Sinkku, onko sinua pidetty homona/lesbona ?

aateeäm

Koska sinulla ei ole kumppania. Minua on pidetty homona joskus vaikka en ulkoisesti mitenkään homomainen ole.

20

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin se menee

Jos et naista pane olet homo

• Varttuneempi sinkku.

Se menee niin että nain naisen kanssa jota kohtaan tunnen sitä kipinää, kemiaa, tai siis että molemmat tuntevat toisiaan kohtaan. Paneminen on melko mitään sanomatonta ellei ole tunnetta mukana. Ei minua häiritse mitä muut ajattelevat, tärkeintä mitä itse tunnen, koen.

• Mutta onhan se noloa

kun pidetään peräreikäpaavona

• Mutta onhan se noloa kirjoitti:

kun pidetään peräreikäpaavona

Erään kaverini äiti oli joskus kysynyt kaveriltani että olenko minä homo. En tiedä mistä oli moista saanut päähänsä.

Käskin kaverini sanoa äidilleen että minä olen kunniallinen mies, joka ei koske käytettyyn huoranvittuun ja sen myötä minulla on terveys ja kunnia tallella!

• terkkuja äidille
        periaatteen.mies kirjoitti:

Erään kaverini äiti oli joskus kysynyt kaveriltani että olenko minä homo. En tiedä mistä oli moista saanut päähänsä.

Käskin kaverini sanoa äidilleen että minä olen kunniallinen mies, joka ei koske käytettyyn huoranvittuun ja sen myötä minulla on terveys ja kunnia tallella!

Jos et pahastu, kerron millaisen mielikuvan sinusta olen päähäni kehitellyt tuottamiesi taiteellisten tekstien perusteella. Kuvittelen, että olet pieni ja hintelä, ehkä pukeudet hieman fruittaristi, sellaien ulkoinen habitus, joka todennäköisesti tulisi vastaan homobaarissa heti.

Muuten kiinnostaa, kun asut äitisi kanssa, että käykä häntä useat jyystärit jyystämässä päivittäin? Yli sata ehkä? Siksikö se isäsi lähti, kun ei riittänyt äidillesi, joka haki tyydytyksensä muilta miehiltä? Pelkäätkö, että kohtalosi on sama: et koskaan kykene tyydyttämään naista, joten hän turvautuu muihin miehiin?

• joku jostakin...

Kerran kaverini kysyi kännipäissään, että olenko homo... Itse asiassa olin jo (alitajuisesti?) odotellutkin tuota kysymystä jo muutamia vuosia, joten sinänsä se ei tullut yllätyksenä. Sinänsä jännää, miten se, että ei "näissä asioissa" elä sen yhden tarkan ja ainoan oikean käsikirjoituksen mukaan, saattaa kirvoittaa kaikenlaisia arvailuja ja kommentteja. No, ne kannattaa jättää omaan arvoonsa. Jos joku luulee minua homoksi, niin senkun.

• hmphh

Minusta se on helpompaa suoraa sanoa olevansa homo, kun alkavat ihmetellä. Sanoo, että nyky-yhteiskunnassa on homona tosi vaikea löytää kumppania. Loppuu yleensä kyselyt äkkiä.

• ei ole

Mun mielestä olisi kiva jos joku kysyisi, että olenko homo, koska kukaan ei kysy koskaan mitään liittyen seurusteluun. Täällä oli ketju joskus jossa kysyttiin uteleeko esim isovanhemmat seurusteluasioista, multa ei ole koskaan kysytty.
      Jotenkin tulee ajatus, että olenko niin vastenmielinen, että kaikki jopa olettaa, että en voisi saada ketään.
      Kerran meillä oli kotona vieras joka aloitti lauseen "onneksi sulla ei ole tyttöystävää, koska", hän siis oletti ihan suoraan, että ei ole. Hän ei voinut tietää asiasta.

• leimaamisen kierre

Yksin elävän ihmisen seksuaalisuus kyseenalaistetaan lähes aina. Oletko homo/lesbo -kysymys suunnataan yleensä juuri yksinäisille.

Ikävintähän tässä on se, että usein tällainen leimaaminen ja kyseenalaistaminen vain lisää yksinäisyyttä.

• tottuus on karu

Ei normaalia sinkkua homona pidetä, mutta atm:ää usein kylläkin ja atm:ää ei voi oikeastaan edes sinkkuna pitää.

