Vapaa kuvaus

Kaikilla meillä on menneisyytemme eikä toista voi omistaa. Tärkeintä elämässäni on perheeni, johon kuuluu vaimoni Janica sekä kolme lasta Bicky the Kid, Mohammed ja Minttu-Petteri.

Aloituksia

34

Kommenttia

223

1. Joo+meidän+perheessä+juodaan+Rainbow-kahvia+joka+on+paahtoasteeltaan+1/5.++Hinta+2,99e/pakkaus.Oivoi+tätä+asuntolainan,+autolainan+ja+muiden+juttujen+kierrettä...+Taidan+itekin+kokeilla+huomenna+Eurojackpottia+ja+Kenoa+vaikka+vaimoni+Janica+ajatteleekin+vain+negatiivista+rahapelaamisesta.+Joku+hänen+entisistä+miehistä+oli+kuulemma+ongelmapelaaja+ja+käytti+vaimoni+rahoja+pelaamiseen,+joten+sinänsä+aivan+ymmärrettävää+että+hän+ei+tykkää+uhkapeleistä.
  2. Oivoi,+voi...
  3. Oivoi,+voi...
  4. Minä+tarjosin+kaikille.+En+pitänyt+täysmittaista+kesälomaa,+vaan+otin+osan+rahana,+joten+päätin+sen+kunniaksi+tarjota+lounaan+lähipiirille.Jessica+tuli+Bicky+Royal+miehen+Hummerin+kyydissä+Varissuolta,+kun+taas+minä+tulin+perheeni+kanssa+Liljalaaksosta+mun+harmaalla+Octavia+Combi+1,0+TSI:llä.+Mohammedin+isä+ei+käsittääkseni+ole+Suomessa+tällä+hetkellä+eikä+hänen+nimensä+ole+Giedo.+Janican+joku+teini-iän+aikainen+ihastus+oli+hollantilainen+Giedo+van+der+Spirit,+jota+en+ole+koskaan+tavannut.