Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Monet+ihmiskehommekin+suunnitteluvirheet+todistavat+sitä+vastaan,+että+meidät+olisi+suunnitellut+joku+erittäin+älykäs+ja+kaikkivoipa+olento.+Myös+kärsimys+ja+kuolema+ovat+selviä+osoituksia+siitä,+että+luojajumala/-jumalat+ei+ole+täydellisen+hyvä.+Jos+tuollainen+jumala+olisi+kuitenkin+olemassa+hän+olisi+voinut+käyttää+alkuräjähdystä+tai+evoluutiota+työkaluinaan+eli+kumpikaan+teoria+ei+varsinaisesti+poissulje+jumalan+mahdollisuutta.+Mutta+kumpikaan+teoria+ei+myöskään+edellytä,+että+sellainen+täytyisi+olla.
24.06.2018 18:44
Itse+olen+kyllä+huomioinut,+että+nämä,+jotka+julistavat+olevansa+MGTOW-miehiä+ovat+tosiasiassa+erittäin+kiinnostuneita+naisista.+Mitä+muutakaan+se+on,+että+koko+ajan+täytyy+vakuutella+muille+ettei+tarvitse+naista+mihinkään,+naiset+ovat+miehiä+huonompia+ihmisiä,+yhteiskunta+romahtaa+jos+naiset+pääsee+valtaan+jne.+Oikea+MGTOW+olisi+mielestäni+mies+joka+ei+välittäisi+naisista+tuon+taivaallista+vaan+keskittyisi+aivan+muihin+asioihin+elämässään.
21.06.2018 23:10
Tuosta+sanasta+on+eri+tulkintoja.+Kapeammassa+merkityksessä+se+tarkoittaa+vaan+naimattomuutta.
21.06.2018 22:55
Pakkoselibaatissa+tässä+eletään+kyllä,+mutta+en+haaveile+viattomien+tappamisesta+tai+lueskele+redpill+ja+MGTOW-aiheisia+sivustoja+niin+kuin+nuo+inceleiksi+itseään+kutsuvat+tuntuvat+tekevän+joten+mitähän+tähän+vastaisi?
20.06.2018 22:46
Tiedän+monta+viehättävää+yli+35-vuotiasta+naista.
04.06.2018 20:23
Varmaan+lukion+aikoihin.+Tuolloin+kävin+jonkin+aikaa+säännöllisen+epäsäännöllisesti+yökerhoissa.+Tuonaikaiset+kaverinikin+ilmaisivat+kerran+aika+selvästi,+että+olen+toivoton+tapaus.
04.06.2018 20:18
En+voi+puhua+kaikkien+miesten+puolesta+kuten+et+sinäkään+kaikkien+naisten+puolesta,+mutta+kyllä+musta+tuntuu+aika+oudolta,+että+joku+voisi+harrastaa+seksiä+vapaasta+tahdosta+ilman+hetkellisen+ihastuksen+tunnetta+(muuta+kuin+rahasta).
31.05.2018 00:27
Se,+että+kelpuuttaa+vain+ytmin.+Kyllähän+tuo+jonkinasteisesta+hyväksynnän+tarpeesta+ja+kovasta+puutteesta+kertoo,+että+antautuu+tunteettomaan+paneskeluun+jos+se+ei+ole+oma+juttu.+Eiköhän+naisistakin+silti+niitä+tunteettomia+paneskelijoita+löydy.
31.05.2018 00:09
Joo.+
Öitä.
30.05.2018 23:49
Minä+en+kyllä+pidä+pelkästä+pillusta+kiinnostuvaa+heterona+vaan+vaginaseksuaalina.
30.05.2018 23:32
Hienosti+sanottu!+Pitäisi+saada+tuo+taottua+tähän+paksuun+kalloon.
30.05.2018 23:18
Eipä+kai+niin.+Itse+en+seuraile+tätä+palstaa+kuin+jaksottain+silloin+tällöin+niin+en+täältä+edes+tunne+läheskään+kaikkia.+Jos+täällä+nyt+loppupeleissä+on+itseni+lisäksi+muita+kirjoittajia+tai+sitten+kaikki+ovat+vain+oman+mielikuvitukseni+tuotetta+ja+jakaantuneen+persoonallisuuteni+eri+osia.+Hulluksihan+tässä+vainoharhaisessa+ilmapiirissä+tulee.
