Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä tuota on saanut kuulla jopa läheisiltä sukulaisilta. Ihme että homoseksuaalisuus on ihmisille luonnollisempi vaihtoehto kuin ätämiys tai aseksuaalisuus.
03.11.2015 20:14
Minkähän ikäisille kysymys on suunnattu?
No itse näin 28-vuotiaana neitsytsetänä voin sanoa että syyt ovat estynyt persoonallisuushäiriä, pitkäaikainen masennus, erakkomaiset elämäntavat ja muu syrjäytyminen. Ja sitten ne puutteet ulkonäössä tuovat asiaan vielä omat lisämausteet.
03.11.2015 20:11
Mistä puhuttais? Palstan sääntö on kyllä se että kaikista kovimmat provoilijat saa eniten vastauksia. Mutta määrä ei tietenkään korvaa laatua.
03.11.2015 19:54
Ei helvetti tälle tulee repeiltyä aina :D Valitettavasti vaan suuri osa palstan miehistä oikeasti ajattelee näin.
07.08.2015 15:35
Juuri näin. Ekstroverttien on vaikea käsittää että toiset eivät vain halua olla koko ajan äänessä ja huomion keskipisteenä vaikka eivät mitenkään ujoja tai huonolla itsetunnolla varustettuja olisikaan. Ja introverttius on tosiaan synnynnäinen ominaisuus vaikka suomenkielinen vastine sisäänpäinkääntynyt antaa ymmärtää toista.
07.08.2015 15:28
Aika ihannenaiselta kuulostat, ainakin näin introverttimiehen näkökulmasta. Itse en taas ole pitänyt kehostani huolta vaan painoa on 20kg liikaa, kunto on huono ja akne vaivaa edelleen näin 28-vuotiaana. Mutta olen ajatellut, että nyt kun aloitan uudet opinnot niin voisi tehdä samalla vähän elämäntaparemonttia.
07.08.2015 15:24
Ehdottomasti neiti d. Neiti a olisi todennäköisesti kylmä ja turhasta nipottava ja neiti b liian laumasieluinen. Neiti c:llä on vääristynyt maailmankuva ja ahdasmielinen elämänkatsomus.
04.08.2015 02:56
En käynyt koska sain vapautuksen kroonisen suolistosairauden ja masennuksen vuoksi. Jos ei olisi ollut tätä mahdollisuutta olisin varmaan mennyt sivariksi huonon kuntoni vuoksi. Pidän kyllä armeijaa muuten hienona asiana sillä Suomessa on paljon puolustamisen arvoisia asioita (ainakin kun vertaa Venäjään, jos Ruotsi hyökkäisi niin en tekisi varmaan mitään sen estämiseksi). Mutta vain miehille suunnatun asevelvollisuuden näen kyllä suurena tasa-arvo-ongelmana, koska naisilla ei ole mitäön vastaavaa velvoitetta.
04.08.2015 02:28
Juu ei liity kyllä tähän asiaan tämä artikkeli. Vaikka näytän 28-vuotiaana 18-vuotiaalta niin fyysisen kunnon puolesta olen varmaan kuusikymppinen.
03.08.2015 10:04
Tuo on kyllä häiritsevä tilanne. Itse näytän suunnilleen 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta ja siinäkin on jo tarpeeksi kestämistä. Aina saa olla korjaamassa tuntemattomien luuloja. Mutta luulusi että naiselle olisi vähän enemmän etua kuin miehelle tuommoisesta tilanteesta kun ottaa huomioon kuinka moni tälläkin palstalla unelmoi teininaisesta.
