Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
uskova.mies

Aloituksia

4

Kommenttia

137

1. Juuri+näin;15.Ita+Deus+Pater+Deus+Filius,+Deus+Spiritus+Sanctus.+16.Et+tamen+ei+tres+dii,+SED+Unus+est+Deus.+(Jumala+on+Isä,+Poika+Jumala,+Jumalan+Pyhä+Henki.+Ja+silti+ole+kolmea+Jumalaa,+vaan+yksi+Jumala).Samoin+Isä+on+Jumala,+Poika+on+Jumala+ja+Pyhä+Henki+on+Jumala,+eikä+kuitenkaan+ole+kolmea+Jumalaa,+vaan+yksi+Jumala.+Samoin+Isä+on+Herra,+Poika+on+Herra+ja+Pyhä+Henki+on+Herra,+eikä+kuitenkaan+ole+kolmea+Herraa,+vaan+yksi+Herra.Kolme+vanhan+kirkon+tunnustusta;http://tunnustuskirjat.fi/
  2. Jeesus+opetti+jo+hyvin+nuorena+temppelissä,+en+nyt+jaksa+kaivaa+paikkaa,+jossa+Maria+löysi+Jeesuksen+temppelistä+opettamasta+ja+keskustelemasta+pappien+ja+vanhempien+kanssa.Postaamani+Joh.1+kuuluu+siis+näin;"+1.+Alussa+oli+Sana,+ja+Sana+oli+Jumalan+tykönä,+ja+Sana+oli+Jumala.+2.+Hän+oli+alussa+Jumalan+tykönä.+3.+Kaikki+on+saanut+syntynsä+hänen+kauttaan,+ja+ilman+häntä+ei+ole+syntynyt+mitään,+mikä+syntynyt+on.+4.+Hänessä+oli+elämä,+ja+elämä+oli+ihmisten+valkeus.+5.+Ja+valkeus+loistaa+pimeydessä,+ja+pimeys+ei+sitä+käsittänyt.+6.+Oli+mies,+Jumalan+lähettämä;+hänen+nimensä+oli+Johannes.+7.+Hän+tuli+todistamaan,+todistaaksensa+valkeudesta,+että+kaikki+uskoisivat+hänen+kauttansa.+8.+Ei+hän+ollut+se+valkeus,+mutta+hän+tuli+valkeudesta+todistamaan.+9.+Totinen+valkeus,+joka+valistaa+jokaisen+ihmisen,+oli+tulossa+maailmaan.+10.+Maailmassa+hän+oli,+ja+maailma+on+hänen+kauttaan+saanut+syntynsä,+ja+maailma+ei+häntä+tuntenut.+11.+Hän+tuli+omiensa+tykö,+ja+hänen+omansa+eivät+ottaneet+häntä+vastaan.+12.+Mutta+kaikille,+jotka+ottivat+hänet+vastaan,+hän+antoi+voiman+tulla+Jumalan+lapsiksi,+niille,+jotka+uskovat+hänen+nimeensä,+13.+jotka+eivät+ole+syntyneet+verestä+eikä+lihan+tahdosta+eikä+miehen+tahdosta,+vaan+Jumalasta.14.+Ja+Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme,+ja+me+katselimme+hänen+kirkkauttansa,+senkaltaista+kirkkautta,+kuin+ainokaisella+Pojalla+on+Isältä;+ja+hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta."Eikö+tuossa+hyvin+selvästi+kerrota+kuka+Jeesus+on+?Entäpä+Matt.+28:+18-+20."+18.+Ja+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+ja+puhui+heille+ja+sanoi:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.+19.+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen+20.+ja+opettamalla+heitä+pitämään+kaikki,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+pitää.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."+On+todella+"+hyvinkin+todennäköistä+",+että+Jeesuksella+on+yhteys+Jumalan+kanssa,+istuuhan+Hän+Jumalan+oikealla+puolella+ja+on+sieltä+tuleva+tuomitsemaan+eläviä+ja+kuolleita,+kun+sen+aika+tulee.
  3. Aamen+UskovaNoora.