Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+pysty+määrittelemään+totuutta+koska+en+tiedä+mikä+on+totuus.+
Lopullinen+totuus+on+meiltä+salattu,+se+minkä+näemme+ei+ole+muuta+kuin+aistiemme+välittämän+totuuden+omaksumista.+
Jo+minun+elinaikanani+on+totuudet+muuttuneet+useampaan+kertaan,+saati+sitten+pidemmällä+aikavälillä.
09.10.2018 11:21
Olen+yrittänyt+lukea+joskus+Tervon+kirjoja.+En+kestä+edes+puoleenväliin.+Hänen+huumorinsa+ja+tyylinsä+ei+pure+minuun.
09.10.2018 11:09
Siinäpä+se+onkin,+oikeassa+olijoita+on+pilvin+pimein,+kaikki+yhtä+jääräpäisesti+pysyttelevät+kannassaan,+mikään+ei+horjuta+vaikka+totuus+olisi+silmien+edessä.
09.10.2018 11:04
En+ole+uskontojen+ihailija.+Sain+niistä+tarpeekseni+kasvettuani+hellareiden+kanssa.+
Joskus+ihmettelen+kuinka+joku+voi+vakavalla+naamalla+sanoa+uskovansa+jonkin+uskonnon+oppia.+Kuitenkin+elävät+kaikkea+muuta+kuin+esimerkillisesti.+Se+jo+itsessään+kumoaa+kaiken+ja+tekee+turhaksi.+Ei+auta+vanha+fraasi,+tehkää+kuten+sanon,+älkää+niin+kuin+minä+teen.
09.10.2018 11:01
Loppupelissä+ei+kukaan+tiedä.+Suurempi+mahdollisuus+kuitenkin+on.+Mieheni+oli+11v+vanhempi+minua,+hoidin+kotona+12v+ja+oli+vielä+vuodeosastolla+5v.
09.10.2018 10:58
Kyllä+mies+saa+olla+nuorempi+mieluummin,+naiset+elää+pidempään+ja+ovat+terveempiä.+Monet+miehet,+ei+kaikki,+ukkoutuvat+jo+viisissäkymmenissä.+Ovat+joustamattomia+jääriä.
En+ottaisi+enää+vanhempaa+miestä,+toista+kertaa+en+halua+omaishoitajaksi.+
En+vihille+menisi+kenenkään+kanssa,+Vaikka+parikymppinen+lökäpöksy+kosisi,++toisaalta+olisi+siinä+jälkikasvulla+ihmettelemistä.
Minulla+on+nuorempi+kaveri,+joskus+tuntuu+että+hän+on+se+vanhempi+osapuoli.
09.10.2018 10:30
Aloittajalta+kysyisin.+Muuttuuko+ihminen+kun+tulee+seitsemänkympin+rajapyykki+ylitettyä?+
Kun+eilen+oli+vielä+60++huomenna+70++ja+yli-ikäinen+kaiken+toivon+menettänyt.++
En+tunne+olevani+yli-ikäinen,+enkä+edes+kovin+pätemisentarpeinen.+
Elän+hiljaista+elämää+kissoineni,+mitä+nyt+viikonloppuseuraa+on+ainakin+toistaiseksi+ollut.+
Ei+täältä+hengissä+selvitä,+moni+nuorempi+on+jo+manan+majoilla,+se+tuntuu+pahalta+katsella++kun+käyn+usein+pojan+ja+miehen+haudalla.
Kun+on+nähnyt+paljon+kuolemaa+ja+sairautta,+arvostaa+elämää,+varsinkin+juuri+tällaisena+kun+nyt+saan+elää.+
Olen+mustasukkainen+vapaa-ajastani,+sitä+ei+ennen+näitä+päiviä+ole+juuri+ollut.+En+mieti+ikääni,+ei+se+ole+pelkkiä+numeroita+kuten+olen+kuullut+väitettävän.+Jokainen+päivä+ollaan+lähempänä+kuolemaa,+ei+sitä+tarvitse+koko+ajan+miettiä,+selväähän+on+mitä+enemmän+vuosia+sen+varmempaa+on+että+loppukin+on+lähempänä.
09.10.2018 10:06
Näin+se+menee.
Kirjoittaa+voi+sinne+missä+tuntee+viihtyvänsä.+
Ei+vaadita+henkkareita+tai+syntymäajan+ilmoittamista+saadakseen+kirjoittaa+ikäryhmät+palstalle.+
Vaikka+en+ikääni+häpeä,+en+katso+olevani+velvollinen+ilmoittamaan+ikääni+täällä.+
Kyllä+ikä+on+jokaisen+yksityisasia.
Uskon+että+automaattisesti+siirtyy+seuraavalle+palstalle+kun+itsestä+siltä+tuntuu.+En+missään+tapuksessa+viihtyisi+40++++palstalla.+He+elävät+ruuhkavuosiaan+ja+ovat+tiukasti+kiinni+työssä+ja+perhe-elämässä.
09.10.2018 09:45
Komea+herrasmies.+
Viime+yönä+oli+taas+pakkasta,+mökkeilemässä+kissan+kans+ollaan.
08.10.2018 17:21
Hyvä+linkki,+katson+kokonaan+paremmalla+ajalla.
07.10.2018 17:58
Kyllä+myös+anarkistit+polttivat+autoja+suomessakin.+Heillä+oli+kai+jonkinlainen+ideologia+miksi+juuri+ne+autot+poltettiin,+nämä+vaikuttavat+sattumanvaraisilta.
Kun+on+ollut+niin+paljon+juttua+ruotsin+autopaloista+voi+olla+että+se+on+ollut+innoittajana+yrittämään+täälläkin.+Turha+on+syytellä+ketään+ennekuin+asia+selviää.
