Vapaa kuvaus

Aloituksia

16

Kommenttia

3291

1. Lauantai-aamua.Norovirus+on+kamala+tauti.+Muistan+ikäni+kun+liikuntakyvytön+vuodepotilaana+ollut+mieheni+sai+sen+intervallijaksolla+hoitopaikasta.+Elämäni+kamalin+yö+oli+kun+miehen+molemmista+päistä+suihkusi.+Haju+oli+valtava+ja+mies+alkoi+mennä+veltoksi+aamulla.Soitin+ambulanssin,+laittoivat+tiputukseen+terkkarilla,+aika+nopeasti+toipui+kotiutettavaksi.Sain+taudin+myös+itse,+oli+helpompi+kun+pääsin+itse+liikkumaan.+Pää+on+kosketusarka+vielä+kolhun+jäljiltä,+ensin+oli+iso+pahkura,+se+on+laskenut.+Ei+kai+mitään+seurauksia+ole+tullut,+olen+ollut+valppaana+koska+kaaduin+koko+painollani+terävään+kulmaan+kiviseinässä.+Vielä+kolme+viikkoa+ja+pääsen+auton+rattiin+ja+mökille.+odotan+sitä+kuin+kuuta+nousevaa.Hyvää+viikonloppua++<3
  2. Näkyy+vanhenemiseen+sopeutuminen+olevan+yksilöllistä.Itse+en+haluaisi+olla+nuorempi,+elän+parasta+aikaa+elämässäni.+Todella+keskivertoa+enemmän+on+ollut+vaikeuksia+ja+surua,+ehkä+siksi+olen+onnellinen+tästä+seesteisestä+ajasta,+en+ajattele+huomista,+olen+huomannut+että+asiat+aina+järjestyvät.+Terveyttä+toivon+kuten+kaikki+muutkin+ja+sitä+että+olisin+edes+tässä+kunnossa++pitkälle+vanhuuteen.+Kyllä+oma+asennekin+auttaa+paljon,+pahimmankin+surun+ja+huolien+keskellä+ajattelin+että+ei+ketään+hyödytä+se+jos+pistän+rukkaset+naulaan.+Mene+terkkaille+ja+kerro+asiasi,+lääkket+loppu+eikä+ole+rahaa,+kyllä+niiden+on+autettava+kun+terveytesi+vaikuttaa+todella+hauraalta.