• mies32

On pidetty homona mm. näistä syistä:

-En ole pannut sänkyyni tuppautunutta teiniä
      -En ole heti ensitreffeillä käynyt kiinni
      -Olen liian hyvännäköinen ja hyvinkäyttäytyvä heteroksi
      -Olen esittänyt homoa päästäkseni eroon naisista
      -Toiveikkaat homot ovat kokeilleet onneaan ja tehneet aloitteitaan.

• janna9

kyllä on luultu että olen lesbo kun minulla ei ole poikaystävää.. luulkoon mitä luulee, en ota ensimmäistä vastaantulijaa sen takia, ettei luultaisi lesboksi.

• juusaatana

jumalauta olin tänää koulus ja mulle sanottiin että minusta lähtee homo viboja vaikka täysin hetero olen!ja kun kysyin että mistä se johtuu että vaikutan homolta niin sain vastauksen kaikilta ettei tiedä mistä se johtuu

• erkki-täti

Ei ole suoraan kysytty olenko lesbo, mutta lesboja on useamman kerran tullut tekemään iskuyritystä. Joidenkin kohdalla olen päätellyt, että heitä on siihen joku kannustanut, eli joku on väittänyt minun olevan lesbiaani, koska iskuyritykset ovat olleet kovin suoria. Olen ollut kovasti pahoillani näiden seuraa etsivien lesbojen puolesta, koska mielestäni heitä on manipuloitu rumasti.

Aikoinaan asiaa pähkäilin ja ihmettelin. Huomasin, että oli helppo päätellä kuka oli kulloisenkin iskuyrityksen takapiruna: aina löytyi jokin tilanne, missä joku mies piti minusta keskustelukumppanina tai ystävänä. Taustalta löytyi ilkeä tyttöystävä/puoliso kihisemässä.

Kesti kuitenkin aika kauan uskoa tuollainen ihmisten tyhmä raadollisuus, koska olen perusluonteeltani vilpitön, enkä itse koskaan toimisi noin.

Joo, ja sitten muistui mieleeni tapaus nuoruusvuosien opiskeluajoilta paskaduunista: oli käynnissä jonkinlainen keskustelu/väittely miehistä, jonka aihetta en enää muista. Työkaveri kommentoi: "miten sulla voi olla tuommoinen miesystävä, vaikka et edes ole oikeasti naisellinen" tms. Hän jotenkin vihjaili että olisin lesbo. Hetken haukoin henkeäni, miettien miten ihmeessä tuo satunnaisesti tapaamani ihminen ihan pokkana kehtaa arvioida naisellisuuttani tai sen puutetta, ja vielä yhdistää mielipiteet/käytöksen homoseksuaalisuuteen.

Asiaa pohdittuani käsitin, että naisten käsitys naiseudesta ja naisellisuudesta on vähintään yhtä monimuotoinen kuin miestenkin.

Tuo satunnainen työkaveri oli itse ns. yksinkertainen hölmöläinen . Pötkökroppainen meikkisuttura, joka oli ihan innoissaan nettideittailusta ja sieltä tapaamastaan miehestä, joka oli vienyt hänet syömään Kiveen. Jaa, nyt muistankin, että väittely taisi liittyä ulkona syömiseen, heh...joo, olen ilkeä kun noin arvioin hänen olemustaan, mutta hän oli tyhmä, ja tyhmiä saa dissata.

Mutta joo, hänen mielestään olin "epänaisellinen", koska en käyttänyt meikkiä tms. Mitäpä se haittaa, että hän tuskin tiesi elämästäni tai meikkailustani yhtään mitään. Elämänkoululaiselle ihminen on niinkuin se nähdään, ei niinkuin se kuullaan. Mutta ottaahan se varmasti kiukkureseptoriin, kun jonkun ei tarvitse piirtää kasvojaan uusiksi joka päivä uskaltautuakseen ihmisten ilmoille.

Ja jos oikein totta puhutaan, niin sen verran sisäinen lesboni heräsi, etten koskaan hörppäisi yksinkertaisen tollon haaroväliä, oli mies tai nainen.

PS.Tällä palstalla on jo moneen kertaan muutama nimimerkki epäillyt minun olevan mies. Kenties se on ymmärrettävä assosiaatio ihmisillä, joiden ihmiskuva perustuu stereotypioihin ja kovin vähäiseen vuorovaikutukseen sukupuolten välillä.
      Tai sitten se on vain kiukun purkamista, kun joku naispuolinen höyhensarjalainen ja muutenkin alempi olento satunnaisesti pöläyttää jauhot munakkaan kurkkuun :)

• Ikis__M

"Tällä palstalla on jo moneen kertaan muutama nimimerkki epäillyt minun olevan mies. Kenties se on ymmärrettävä assosiaatio ihmisillä, joiden ihmiskuva perustuu stereotypioihin ja kovin vähäiseen vuorovaikutukseen sukupuolten välillä."