07.10.2018 13:54
Alkuun+minä+vähän+laittauduin,+nykyisin+olen+luonnontilassa+kotioloissa,+ei+tulisi+mieleenkään+meikata+tai+pukeutua+muuhun+kuin+oloasuun+omassa+kodisani.
Ei+tämä+ole+kovin+vaativainen,+tietää+että+en+ole+juoksutettavissa.+
Kieltämättä+tykkään+päästä+omaan+rauhaani+välillä.+
Ei+olla+sitouduttu+kuin+sen+verran+että+tapaillaan+niin+kauan+kun+molempia+huvittaa.+En+pelkää+yksioloakaan.
07.10.2018 13:43
Olen+tyytyväinen+elämääni.+Maanantaista+Perjantaihin+olen+kahden+kissan+kanssa,+viikonloppuna+jo+jaksaa+katsella+miehen+naamaa+jopa+vähän+hemmotella+hantä.+
Ei+minustakaan+olisi+koko+aikaiseen+parisuhteeseen,+kaipaan+välillä+omaa+rauhaa.+
Onneksi+sattui+kohdalle+ihminen+joka+asuu+kauempana+ja+käy+viikot+töissä.
07.10.2018 09:52
En+ole+ihan+oikeasti+mitään+mieltä+Huhtasaaresta,+silti+häntä+mielestäni+kohdeltiin+asiattomasti.+Hän+sai+kansalta+valtavasti+sympatiaa+ja+pinnoja+laariinsa+joka+ei+varmaan+ollut+haastattelun+alkuperäinen+tarkoitus.
Mietin+mielessäni+jospa+Jani+Toivolaa+hiostettaisiin+samalla+tavalla,+aiheista+ei+olisi+puutetta.
On+sääli+että+fiksu+toimittaja+Jan+Anderson+lähtee+yleltä,+sieltä+on+parhaimmistoa+siirtynyt+muihin+tehtäviin.+
Anderson+osaa+olla+tiukka+mutta+asiallinen.
06.10.2018 18:22
Ei+mene+ainakaan+minulle+läpi+ettekö+lapsia+olisi+ohjeistettu+näiden+julisteiden+teossa.
En+halua+olla+puolueellinen+vain+siitä+syystä+että+Huhtasaari+on+"väärää+puoluetta".
06.10.2018 15:50
Yritin+katsoa+Areenasta+haastattelun,+alkoi+etomaan+toimittajan+käytös.+
En+viitsinyt+katsoa+kuin+pienen+pätkän.+
Vaikka+en+ole+persu,+en+hyväksy+ketään+kohtaan+noin+asenteellista+käytöstä,+yle+toimii+veronmaksajien+rahoilla,+yle-veroa+maksavat+myös+persut.+
Ei+kaikkea+tarvitse+hyväksyä,+mutta+tällainen+ristiinnaulitseminen+on+törkeää.
06.10.2018 09:24
Olen+ihastunut+Viktoriin.+Hänellä+on+mahtava+ääni,+harmi+että+hurahti+uskoon.
https://www.youtube.com/watch?v=UOAD6HyPExc
05.10.2018 17:37
Pakkasin+kissan+kassiinsa+ja+vähän+tavaraa,+ajeltiin+mökille+räntäsateessa.+
Asfaltilla+matka+sujui+hyvin,+olin+liian+itsevarma+hiekkatiellä,+tie+oli+ihan+valkoinen+ja+hyvin+sohjoinen,+jyrkässä+ylämäessä+oli+piteleminen+että+auto+pysyi+tiellä+kesärenkailla.+
Onneksi+tulee+kohta+ihminen+joka+hallitsee+renkaanvaihdon,+itse+en+edes+yritä.
Nyt+tie+on+taas+liejuinen,+ei+minkäänlaista+merkkiä+lumesta+vaikka+sitä+oli+aika+paljon.+
Mökki+on+lämmin+ja+viihtyisä.
Pyörätin+lanttukuon+uuniin+aamulla+kylillä,+siirsin+kukon+sitten+mökille+sähköuuniin+jatkamaan+hautumista.+Hyvä+siitä+tulee.
05.10.2018 17:03
Veljeni+vaimoineen+on+kovia+vaeltelemaan+lapissa.+Yöpyvät+joskus+näissä+joka+miehen+oikeuteen+kuuluvissa+kämpissä.+
Eivät+ole+valittaneet,+aika+vähän+on+ollut+muita+retkeilijöitä,+varmaan+käyvät+niin+tiettömien+taipaleiden+takana+että+harva+sinne+eksyy.+
He+liikkuvat+kanootilla,+kerran+oli+Inarinjärvellä+ollut+kova+tuuli,+jotuivat+olemaan+kolme+vrk+siellä+vankina.+Onneksi+veljeni+on+pätevä+kalmies,+ei+päässyt+nälkä+tulemaan,+eväitäkin+tietysti+oli.
Itse+en+ole+ihastunut+näihin+vaelluksiin,+hyttysiä+ja+ja+hankalaa+maastoa.+Ennemmin+pyöräilen+sähkärillä+pitkin+pyöräteitä.
05.10.2018 16:49
Olen+sellaisesta+ihmisestä+sitä+mieltä+että+hän+on+ilkeä+luonteeltaan.+Miksi,+sitä+on+vaikea+sanoa.
Jos+on+ollut+paljon+pettymyksiä,+elämä+on+ollut+rankkaa,+se+tekee+joistakin+ilkeitä.+Jotakin+elämä+koulii+hyväksyvämmiksi.
05.10.2018 16:31
27 / 165