30.05.2018 23:13
Eiköhän+se+laatutietoisuudesta+kerro.
30.05.2018 23:04
Mua+vaan+ihan+aidosti+kiinnosti+mikä+saa+sut+ajatteleen+tollain.+En+tahtoisi+vaikuttaa+trollilta+vaikka+trollipalstalla+(toistaiseksi)+päivystänkin.+Kaipa+tuo+aika+idioottimaista+on+kieltämättä.
30.05.2018 23:02
Toisaalta+miten+sitä+voi+arvostaa+itseään+jos+ympäristön+palaute+on+halveksivaa.+Ihminenhän+on+psyko-fyysis-sosiaalinen+kokonaisuus.+Miten+lähteä+paremmalle+tielle?+Pitäisikö+vaan+alkaa+valehdella+itselleen,+että+on+ihan+hyvä+kundi+kunnes+ehkä+muuttuu+sellaiseksi+muittenkin+mielestä?
30.05.2018 22:54
Tuo+ensimmäinen+kappale+pitää+kyllä+paikkansa,+mutta+en+käsitä+mitä+vikaa+nimimerkissäni+on.+Fiktiiviseen+hahmoon+se+perustuu,+mutta+itse+kyllä+kirjoitan+juttuni+aina+tosissani.+Sen+olen+kyllä+huomannut+ettei+täällä+saa+huomiota+kuin+pahimmat+provoilijat+joten+en+kyllä+kohta+enää+jaksa+kirjoittaa+tänne+mitään.+Ja+sen+jälkeen+palstalla+on+jälleen+yksi+naisia+vihaamaton+ätmi+vähemmän.
30.05.2018 22:46
Ei+tunteeton+paneskelu+ole+kuin+ytmien+harrastus.
30.05.2018 22:36
Ai,+että+tyypillisellä+sinkkumiehellä+on+elämänhalu+täysin+hukassa?+En+oikein+usko.+Tyypillinen+sinkkumies+ei+ole+kolmekymppiseksi+asti+täysin+naisasioissa+kokematon+hylkiö,+jolla+ei+ole+elämässään+mitään+sisältöä.+Kiva,+että+kurjuuteni+on+sinusta+hauskaa.
30.05.2018 22:28
Kyllä.+En+tunne+juuri+mitään+ärsyttävämpää+kuin+tuntea+itsensä+tyhmäksi.+Mutta+somessa+ajautuu+tuon+tuosta+väittelyihin,+jossa+jossain+vaiheessa+vastaan+tulee+itseä+viisaampi+ja/tai+paremmin+argumentoiva+ihminen.+Toisaalta+hyvähän+se+on,+että+ihminen+huomaa+omat+tiedolliset+puutteensa+että+on+mahdollisuus+kehittyä.+Enemmän+vaan+pitäisi+lukea+kirjallisuutta+elämän+joka+osa-alueelta,+että+keskustelutaidot+kehittyisivät,+mutta+nykyään+tuppaa+olemaan+niin+lyhytjänteinen,+mikä+taas+johtuu+ainakin+osittain+liiallisesta+älypuhelimen+käytöstä.
30.05.2018 21:24
No+tuosta+ponnistelusta+voi+olla+monta+mieltä.+Täytyy+muistaa,+että+länsimaisenkin+kulttuurin+perusta+on+lähtöisin+Lähi-idästä,+vaikka+enää+nykypäivänä+ei+samoista+kansoista+voida+puhuakaan.+Mutta+eipä+tuolla+Jenkkilän+"Raamattuvyöhykkeelläkään"+niin+hyvin+mene+kuin+maan+liberaaleimmilla+alueilla.
Itse+näen+homoissa+ainakin+sen+hyvän+puolen,+että+on+vähemmän+kilpailijoita+meille+heteromiehille.+Mitään+huonoa+taas+en+osaa+nimetä.+Homot+ovat+ihmisiä+siinä+missä+heterotkin+eikä+heitä+yhdistä+kuin+seksuaalinen+kiinnostus+omaa+sukupuolta+kohtaan.
30.05.2018 20:29
6 / 30