+kasvun+muodossa.
27.08.2017 21:06
Sekö+on+vähemmistöjen+palvomista+jos+haluaa+taata+näille+samat+oikeudet+kuin+muillakin+on?+Kummaa+etten+minä+ole+koskaan+valkoisena+lihaa+syövänä+heteromiehenä+kokenut+minkäänlaista+sortoa+yhteiskunnan+taholta.
Meidän+ätmien+ongelmien+parantamiseksi+ei+voi+oikein+tehdä+mitään+muuta+kuin+tarjota+eutanasiaa+ilman+naisten+vapaudenriistoa.+Mutta+tuohon+on+vielä+pitkä+matka+kun+sitä+ei+voida+vielä+myöntää+edes+fyysisesti+kituville+ihmisraunioille.
27.08.2017 20:59
Mikä+ettei.+Pikkasen+kyllä+huvitti+tuo+huutaminen,+vaikka+hyvällä+asialla+ovatkin.
27.08.2017 17:48
Mitäs+tämä+nyt+tarkoittaa???+Olen+kissaihminen+henkeen+ja+vereen,+mutta+tunnustan+realiteetit.+Vaikka+mulla+olis+varaa+elättää+kissaa+niin+eläinlääkärilaskuista+kaatuis+talous.+Lisäksi+en+pidä+kissan+kannalta+hyvänä+ajatuksena+pitää+sitä+30+neliön+yksiössä.
27.08.2017 16:19
11 / 30