Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika+paljon+on+ollut+luonnonkatastrofeja,+maanjäristyksiä,+hyökyaaltoja,+kuivuutta,+ym...
Nyt+kuivilla+alueilla+kuivuus+vain+lisääntyy,+se+pakottaa+ihmiset+muuttamaan+armollisempiin+olosuhteisiin.+
Se+on+totta,+on+ollut+ilmastonmuutoksia+aina,+ne+ovat+tulleet+ja+menneet+omaa+tahtiaan,+ilman+ihmisen+apua.
05.10.2018 16:27
Anteeksi,+ei+ollut+nuo+lauseet+sinulle++:)
05.10.2018 14:10
Ei+täällä+ole+kerrottu+kuka+vanhus+on.+Tupakoivia+mummoja+ja+ukkoja+on+pilvin+pimein.+
Minä+tykkään+käydä+kaupassa,+nyt+kun+ei+ole+hoidettavaakaan+enää+saan+kierrellä+kaikessa+rauhassa.
Autolla+ajelen+mökkireissut+ja+muut+pidemmät+matkat,+sähköpyörä+on+käytössä+lyhyillä+matkoilla+siihen+asti+kun+sataa+lumen.+
Ei+täällä+ole+mitään+ikä+karsinoita,+kaikki+halukkaat+voivat+kirjoittaa+mille+palstalle+haluavat.+En+ole+kuullut+ylläpidon+häätävän+ketään+pois+mikäli+käyttäytyy+asiallisesti.+
Aika+jännää+muuten,+jos+on+ala-ikäinen+palstalle+niin+saavat+kirjoitella+rauhassa,+kukaan+ei+marise++:)
Käyn+lukemassa+50+,+70+,+ja+tänne+kirjoittelen+enimmäkseen.+
70v+on+nykyisin+sama+kuin+50v+joskus+aikaisemmin,+hyvin+harvaa+voi+kutsua+vanhukseksi.+Eräät+ovat+vanhoja+syntyessään,+mielipiteiltään+ja+olemukseltaan.
05.10.2018 11:14
Ajoin+sähköpyörällä+13km,+aurinko+paistoi+mutta+tuuli+oli+kylmä.+Ei+tarvinnut+matkan+aikana+nousta+kertaakaan+pyörältä,+olin+ihan+kohmeessa+pihaan+ajaessani,+hyvä+että+pääsin+pyörän+päältä+pois.+
Toivottavasti+en+sairastu.+
Aion+tehdä+pyörälenkkejä+niin+kauan+kunnes+sataa+lumen,+pitää+vain+pukea+päälle+tarpeeksi.
04.10.2018 16:51
Onko+tämä+summa+bruttona+vai+nettona?+
Paljonko+maksat+veroa,+itselläni+on+24%+Mielestäni+maksan+liikaa+veroa.+
En+ole+ikinä+saanut+mitään+tukia,+paitsi+noin+300€+omaishoidontukea+kun+hoidin+miestäni.
04.10.2018 11:41
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005851117.html
Ei+kaikki+ole+aina+sitä+miltä+näyttää.
04.10.2018 11:37
Pakkas+yö+oli+taas.+Kohta+on+laitettava+nastat+alle.
Toivola+on+kuulemma+ollut+kovasti+masentunut,+siksi+körötteli+taksilla+eikä+muistanut+missä+on+kirjoilla.+
Kuinkahan+lapsi+pärjää,+asuvat+kuulemma+kommuunissa,+kolme+miestä.+Nyt+on+tullut+ero+vakituisesta+ja+Toivola+kuuluu+muuttavan+pois.
En+ole+ikinä+kiusannut+koulussa+enkä+työpaikalla,+olen+puolustanut+kiusattuja.+Jos+tätä+kritiikkiä+Toivolaa+kohtaan+ei+lueta+kiusaamiseksi.
04.10.2018 11:33
Minulla+on+asunto-osake+80+neliötä.+Enimmäkseen+siinä+yksin+asustelen+kissani+kanssa.+Kaveri+käy+viikonloppuisin+ja+lomillaan,+silloin+ollaan+enimmäkseen+mökillä.+
Vastike+on+vesimaksun+kanssa+315€.+On+siinä+maksamista+kun+tulee+vielä+kaksi+sähkölaskua+ja+verot,+jätemaksut,++ym..+mökistä.+
Aina+on+jotain+remppaa+osakkeessa,+nyt+on+kattoremontti+tulossa.
Olen+pystynyt+pitämään.+Kaveri+maksaa+puolet+sähkölaskuista+ja+auttaa+mökin+kunnossapidossa.+
Jos+saisin+myytyä+asunnon+niin+ehdottomasti+muuttaisin+vuokralle,+olisi+huoletonta+asumista+ja+voisi+muuttaa+heti+kun+alkaa+tympäistä.+
En+ole+hätäillyt+myymisen+kanssa,+nyt+ei+asunnot+tee+kauppaansa,+jospa+koittaisi+paremmat+ajat.+
Asunto+olisi+hyvä+eläkeläis+pariskunnalle,+ei+ole+yhtään+porrasta,+siksi+ostinkin+kun+miehen+voi+työntää+pyörätuolilla+sisään.+On+sauna+asunnossa+ja+taloyhtiöllä.
