Ärsyttääkö teitä useinkin oma tyhmyytenne? Omalta kohdaltani voin sanoa että ajoittain ärsyttää jopa useita kertoja päivässä
Tyhmyys...
18
315
Vastaukset
- tylsähiljainen
Ei ärsytä, koska en jaa sitä muille. Pidän sen visusti poissa kaikkialta ja pyrin olemaan masentavan platoninen.
Ärsyttää, toisinaan ihan saatanasti. Oikeastaan enemmän kuin mikään muu asia.
On vain hyväksyttävä fakta, että oman tyhmyytensä tunnistaminen ja tunnustaminen ovat välttämättömiä askelia tiellä eroon tyhmyydestään. Kyseessä on elämänpituinen matka, joka tuskin tulee päättymään hyvin, mutta yrittämättä ei ole kukaan koskaan voittanut. 😀- nomelkein
Olen matemaattisloogisesti huippuälykäs. Jos omaisin enemmän luovuutta, ehkä voisin tehdä sillä älyllä jotain suurempaakin.
- En.ole.viisastunut.vielä
Tiedä siitä ärsytyksestä, mutta joskus kyllä harmittaa. Olenkin kyllä oppinut olemaan välittämättä siitä, koska ei se tyhmyyteni siitä parane.
Oman tyhmyyteni takia kuolinkin alle sata vuotta sitten jotain 3-4 -vuotiaana. Parin vuoden päästä tulevat nekin kirkonkirjat julkisiksi ja ehkä löydän etunimeni ja silloisten vanhempieni nimet. Sukunimeni oletan tietäväni jo nyt.- vaikea_läksy
Mielenkiintoista, koska vähän samoja kokemuksia, tavallaan uskon karmaan.
Kuvittelin olevani älykäs, kunnes ymmärsin olevani erittäin yksinkertainen.
Tehtäväni tässä elämässä on nöyrtyä ja oppia auttamaan muita. - kerrolisäää
Vau. Miten oot tällaista päätellyt?
- En.ole.viisastunut.vielä
Muisti se vain joskus palailee. Ja sitten tunnistaa paikkoja ja muistaa senkin, millainen elämä luvattiin. Ja kun vertaa, niin palaset sopii yhteen. Karmalla on suomalainenkin nimi: kosto.
- aitoriitta
Kyllä ärsyttää.
- Alati
Alati.
Kyllä. En tunne juuri mitään ärsyttävämpää kuin tuntea itsensä tyhmäksi. Mutta somessa ajautuu tuon tuosta väittelyihin, jossa jossain vaiheessa vastaan tulee itseä viisaampi ja/tai paremmin argumentoiva ihminen. Toisaalta hyvähän se on, että ihminen huomaa omat tiedolliset puutteensa että on mahdollisuus kehittyä. Enemmän vaan pitäisi lukea kirjallisuutta elämän joka osa-alueelta, että keskustelutaidot kehittyisivät, mutta nykyään tuppaa olemaan niin lyhytjänteinen, mikä taas johtuu ainakin osittain liiallisesta älypuhelimen käytöstä.
- EdesUnissa
Erityisesti niinä viikkoina, kun ajan useamman kerran samaan nopeusvalvonta kameraan.
- Teräväkynä
Ei vaan toisten tyhmyys. Esim. pomoni
Kuinka monta ehdotusta olenkaan tuonut esille jotka parantaisi asemaamme alallamme vallitsevassa kilpailussa. Pomo tyrmää heti ehdotukseni ja tuo ne parin viikon päästä omina ideoinaan. Porukka osaa nauraa sille jo! Ei mua ärsytä. Olen jo niin sinut tyhmyyteni kanssa, ollut siitä saakka kun hyväksyin että mun käsityskykyni on laaja, joskin myös rajallinen.
Ei sitä oikeen semmosesta auta hermostua. Parhaansa tekee, muuta ei voi. ☺️Tai sanotaanko täsmällisemmin, että pärjään tällä kapasiteetilla mitä mulla on. Niin en osaa enempää kaivata.
"Puupäät ovat autuaita, sillä he eivät huku."
" Tiedostan tyhmyyteni, en vain välitä siitä niin kauan, kun se ei elämää haittaa." - LZ
Ainut mikä ärsyttää virheet, en taas koe itseäni tyhmäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047