Kiitos, huvitti tuo närkästyminen. Jos ihminen itse valitsee miehen nimen nimimerkkiinsä anonyymillä palstalla jossa nyt ei kaikkea voi toisesta tietääkään ja se aiheuttaa väärinymmärryksen niin ei kai se nyt niin kovin tuomittavaa ole jos joku erehtyy. Niin ja onhan sinulla kyllä niitä epäilyttävän miehekkäitä harrastuksiakin :D

• erkki-täti
        Ikis__M kirjoitti:

"Tällä palstalla on jo moneen kertaan muutama nimimerkki epäillyt minun olevan mies. Kenties se on ymmärrettävä assosiaatio ihmisillä, joiden ihmiskuva perustuu stereotypioihin ja kovin vähäiseen vuorovaikutukseen sukupuolten välillä."

Kiitos, huvitti tuo närkästyminen. Jos ihminen itse valitsee miehen nimen nimimerkkiinsä anonyymillä palstalla jossa nyt ei kaikkea voi toisesta tietääkään ja se aiheuttaa väärinymmärryksen niin ei kai se nyt niin kovin tuomittavaa ole jos joku erehtyy. Niin ja onhan sinulla kyllä niitä epäilyttävän miehekkäitä harrastuksiakin :D

Nimimerkkivalinta johtui halustani olla täysin sukupuolineutraali sillä hetkellä, kun päätin tehdä niitä paperinukkeja palstalaisten iloksi. Jos olisi ollut sukupuolisuuntaus, ilo olisi vaihtunut jankkaamiseen ja jäkätykseen jostain turhasta.

Päätin pitää nimimerkin, jotta kenellekään ei tulisi illuusioita ylivertaisen inhimillisestä olennosta, joka hyväksyy kaiken. Erkki-täti ymmärtää paljon, mutta ei hyväksy läheskään kaikkea. Taidan olla eko-punkkari.

Miehekkäisiin harrastuksiin lukenet lihan hommaamisen. Kyllä kuule on naiset lyöneet kanoilta päitä poikki iät ja ajat, ja tappaneet muitakin otuksia ruoan takia. Jopa silloin 50-luvulla, ja varsinkin silloin. Tämä nyt vain on sitä harhaluuloa ja höpötystä, että on jotenkin naisellisempaa ostaa kaupasta muoviin kääritty pala lihaa...naisellista vai miehekästä? Ei mielestäni kumpaakaan, vaan elämästä ja luonnosta vieraantunutta tekopyhää toimintaa, jossa rahan kautta halutaan unohtaa elämän realiteetit ja varsinkin elollisen olennon kuolema.

• Minä EPÄILIN aikoinaan silloista työkaveria homoksi. Kaverilla oli hyvät tulot, hyvä auto ja omistusasunto mutta en koskaan nähnyt hänen liikkuvan naisen kanssa.. eipäs kun näin kerran jossain ostarilla mutta mistäpä tiedän mikä se nainen oli. Enemmän hän järkkäsi kaveriporukallemme saunailtoja. Hän oli myös ehkä aavistuksen neitimäinen, siro mieheksi.

Toisaalta tosi mukava kaveri joten mulle olis ollut ihan sama oliko homo vaiko ei. Vuosiin en ole kundia nähnyt joten taitaa jäädä ikuiseksi arvoitukseksi, toivottavasti elämänsä on edennyt mukavasti. En usko että löytyy somestakaan, en tosin ole hakenutkaan mutta luonteensa tietäen en usko..

• Kyllä tuota on saanut kuulla jopa läheisiltä sukulaisilta. Ihme että homoseksuaalisuus on ihmisille luonnollisempi vaihtoehto kuin ätämiys tai aseksuaalisuus.

• On haukuttu homoksi, muttei tuosta syystä, vaan siksi kun lähisukulainen on homo.

Eikä aikuiset ihmiset ole haukkuneet vaan aina alaikäiset, sekä silloin kun itse olin alaikäinen, että myös kun itse olen ollut jo aikuinen.

• Ikis__M

Ehkä ne epäilee mutta kukaan kavereista/tutuista/sukulaisista ei ole sanonut kuvittelevansa tai kysynyt niin kai ne tajuaa ettei ole. Joskus viihteellä ollessa ennestään tuntemattomat luultavasti homot on tulleet juttelemaan, pari kertaa suoraankin kysyneet ja eihän se haittaa kun sillähän se selviää eikä ne jää jumittamaan kun sanoo miten asia on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223