03.08.2015 10:01
Sulla tuntuu olevan aika kapea näkemys siitä mitä monikulttuurisuus on ja näet siinä ainoastaan huonoja puolia. Toki asiaan liittyy huonojakin puolia kuten esimerkiksi pakolaisten huono sopeutuminen suomalaiseen yhteiskuntaan, mutta ei sen takia kannata tuomita koko käsitettä. Nykyisessä globaalissa maailmassa on pakko yrittää tulla toimeen erilaisista taustoista tulevien ihmisten nähden. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että kaikki pitäisi hyväksyä. Esim. sharia-laki ja Isis ovat nekin kulttuurien monimuotoisuutta, mutta eivät missään nimessä hyväksyttäviä asioita. Kiihkonationalismi taas johti edellisiin maailmansotiin, joten sitäkin tulisi välttää.
29.07.2015 13:12
Olisin voinut mennä jos asuisin Hesassa.
29.07.2015 12:58
Vastaan enimmäkseen puhelimella. Mikä tökkii?
29.07.2015 12:55
Hyvin tutun kuuloista. Itsekin olen ollut tuosa tilanteessa jo aivan liian kauan aikaa, mutta nyt on onneksi tulossa muutosta syksyllä alkavan opiskelun vuoksi. Onko sulla muuten diagnosoitu masennusta, kuulostaa ihan siltä. Mulla on ollut jo kymmenisen vuotta ja kyllä se aika lailla tappaa kaiken toiveikkuuden ihmisestä. On päiviä jolloin ei kiinnosta yhtään mikään ja ruuanlaittokin on liian vaivalloista. On sulla onneks vielä uskoa että asiat kääntyy parempaan päin. Joskus se lähtee ihan pienistä asioista. Täytyy vaan pakottaa itsensä vaikka tekemään sitä ruokaa.
28.07.2015 21:45
Jos tuosta syystä lerpahtaa niin on syytä epäillä seksuaalista suuntautumistaan. Olet varmaankin vähintään ketmi kun on noin varaa nirsoilla. Sitten osa naisista taas kuvittelee tämmöisten aloitusten vuoksi että kaikille miehille kelpaa vaan joka paikasta sheivattu, plastiikkakirurgilla käynyt ja photoshopilla viimeistelty naisvartalo. Itse tykkään katsella netistä kuvia vähän epätäydellisemmistä vartaloista, koska nämä näyttävät huomattavasti aidommilta.
28.07.2015 21:19
Ei haittaisi yhtään, koska itselläkään ei ole yhtään ystävää. Muutenkin tuo vastapuolen kaverittomuus taitaa olla naisille isompi ongelma kuin miehille.
28.07.2015 03:29
Minäkään en ole koskaan ihmeemmin pyrkinyt parisuhteeseen, mutta kyllä mulla sitten riittää noita helkan mainitsemia vikojakin. Naisille on kuitenkin aina vaikea käsittää että vaikka mies ei olisikaan täysi friikki niin parisuhdekokemattomana pysyminen on huomattavasti helpompaa kuin naiselle koska naiset eivät ole niin aktiivisesti miehiä iskemässä. Jos poikket edes hieman valtavirrasta, et ole kummemman näköinen etkä etsi parisuhdetta aktiivisesti niin saat kyllä olla aivan rauhassa vaikka kuinka hyvä mies olisitkin.
28.07.2015 03:07
Kyllä minä ainakin kuvittelen tietäväni mitä rakkaus on vaikka en romanttista rakkautta ole koskaan kokenutkaan. Kyllähän ätämeilläkin on yleensä äiti, isä ja mahdollisesti sisaruksia joita rakastaa ja joiden puolesta olisi vaikka valmis kuolemaan. Romanttinen rakkaus on tietenkin hieman eri asia.
28.07.2015 02:45
Töitä tekisin jos saisin, mutta en ikinä halua olla "normaali". Sitä paitsi elättelen yhä toivoa että työtönkin mies voi saada parisuhteen ja että tästäkin maasta löytyy naisia jolle merkitsee muut asiat enemmän kuin tulot. Mutta sekä työn että parisuhteen etsimisessä pätee sääntö että ilman kokemusta on vaikea saada sitä kokemusta.
28.07.2015 02:39
30 / 30