Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aenea
profiilit
aenea
aenea
Vapaa kuvaus
Helsingistä.
Aloituksia
1
Kommenttia
233
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihan totta, kyllä kaupassa arvostaa enemmän sitä palvelua kuin miltä se myyjä näyttää.
Toki pitää olla siisti mutta jos tarvitsen apua minua ei juurikaan kiinnosta myyjän ulkonäkö.
Nuoret tietysti ovat halvempaa työvoimaa mutta tietotaitoa heiltä ei usein vaadita tai pikemminkin sitä ei heille _opeteta_.
22.07.2008 18:20
Kelpais toi systeemi mullekin.
Helsinki, Espoo ja Vantaa taitaa vaan olla sen verran suuri alue että ei voi tuosta vaan hypätä kenen tahansa kanssa samaan taksiin.
Privaattitaksissa on tietysti mm. se etu ettei tarvitse jahkailla kuka maksaa ja mitä.
21.07.2008 19:56
Kyllä se vaan tuntuu olevan korkeampaa matematiikkaa joillekin että jos ihmiset menee samaan taksiin mutta jonossa aiemmin heitä niin sehän on kiilaamista.
Itse kerran olin taksijonosta sivussa 3 metriä ja huuletin että onko kukaan menossa samaan suuntaan kuin minä.
Eräs tummempi (ulkomaalainen) mies suuttui minulle ja kuvitteli että olen kiilaamassa häntä. Kutsui sitten minua ties millä sanoilla. vastasin tietysti samalla tavalla takaisin ja eräät suomalaismiehet alkoivat sitten tätä ulkomaalaista maahanmuuttajaa puolustelemaan.
Se oli jopa kummallisempaa kuin se että asia oli korkeampaa matematiikkaa ylipäänsä jollekin.
18.07.2008 22:53
Ei kukaan voi olettaa että toinen odottaa puoli vuotta ilman mitään syytä toista ihmistä. Oli sitten nainen tai mies.
Olisi mieluummin sitten kertonut syyn tai sanonut että hän haluaa ottaa yhteyttä myöhemmin koska ei nyt ole vapaa, syystä tai toisesta, tapailemaan sinua. Hyvä selitys olisi kaikkein paras saada.
Minulle kävi hieman samalla lailla että mies kenen kanssa olisin halunnut mennä treffeille sanoi ettei nyt ehdi töiden ym. muiden syiden takia tapailemaan. Ihan ok vaikka olikin vähän selittelyn makua. Minä olen vapaa tekemään sinkkuna mitä itse haluan.
Koska se mahdollinen jatko nyt on kuitenkin venynyt useammaksi kuukaudeksi en välttämättä lähde niille treffeille jos hän pyytää minua.
Pääasia että teet niin kuin itse parhaaksi näet. Älä odota jos tunnet että se ei ole sinulle parasta.
18.07.2008 22:19
Juuri noin se menee. Se "kirkastaa" katsetta.
04.07.2008 18:09
Kirjaudut sisään ja klikkaat sitä omaa profiilia, eli sitä nickiä minkä valitsit.
Sieltä valitset: "edit channel".
Sitten: "my account".
Ja "account settings".
Sen jälkeen: "delete account".
Luulis ton poistavan koko profiilin ja nickin.
04.07.2008 18:08
Tästä olen täysin samaa mieltä: "kuvan palvojat on p-----seestä"
Jos joku pyytää treffeille pelkästään kuvaa katsomalla niin eihän se kovin paljon innosta. Itse mieluummin keskustelen ensin, ja tietysti mielellään kuvan näen toisesta jos sellainen sattuu olemaan. Silloin saattaa jopa tunnistaa sen deittikaverin kun menee sinne treffeille.
29.06.2008 13:09
Totta kai saa kehua. Ei siinä mitään mutta jos samaa toistetaan jatkuvasti sanomatta mitään muuta alkaa se jo maistumaan puulta. Eli siis voi ja kannattaa kehua mutta kohtuus kaikessa.
Saman asian jankuttamisestahan tässä olikin kyse.
Totta kai mäkin olen laittanut kuvan mukaan jos mulla joskus on deitti-ilmoitus ollut. Olen samaa mieltä että se tekee heti ilmoituksesta persoonallisemman. Kuva on yksi tapa (monista) selventää millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä kun ei muuten voi nähdä.
28.06.2008 18:57
Ei mun tarvitse ollenkaan painottaa sanomisiani kuvallani, se kuva on ihan muita juttuja varten. Haluan itsekin nähdä kenen kanssa juttelen jos jonkun kanssa tulee juteltua kauemminkin ja se henkilö vaikuttaa kiinnostavalta.
Minähän sanon sanottavani kuten sanoisin muuallakin, eli naamatusten. Siksi se kasvokuva löytyy.
Mistä päivityksistä puhut? Harvemmin muutan profiiliani.
28.06.2008 18:48
Ei pidä paikkaansa, kehuja haluavat jatkuvasti vain ne joilla on huono itsetunto.
Tylsäähän se on jos joku jää junnaamaan sitä samaa: "sä oot niin kaunis" blaa blaa blaa...
Se kertoo vain siitä ettei ole mitään varsinaista sanottavaa.
27.06.2008 18:22
Niin ja miesten aloilla taas on näitä juoppoja jotka menevät mieluummin juomaan kuin töihin. Heillä on myös krapulapäiviä jolloin myös jäädään pois työstä.
Eräs nykyinen miespuolinen työkaveri juuri kertoi.
11.06.2008 17:52
Itselläni paras tähän astisista meikkivoiteista on ollut Max Factorin Lasting Performance. Hintaa en muista, olisiko ollut 15-20 euroa.
Jos ihosi rasvoittuu nopeasti sinun kannattaa käyttää paperipuuteria pitkin päivää. Siis paperia jossa on puuteria. Sitä kun painelee kasvoille se imee kosteuden pois iholta. Sen jälkeen voi lisätä hieman puuteria päälle eikä se paakkuunnu.
Paperipuuteria saa ainakin Stockmannilta ja Body Shopista.
Kannattaa kysellä myyjiltä myös neuvoja ja kertoa mitä tuotteita on käyttänyt.
08.06.2008 20:35
Kirjota vaan, hauska aina lukea (tai katsoa TV:sta) ihmisistä jotka käyttäytyy typerästi ja syyttää työtä tekevää ihmistä omista typeryyksistään. X)
25.05.2008 19:46
12 / 12