03.10.2018 11:37
Edis+ja+Katri+kiinnittivät+huomioni.+Edis+on+komea+ja+miehekäs.+osaa+liikkua+sulavasti+kun+on+nyrkkeilijä.
01.10.2018 18:42
Olen+Peugeotin+ystävä.+Jo+kolmas+pösö+menossa.+
Tämä+on+nätti+ja+näppärä,+luotettava,+yksikään+pösö+ei+ole+jättänyt+tielle.+Edellinen+oli+farmari,+nyt+on+pienempi.
01.10.2018 15:15
Olipa+mistä+maakunnasta+hyvänsä,+erilaisia+ihmisiä+on.+Olen+pohjalainen+asunut+itä-suomalaisten+seassa+kauan.+Pärjään+yhtä+hyvin+tai+huonosti+savolaisten+tai+pohjalaisten+kanssa.
30.09.2018 21:04
En+ole+vuosiin+edes+tiennyt+kuka+on+kulloinkin+missimme.+Nuorempan+kiinnosti,+ei+nykyisin.
30.09.2018 20:58
Laitoin+mieheni+huoneeseen+netistä+kuulumaan+luonnon+ääniä+ja+linnun+laulua.+Hän+ei+enää+reagoinut+mutta+olin+kuullut+että+kuulo+toimii+aisteista+pisimpään.
Lauloin+lapselleni+lauluja+joita+lauloin+hänen+ollessaan+lapsi.+Kerroin+kuinka+hyvä+hänellä+heti+on.++Myös+hän+ei+reagoinut+enää+viimeisenä+päivänä.+
Jos+kuoleva+on+tajuissaan+niin+sanoilla+on+paljonkin+merkitystä.
30.09.2018 09:28
Ottaa+vielä+palkkion+lisäksi+matkakorvaukset+vaikka+ajaa+verorahoilla+taksilla.+Puhdasta+tuloa.
29.09.2018 21:56
Kukaan+ei+edes+huomaisi+taskojasi+jos+kokkailisit+ilman+housuja+:D
28.09.2018 16:43
Nostanut+matkakuluja+871,40€,+ei+käyttänyt+niitä+matkoihin+vaan+ajoi+taksilla+joten+jäivät+nämäkin+kulukorvaukset+omaan+taskuun.+Tuntipalkka+on+myös+ihan+loistava,+peräti+noin+300€+tunnilta.+Lisänä+kansanedustajan+palkka+joka+juoksi+myös+sairasloman+ajalta.
28.09.2018 16:41
Hienoa+että+olet+laittanut+tatskasi+näkymättömälle+paikalle,+ei+kukaan+tiedä+paheksua.
En+viitsi+teettää+perhosia+pyllyyni,+se+on+kelvannut+ihan+tällaisenaan+minulle+itselleni+ainakin.+Sokeria+en+syö,+mutta+itse+tehty+marjapiirakka+ja+nyhtöpulla+maistuivat+oikein+hyvältä,+tänään+leivoin,+ilman+tatuointeja+käsivarsissani.
28.09.2018 16:35
En+pidä+tatuoinneista,+tekevät+suttuisen+vaikutelman+vaikka+olisivatkin+kauniita+kuvia+jossain+muualla+kuin+iholla.+
Tatuointia+ei+niin+vain+saa+pois+jos+alkaa+kaduttamaan.+
Onneksi+ei+jälkikasvukaan+ole+kiinnostunut+tatuoinneista+vaikka+ovatkin+nyt+muodissa.+
Kokkiohjelmissakin+näyttää+epämiellyttävältä+kun+käsivarret+ovat+täynnä+sotkuisia+kuvia.+
Mutta+olen+kai+fossiili+joka+ei+pysy+ajan+hermolla.
28.09.2018 15:33
Saa+miehillä+olla+omia+kerhojaan,+onhan+naisillakin+omansa.+
Tästä+pörssiklubista+en+tiedä+mitään,+puhun+ihan+yleisesti.
27.09.2018 20:12
Kyllä+kodin+pitää+tuntua+kodilta.+
Minulla+on+oma+järjestykseni,+se+saa+riittää+kävijöillekin.+
En+katso+ohjelmaa+samasta+syystä+kuin+aloittaja.+
Naamat+kuluvat,+ihme+kun+Vappu+Pimiä+ei+ole+tässäkin+ohjelmassa.+
Miehissä+on+ärsyttäviä+nämä+lapsellisesti+sössöttävät+hieman+ylipainoiset+tyypit++Hirviniemi.+Onnenpyöräkin+on+ihan+pilalla.+Vaan+onneksi+ei+ole+pakko+katsoa.
27.09.2018 11:56
28 / 165